دنیای دیجیتال

۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

تقریبا یک سال پس از آن که برند جدید HiPhi انبازی هیومن هورایزنز (Human Horizons) از خودرومفهومی وان (۱) رونمایی کرد، ابتدایی تصاویر از مدل ی آماده ی تولید با نام HiPhi X داخل فضای وب منتشر شد. خودروی الکتریکی HiPhi X که در حقیقت یک کراس اور/شاسی بلند بزرگ با لباس کلی شبیه مدل ناموفق فارادی فیوچر FF91 است، داخل دهات یانچنگ استان جیانگ سو چروک مصنوع می شود. 



یکی از جالب ترین قسمت های نقشه کشی HiPhi X، درهای عقب است. این درها که به نشانی «درهای بالی» شناخته می شوند، در حقیقت ترکیبی از درهای بوسیله اصطلاح خودکشی (suicide doors) و درهای گالوینگ هستند. اگرچه مطمئناً درهای متاخر این خودرو منحصربفرد هستند، به دید نمی رسد که مزیتی خاصی نسبت بوسیله درهای سنتی یا درهای بال فالکون تسلا معیار ایکس ندارند.مقاله های مرتبط:شاسی اهتزاز الکتریکی HiPhi 1 ساخت چین رونمایی شدکراس اور چینی آی ویز U5 رکورد جهانی گینس را به معروفیت خود ثبت کرد

هیچ تصویری از داخل کابین های فای ایکس منتشر نشده است، اما در تصاویر برش خورده می توانیم تماشایی کنترل لمسی برای تهویه هوا، تنظیم صندلی ها، گرمایش صندلی و یخ کردن صندلی در مدخل عقب باشیم. کراس اور برقی HiPhi X همچنین ۶ صندلی اسپرت را در طرح ۲ ۲ ۲ داخل سه گانه صف پخش می یواش. صف مبدا و دوم صندلی ها دارای قابلیت های تهویه، گرمایش و ماساژ است. نیز به جای دوربین های باریک موجود تو خودروی مفهومی، نمونه تولیدی از آینه های سنتی بهره می برد.

هیومن هورایزنز هنوز معیار قدرت خروجی این خودروی الکتریکی را اعلام نکرده است؛ بااین حال می دانیم که HiPhi X در پیکربندی های محرک عقب و تمام چرخ محرک نمایش می شود و قدرتمندترین معیار آن در زمان ۳/۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می رسد. باتری در چند گزینه قابل مصرف خواهد بود، در حالیکه باتری ارشد ۹۶ کیلووات روزگار امکان دستیابی بوسیله حداقل حجم پیمایش ۶۱۰ کیلومتر را طبق استاندارد NEDC دراختیار استراحت می دهد.



شریک چینی هیومن هورایزنز افزود که بوسیله منظور ترقی ی جهیز هوش مصنوعی بخاطر این خودرو با مایکروسافت همکاری کرده است. این شرکت همچنین قابلیت های رانندگی نصف خودران سطح ۳ را نمایش می دهد و از به روزرسانی های بی سیم نیز پشتیبانی می یواش. کراس اور برقی HiPhi X در نیمه ی اول سال ۲۰۲۱ بااطلاع بازار چروک خواهد شد.بیشتر بخوانید:تویوتا راو4 پرایم با قطعات مادلیستا معرفی شدتجهیزات سفارشی سالین برای فورد برونکو ۲۰۲۱ معرفی شدراهنمای خرید خودرو کارکرده داخل راسته ایرانثبت رکورد داخل پیش سودا فورد برونکو با ۱۶۵هزار ثبت معروفیت در سه هفتهقیمت لو منصوری ۲/۱ میلیون دلار اعلام شد
نوامبر سال گذشته ی میلادی (آبان و آذر ۱۳۹۸) سامسونگ داخل بیانیه ای مطبوعاتی اخبار کرد فرایند توسعه ی هسته های سفارشی CPU ویژه ی تراش های قوم ی اکسینوس (Samsung Exynos)  را متوقف می درنگ. تراشه ی پرچم دار بعد اینده خانواده ی اکسینوس که احتمالا در گوشی های خانواده ی گلکسی S30 از آن ها استفاده خواهد شد، شاید هسته های مبتنی بر معماری آرم داشته باشد که اکنون تو برخی تراشه ها موجود هستند.

براساس گزارش متاخر رسانه ی Business Korea، سامسونگ مشیت دارد وارد همکاری تجاری با آرم و AMD شود. Business Korea می گوید سامسونگ در معلول تغییر شدن بوسیله اولین شرکت تولیدکننده ی ریزپردازنده های AP (Application Processor) اندروید است.

به دلیل تحریم های سخت ایالات متحده ی آمریکا علیه هواوی، های سیلیکون، زیرشاخه ی این شرکت و فعال تو مملکت ی تولید تراشه، از ماه آینده نمی تواند تراشه های سری کرین را تولید یواش. بدین ترتیب، سامسونگ به عزب شرکت تولیدکننده ی گوشی های اندرویدی تبدیل می شود که همچنان از تراشه ی اختصاصی خود داخل محصولات استفاده می یواش.

اکسینوس ۹۹۰، درفش دار متاخر سامسونگ، ازلحاظ قدرت پردازشی در حدواندازه ی تراشه های اسنپدراگون ۸۶۵ و اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس کوالکام فاحش نمی شود؛ بااین حال بنابر یقین های جدید، تبار بعد اینده تراشه های سری اکسینوس قرار است تفاوت های چشمگیری بوسیله خود ببیند و نه تنها قدرت پردازشی بیشتر ارائه دهد؛ بلکه میزان تولید گرمای آن هم کاهش مشخص کند.مقاله های مرتبط:سامسونگ تراشه اختصاصی آرم برای رایانه های شخصی می سازدسامسونگ تولید تراشه اکسینوس ۹۹۲ با لیتوگرافی ۵ نانومتری را از ماه اوت ابتدا می درنگ

گزارش تأییدنشده ی جدید ادعا می بطی ء سامسونگ باهم اتحاد کردن نزدیک با کوالکام را شروع کرده است تا بتواند پردازنده ی مرکزی جدیدی را برپایه ی هسته ی Cortex-Xتولید بطی ء. هسته ی Cortex-X1 آرم که تاریخ رونمایی آن به هفتم خردادماه امسال برمی گردد، می تواند درمقایسه با Cortex-A77 تقریبا ۳۰ درصد و درون مقایسه با هسته ی قدرتمند Cortex-A78 تو زمینه ی پردازش های تک تردی (Single-Thread) حدودا ۲۲ درصد قوی تر برملا شود.

تراش های سری اسنپدراگون کوالکام همواره ازلحاظ قدرت پردازنده ی گرافیکی درمقایسه با اکسینوس سامسونگ دستِ والاتر را داشته اند. سامسونگ بوسیله منظور ازبین بردن این ضعف مبصر قصد دارد با AMD باهم اتحاد کردن کند تا پردازنده ی گرافیکی سفارشی برای اکسینوس ۲۰۲۱ تولید نرم. همچنین گفته شده واحد پردازش تندخو (NPU) و مودم هایی که قرار است تو تراش های بعد اینده اکسینوس استفاده شوند، بهتر از NPUها و مودم های کوالکام خواهند حیات.بیشتر بخوانید:سامسونگ فناوری نرخ نوسازی تطبیقی را تجاری سازی می کندسرمایه گذاری عظیم گوگل و کوالکام در HMD گلوبال، سازنده گوشی های نوکیاحافظه ی کش L1, L2 و L3 چیست و چه تاثیری داخل عملکرد پردازنده دارد؟سامسونگ از بازگشت جک ۳/۵ میلی متری نوا بوسیله گوشی های پرچم دار خود خبر دادپردازنده اختصاصی هواوی عملکردی کندرو برنده از Core i9 اینتل دارد
حجت الاسلام محمدهادی نظیری امروز -یکشنبه- در مجمع اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا با پافشاری به خشکی امدن ضرورت مصونیت شهروندان و برگزاری ایام سوگواری محرم، تاکید کرد: برپایی هرگونه خیمه و دسته های سوگ تو خیابان ها ممنوع است.

وی از نیروی انتظامی خواست تا تو صورت مشاهده اینگونه سرانداز ها، از فعالیت آنها جلوگیری کند و افزود: برگزاری گشت محرم در مساجد، تکایا و حسیینه های کوچک ممنوع است و اینگونه مراسم فقط داخل فضاهای مبصر و روباز با پاسداری پروتکل های بهداشتی رخصت برگزاری دارند.

رییس دایره تبلیغات اسلامی همدان نشانی کرد: نصب هر روش تراکت و پارچه نوشته در سطح بطرف خانه و روستا از سوی افراد و هیات های مذهبی با هدف وقوف رسانی سوگ محرم را که باعث شلوغی شهروندان شود، ممنوع است و از فرمانداران، بخشداران، دهیاران و شهرداری ها می خواهیم تا پیاده شدن این مورد نظارت داشته باشند.

حجت الاسلام نظیری با اشاره بوسیله فعالیت قسمت قسمت کردن های سلامت یاران ادامه داد: برای نظارت بر پاس پروتکل های بهداشتی در مساجد، تکایا و حسینیه ها و راهنمایی عزاداران درباره چگونگی رعایت دستورالعمل ها و بور فیزیکی، مصونیت یاران همزمان با ماه محرم در این اماکن و دیگر جا هایی که مراسم مجاز عزاداری برگزار می شود حضور یابند.

وی تاکید کرد: محرم امسال هرگونه پذیرایی تو رسم عزاداری یا با برپایی خیمه و چادر در نقاط مختلف شهر و قریه ممنوع است.

 
 
هریک از ما داده ها فراوانی روی گوشی هوشمند خواه تبلت خود پس انداز می کنیم که طبیعتا فدایی از آن ها بیش حساس هستند و شاید نخواهیم کسی به غیر از خودمات به آن اطلاعات دسترسی داشته باشد. بخاطر این منظور، گوگل همچنین ماه ژوئن اطلاع دادن کرد ویژگی هایی امنیتی بخاطر مایه های اندرویدی در رویت می گیرد تا ضریب امنیتی معلومات کاربران افزودن یابد. درواقع، ویژگی امنیتی ذکرشده Safe Folders نام دارد و کاربر می تواند با کاربرد از آن، برای پوشه های خود در اندروید، پین کد چهاررقمی گزینش کند. هم اکنون، این قابلیت گویا به اپلیکیشن Files by Google افزودن شده و دردسترس یکسره استراحت دارد.

علاوه کنار امکان استفاده از پین کد چهاررقمی، پوشه هایی که در Safe Folders کوشا شوند، از دسترس اپلیکیشن های دیگر در امان خواهند بود و نه تنها کاربران، بلکه سرویس ها و درنگ افزارهای موجود درون گوشی هوشمند همچنین دسترسی بوسیله اطلاعات رمزگذاری شده را نخواهند داشت.



بااین حال، باید تو نظر داشته باشید فایل های رمزگذاری شده فقط با کاربرد از پین کد چهاررقمی دردسترس قرار می گیرند و درنتیجه، چنانچه رمز پوشه ها را فراموش کنید، دیگر امکان دسترسی بوسیله آن پوشه و اطلاعات موجود در آن را نخواهید داشت.



هنگامی هم که اپلیکیشن Files by Google از گوشی هوشمند خواه تبلت حذف شود، تمامی اطلاعات رمزگذاری شده همچنین از حافظه مایه حذف خواهند شد. درحال حاضر، گوگل ویژگی Safe Folders را برای اپلیکیشن Files by Google نمایش کرده است و کاربران می توانند نسخه ی ۱.۰.۳۲۳ آن را دانلود و پس ازآن روی دستگاه خویشتن نصب کنند. درصورت تمایل، می توانید برنامه ی Files by Google را از این لینک گوگل استور دانلود و انتصاب کنید. این پروگرام کاملا مجانی است و به پرداخت نفقه نیازی ندارد.بیشتر بخوانید:گوگل تولید گوشی پیکسل 4 را ایستا کردلوگو هوشمندانه گوگل کاربران را به کوفتن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی تشویق می کندکروم امکان جست وجوی تب های بازشده را فراهم می کندتعداد شریک کنندگان بوسیله ویدیوکنفرانس ها در مایکروسافت تیمز به ۲۰ هزاره نفر تکثیر یافتگوگل سرویس های داکس و شیتس و اسلایدز را آپدیت می بطی ء
فیسبوک داخل اطلاعیه ای رسمی از شریک نزدیک با همکاری های بزرگ مملکت ی موسیقی شامل Sony Music و Universal Music Group و Warner Music Group خبر می دهد. به شفیع ی این همکاری، فیسبوک توانسته است بخش «موزیک ویدئو رسمی» را به پلتفرم خویشتن در ایالات متحده تکثیر کند. موزیک ویدئو های رسمی را می استعداد با مراجعه به Facebook Watch یا صفحات مجزا ی هنرمندان مشاهده کرد. کاربران می توانند همچون دیگر ویدئوهای پلتفرم فیسبوک، با موزیک ویدئوها نیز تعامل مستحکم کنند. این یعنی امکان به اشتراک گذاری و نشان دادن ری اکشن ازطریق ایموجی یا گذاشتن نظر زیر موزیک ویدئوها وجود دارد.

افزایش شدن موزیک ویدئو رسمی اتفاقی بنیادی بخاطر فیسبوک است و تغییری مشخص در فدایی محاکمه های غول مبصر حوزه ی فناوری را علامت می دهد. تک کرانچ در گزارشی عام می نویسد فیسبوک تا پیش از بوسیله روزرسانی پلتفرمش، صرفا می توانسته نسخه ی کوتاهی از موزیک ویدئو هنرمندان را منتشر کند. افزون براین، بلومبرگ می گوید برخی از شریک شدن های حوزه ی موسیقی اجازه ی پخش شمایل را به فیسبوک نمی دادند و فیسبوک مجبور وجود صرفا فایل صوتی موسیقی ها را دردسترس مخاطبان قرار دهد. 

تحول جدید فیسبوک بوسیله کاربران امکان می دهد موزیک ویدئوهای هنرمندان محبوبی نظیرالتون جان و مایلی سایرس را ساده تر پیدا کنند و ببینند و با دوستا علامت بوسیله وجه اشتراک مجله بگذارند. فیسبوک گفته است می خواهد فناوری های مدنظرش را به بخش موزیک ویدئو تنقیه کند تا موزیک ویدئوها بنابه سلیقه ی کاربر برای او به ارائه دربیایند. این یعنی هرچه کاربر موزیک ویدئو بیشتری سیاحت کند، فیسبوک بهتر می فهمد بی همتا به چه سنخ محتوایی علاقه مند است. همچنین، فیسبوک در آینده بهبودهایی در این مقدر شدن اعمال خواهد کرد که از بین آن ها می توانیم بوسیله مجهز سازی امکان خلق پلی لیست های اختصاصی اشاره کنیم.  فیسبوک می گوید تغییری که به تازگی در پلتفرمش اطلاع دادن کرده، فعلا آغاز امر است و قصد دارد بهبودهای محسوس دیگری برای جلب خرسند کاربران اعمال بطی ء.  میزان سودآوری تبلیغات ویدئویی بسیار زیاد است و همین موضوع دلیل علاقه ی فیسبوک به موزیک ویدئو عنوان می شود

بلومبرگ به این نکته اشاره می نرم که دلبستگی ی فیسبوک به محتوای ویدئویی و نکته سنج زیرفون موزیک ویدئو به دلیل بیشتربودن معیار سودآوری تبلیغات ویدئویی است. فیسبوک یکی از دو غول صنعت تبلیغات آنلاین بوسیله حساب می آید و روی این حوزه بوسیله نعوظ ویژه متمرکز است؛ به همین دلیل، انجام تبلیغات ازطریق ویدئو می تواند درآمدهای شرکت را اضافه دهد. 

فیسبوک درون قدری از بیانیه ی جدید می گوید پلتفرمش صبر است میزبان موزیک ویدئوهای اختصاصی از هنرمندانی صیت آشنا باشد. فیسبوک می گوید باجی بالوین، کارول جی، سباستیان یاترا، آلخاندرو فرناندس و گروه موسیقی کالیبر ۵۰ به توافق رسیده تا ویدئوهای آن ها را انحصاری تو پلتفرم خود منتشر کند. علاوه براین، صبر است بوسیله زودی موزیک ویدئو رسمی جدیدی ازلی لی پانز شخصی ازطریق فیسبوک پخش شود. فیسبوک از پخش شخصی موزیک ویدئو رسمی یکی از موسیقی دانان پانامایی با نام Sech همچنین خبر می دهد. بلومبرگ پیش تر مدعی شده بود فیسبوک می خواهد در ازای پخش شخصی فداکار از موزیک ویدئوها، بودجه ی تولید آن ها را صیقلی کند. 

فیسبوک با اضافه کردن موزیک ویدئو رسمی به مرزوبوم ای بیدار شده که یوتیوب سلطه ی تمام بر آن دارد. موزیک ویدئوها یکی از ویدئوهای محبوبی هستند که روی پلتفرم ویدئومحور گوگل صبر می گیرند و بازدید فدایی موزیک ویدئوهای یوتیوب از مرز یک میلیارد هم عبور می کند. مقابل ادعای گزارش سال ۲۰۱۷ مؤسسه ی تحقیقاتی IFPI، یوتیوب ۴۶ درصد از بازار استریم موسیقی را در خارج از چروک دراختیار دارد. یوتیوب نیز تاکنون بارها مدعی شده است بیش از یک میلیارد نفر از طرفداران موسیقی بوسیله پلتفرمش روال می زنند تا بتوانند موسیقی زیاد از دومیلیارد ستاره را شنوایی دهند.مقاله های مرتبط:فیسبوک برای رقابت شدید تر با جنبش تاک، به تولیدکنندگان محتوا پول پرداخت می کندخلاصه ی جلسه ی شنیدن کنگره ی ایالات متحده با حضرت فیسبوک

مدتی پیش، یوتیوب درون گزارشی اعلام کرد صرفا تو سال ۲۰۱۹ بیش از سه میلیارد دلار بوسیله صنعت موسیقی پول داده است. بااین حال، شریک شدن های ناشر موسیقی اندکی تمایلشان به یوتیوب کم شده و به دنبال جایگزینی مناسب هستند؛ زیرا می گویند یوتیوب به اندازه ی کافی به آن ها پول نمی دهد. فعلا مشخص نیست فیسبوک به خشکی امدن شیوه چه مبلغی با ناشران موسیقی به مصالحه رسیده است. فیسبوک پیش تر سابقه ی مسدود پیمان نامه با ناشران موسیقی را دارد؛ اما این قراردادها عمدتا محدود بودند. 

این نخستین باری ازاله که فیسبوک در حوزه ی موزیک ویدئو ادخال می کند؛ چراکه این شبکه ی اجتماعی پیش تر در هند و تایلند موزیک ویدئو ارائه داده حیات. افزایش شدن موزیک ویدئوها بوسیله فیسبوک داخل حالی صورت می دهد که چند ماه پیش، مایکروسافت پس از تعطیل کردن Mixer اخبار کرد می خواهد با سرویس Facebook Gaming همکاری تنگاتنگی درنگ. از ۲۲ ژوئیه ی ۲۰۲۰ (۱ مرداد ۱۳۹۹) به بعد، تمامی سایت ها و اپلیکیشن های مربوط به Mixer بوسیله صورت خودکار به Facebook Gaming ری دایرکت شدند.  فیسبوک می گوید بخش جدید موزیک ویدئو روی پلتفرم های iOS، اندروید و دسکتاپ دردسترس استراحت دارد.بیشتر بخوانید:اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۱۳ مرداد)مایکروسافت پیمان نامه خرید تشنج مو را تا ۲۵ شهریور بازپسین می کندنسخه پولی توییتر چه قابلیت های اضافه ای ارائه خواهد داد؟مایکروسافت اپلیکیشن های کورتانا را در سال ۲۰۲۱ غیرفعال می کندانتقاد مدیرعامل اپیک گیمز از اپ استور اپل در گفت وگو با بلومبرگ
ASGHARASGHARسامسونگOOONOOON گوشی هایی با نشانی گلکسی M دارد که دستگاه های اقتصادی و میان رده را شامل می شود و در بازارهایی بسان هند متجاوز محبوب است. درون سررشته هایی جدید، اخبار شده بود سامسونگ می خواهد مدل جدید این گوشی ها را به زودی معرفی کند و ته این اتفاق افتاد. جدیدترین گوشیاز این خانواده ی محبوب سامسونگ گلکسی ام ۳۱ اس (Sasmsung Galaxy M31s) شهرت دارد که به صفحه نمایش ۶٫۵ اینچ Infinity-O O با پنل سوپر AMOLED مجهز. است این نخستین وعده است که یکی از گوشی های خانواده ی گلکسی M از صفحه عرضه-O Infinity O سوپر AMOLED برخوردار است؛ به همین دلیل، عظمت.

خاصی دارد گوشی سامسونگ گلکسی M31s از فناوری شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می کند و شارژر ۲۵ وات نیز درون مجری ی گوشی قرار. اندوهناک است کاربر می تواند ازطریق این فناوری باتری ۶،۰۰۰ میلی آمپرساعتی گوشی را در زمان نسبتا سریعی. شارژ کند پنل پشتی گلکسی M31s طراحی گرادیانی دارد که روی آن سایه ی رنگ های مشکی و آبی بوسیله چشم می خورد و در بخش کناری خود بوسیله حسگر اثرانگشت حاضر. 



شده است تو پنل پشتی گلکسی M31s سامسونگ، دوربیناصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX682 با/دیافراگم.f 1 8 و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی علو گسترده با زاویه ی دید ۱۲۳ درجه ای و دو دوربین ۵ مگاپیکسلی مجهز به لنز ماکرو و عمق سنج به چشم.  می خورد گوشی های پرچم دار سامسونگ قابلیت کند افزاری جالبی با معروفیت Single Take دارد که با بهره گیری از فناوری فهمیدن قلابی به مدت ۱۰ نفس با مجموعه ای از حالت های دوربین از سوژه ی مدنظر محتوایی مشابه تایم لپس خواه عکس ثبت می کند و از بین آن ها، محتوای منتخب را برمی گزیند؛ البته کاربر می تواند این تفویض را. دگرگونی دهد سامسونگ در بیانیه ی رسمی اش گفته است قابلیت Single Take داخل گلکسی M31s.

حضور دارد پنل جلویی گوشی سامسونگ حفره ای دایره ای شکل بخاطر میزبانی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دارد که تو گوشی گلکسی M31 همچنین استفاده. شده حیات گلکسی M31s سامسونگ از تراش ی اختصاصی اکسینوس ۹۶۱۱ و ۶ خواه ۸ گیگابایت حافظه ی رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه پس انداز سازی.UFS 2 1 روزی. می برد تراش ی ۱۰ نانومتری اکسینوس ۹۶۱۱ بوسیله هشت هسته ی پردازشی مجهز است که چهار هسته از سنخ Cortex A73 با فرکانس ۲٫۳۱ گیگاهرتز و چهار هسته ی دیگر از نوع Cortex A53 با فرکانس ۱٫۷۴.



گیگاهرتز است باتری ۶،۰۰۰ میلی آمپرساعتی دستگاه ضمن پشتیبانی از شارژ سریع، بوسیله فناوری شارژ معکوس هم مجهز شده تا بتواند دیگر گجت ها را. شارژ کند قابلیت شارژ از پشت در گلکسی M31s ازطریق-کابل USB C-به USB C ارائه می شود که درون مجری. فراغت دارد این قابلیت اساسا گوشی جدید سامسونگ را به پاوربانک تبدیل. می کند گلکسی M31s به عارض پیش تخیل رابط کاربری.OneUI 2 1 برپایه ی سیستم عامل اندروید ۱۰. 

خواهد داشت نگاهی کلی به مشخصات گوشی نشان می دهد گلکسی M31s تا اندازه متجاوز زیادی بوسیله برادران ارشد ترش. شباهت دارد برای نمونه، تراشه ی اکسینوس ۹۶۱۱ در گوشی های گلکسی M30s و M31 بی آرامی دیده می شد و باردیگر در یکی از گوشی های سری گلکسی M حضور فاش. کرده است کلکسیون دوربین گوشی همچنین شبیه M31 است؛ بااین حال، حسگر واقعی دگرگونی کرده و دوربین فوق عریض نیز حسگری با وضوح. بیشتر دارد درون M31s حسگر اثرانگشت به مدخل کناری منتقل شده و این گوشی بوسیله جای بریدگی قطره ای لباس در بالای صفحه نمایش، از حفره استفاده. می کند پنل پشتی این گوشی ترکیبی از تیغ دار کردن و پلاستیک است که سامسونگ اصطلاحا آن را گلاستیک.



می نامد عرضه ی گلکسی M31s از ۶ (اوت ۲۰۲۰ ۱۶) مرداد ۱۳۹۹ آغاز. خواهد شد کانفیگ پایه ی گوشی با ۶ گیگابایت ذهن ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی (۲۰،۴۹۹ روپیه) ۲۷۳ دلار و کانفیگ زورمند تیز با همین مقیاس حافظه ی پس انداز سازی و ۸ گیگابایت حافظه ی رم (۲۲،۴۹۹ روپیه) ۳۰۰ دلار.قیمت دارد:بیشتر بخوانید معاینه هواوی نوا 7 آیوان پلاس گوشی میان رده دیگری معرفی خواهد کردکاترپیلار گوشی هوشمند کت اس 62 پرو را رونمایی کردتصاویر رندرشده جدیدی از گلکسی زد فولد 2 سامسونگ منتشر شدهواوی با پیشی گرفتن از سامسونگ، بزرگ ترین سازنده گوشی هوشمند
سونیAبرابرGHAROOOONGHAROOOON اعلام قبلی خود، قصد دارد فردا، ۲۸ ژوئیه ۲۰۲۰ ۷ (مرداد ۱۳۹۹ ،)دوربین جدیدی با شهرت Sony a7S III رونمایی بطی ء درحالی. که بور ی زیادی تا رونمایی رسمی دوربین نداریم، تصاویر آن در فضای وب فاش شده اند تا ما را با نقشه کشی قشری دشت آشنا کنند براساس. 

آنچه از گوشه و کنار شنیده ایم، دوربین سونی از حسگر جدید ۱۲ مگاپیکسلی زیاد سریع و توان S S-Cinetone استفاده خواهد کرد. این یعنی محتوای خلق شده با a7S III تو همان زمان ثبت حالتی ابتکاری و سرزنده دارند. دوربین متاخر سونی می تواند ویدئوهای فول HD را با نرخ ۲۴۰ فریم بر حین و ویدئوهای 4K را با ارزش ۱۲۰ فریم بر ثانیه بوسیله صورت ۱۰ بیت 4:2:2 و ازطریق HDMI ویدئوهای 4K RAW را با ارزش ۱۲۰ فریم پهلو لمحه پرونده کند.

ظاهرا Sony a7S III ویدئوهای 4K با عمق ۱۰ بیت 4:2:2 را عزب تا نرخ ۶۰ فریم پهلو لمحه به عارض داخلی بایگانی می نرم. درون دوربین سابق الذکر می نبوغ با استفاده از قاعده ی Downsampling ویدئوهای 4K را به 1080p تحول کرد. این استعداد باعث می شود a7S III درزمینه ی ثبت ویدئوهای 1080p بسیار عالی عمل نرم. گفتنی است در این ویدئوها از Line Skipping و ترکیب پیکسل ها خبری نیست. 



دوربین جدید سونی نمی تواند به صورت داخلی ویدئو RAW بایگانی کند واز  بیت ریت ۶۰۰ مگابیت پیاده شدن ثانیه بهره می برد. ایزوی پایه ی این دوربین برای S-S LOG3 طبق با ۱۰۶ است و در آن، از ایزو دوگانه خبری. زدودن موافق شنیده ها، حداکثر ایزو دوربین هنگام فیلم برداری بوسیله ۴۰۹،۶۰۰ می. رسد خروجی RAW دوربین سونی عمق ۱۶ بیت دارد و سونی تقاضا می کند a7S III گستره ی داینامیکی ۱۵ استاپ نمایش می. دهد به لطف بهبود کند افزار، کاربر می تواند پس از ضبط ویدئو و خلال ویرایش، لرزش آن را کاهش. دهد در دوربین جدید سونی، از منظره یاب الکترونیکی با صراحت QXGA اندازه ۹٫۴۴ میلیون نقطه استفاده خواهد شد و سیستم فوکوس خودکار دوربین راحتی است همان سیستمی باشد که درون a7R IV استفاده شده. 

است موافق گفته ی افشاگران، Sony a7S III از جهیز خنک کننده ی پسیو بدون سروصدا برخوردار خواهد وجود و فراغت ازاله دستخوش بغرنج داغی متجاوز از حد. شود افزون براین، دوربین متاخر سونی محدودیتی برای زمان فیلم برداری ارائه نخواهد داد و برابر ادعای شرکت ژاپنی، خلال حداقل یک ساعت فیلم برداری با بیشترین قیمت فریم مقدور دچار داغی بیش از قطع نمی. شود این دوربین از کارت حافظه UHSII و CFexpress A Type A پشتیبانی می کند و قرار است شباهت زیادی به a7R IV داشته باشد و از ورق نمایش کاملا چرخان مانند به-Sony ZV 1. یکروز ببرد دکمه ی ضبط ویدئو به بخش بالایی دوربین منتقل شده است و دقیقا در پشت دکمه ی شاتر. 



صبر دارد بها دوربین سونی a7S III حدودا ۴،۰۰۰ یورو خواهد بود و این دوربین به رطوبت تو فروشگاه های BHphoto (و) Fotokoch آلمان فهرست. شده است سونی درون اطلاعیه ای رسمی، فردا یعنی هفتم مرداد را به عنوان تاریخ معرفی کردن اخبار. کرده است رسانه ی سونی آلفارومرز می گوید تاریخچه عرضه ی دوربین سابق الذکر بخاطر اواسط (اوت ۲۰۲۰ اواخر) مرداد ۱۳۹۹ گلچین.

شده است ناگفته نماند مراسم آنلاین سونی:ساعت ۱۸ ۳۰ فردا برگزار می شود و زومیت آن را طولانی پوشش. خواهد قسط دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی تصاویر معین شده از سونی a7S III:چیست؟بیشتر بخوانید راهنمای خرید دوربین عکاسیخبرگزاری آسوشیتدپرس با سونی پیمان نامه تجاری امضا کردکانن احتمالا دوربین های قوم EOS 5D را بازنشسته کرده استنیکون یک لنز و دو مبدل دام متاخر شناساندن کرددوربین نیکون Z5 با سنسور ۲۴ مگاپیکسلی
به گزارش همشهری آنلاین مهر به نقل از مرکز آمار نوشت: شاخص بی مو قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای سرزمین تو تیرماه سال جاری ۲۲۷.۹ درصد گزارش شده که در دوازده ماه منتهی به آماج ۹۸ نسبت بوسیله دوره مشابه سال قبل، ۲۶.۴ درصد و نسبت به ماه قرین سال قبل ۲۶.۹ درصد افزودن داشته است.

نیز برابر گزارش تمهید شده متمایز قیمت کالاها در ۱۲ صف به تفکیک اعلام شده که به خشکی امدن این اساس، شاخص زیاده چرب یا شیرین خوراکی ها و آشامیدنی ها داخل تیرماه نسبت به ماه مشابه سال قبل ۲۰.۹ درصد و داخل دوازده ماه منتهی بوسیله ماه جاری نسبت به دوره شبیه سال قبل ۲۴.۲ درصد رشد داشته است.

دخانیات نیز در دوازده ماه منتهی به ماه سیال نسبت به دوره متشابه سال گذشته ۱۲.۵ درصد رشد داشته و در مقایسه با ماه شبیه سال قبل ۲۳.۷ درصد افزایش نشان می دهد. در جزء پوشاک و ارسی نیز رشد قیمت کالاها را تماشاچی بودیم به وضع ای که تو مقایسه تیرماه سال سیال با تیرماه سال ۹۸، شاخص قیمت پوشاک و کفش رشد ۳۱ درصدی و داخل دوازده ماه منتهی به تیر ۹۹ نسبت بوسیله پرگیر قرین سال قبل همچنین افزایش ۳۴.۴ درصدی داشته است.

بخش مسکن، آب، برق، سرگین و سایر بنزین ها همچنین در دوازده ماه منتهی به نشانه نسبت بوسیله حوالی مشابه سال قبل، ۲۲.۷ درصد رشد داشته و تو مقایسه تیرماه امسال با ماه مشابه سال قبل ۲۴.۶ درصد افزایش نشان می دهد. لازم به ذکر است گروه های «مبلمان و متاع شوهردار»، «بهداشت و درمان»، «محموله و نقل»، «ارتباطات»، «تفریح و فرهنگ»، «آموزش»، «هتل و رستوران» و «کالاها و خدمات متفرقه» نیز نسبت بوسیله ماه متشابه سال قبل و ۱۲ ماهه منتهی بوسیله تیرماه نمو ارزش داشته اند.

در گروه عمده «خوراکی ها، آشامیدنی ها و تنباکو» بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به گروه «گوشت سرخ و گوشت مرغان» (مرغ ماشینی)، دسته «شیر، پنیر و تخم مرغ» (بذر مرغ)، و قسمت قسمت کردن «نان و غلات» (ماکارونی و انواع برنج خارجی) است.

تو قسمت قسمت کردن عمده «کالاهای غیرخوراکی و خدمات»، گروه «محموله و نقل» (قیمت انواع خودرو و لاستیک خودرو)، دسته «تفریح و فرهنگ» (قطعات کامپیوتر، دوچرخه صغیر گانه، لپ تاپ) و گروه «مسکن، آب، برق و مدفوع» (اجاره) بیشترین افزایش مقدار را نسبت بوسیله ماه قبل داشته اند. خرج خانوارهای ایرانی چند درصد بالا رفت؟
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، از مسکو، سرگئی لاوروفدر این باره گفت: بولتونمبنایی نداشت نقل قولی از پوتیندر کتاب خود منتشر کند، رییس جمهوری ما  هرگز چنین حرفی نمی زند و این نحو اظهارات اصلا داخل مرام و عادات ما محو.

وی افزود: آمریکایی ها می خواهند با این اظهارات با شخصیت نیم چکمه ورزش کنند، ما معتقدیم که ایرانی ها با درخواست شانس سوریه داخل این کشور هستند.

لاوروف گفت: ما با ایرانی ها در  قالب فرمت مذاکرات آستانه برای بازگشت صلح و آرامش در سوریه شرکت خلط داریم ، ترویکایی که با حضور ترکیه ادامه یافت و از تقلا های بین المللی و میتینگ های ژنو براساس قطعنامه ۲۲۵۴ که عملا تو پایان بحران داخل سوریه تاثیری نداشت پیشی گرفت.

لاوروف گفت: من نیت ندارم در خصوص خاطرات یک فرد نظر دهم که می تواند همراه با استفهام قضایی باشد شاید این نزاکت خاص آمریکایی است که درک آنها از فرهنگشان را علامت می دهد.

محمد جواد ظریفوزیر امور خارجه ایران نیز گفت: آنچه بولتون بوسیله نیم چکمه نسبت داده است را منطبق بر واقعیت نمی دانیم ضمن اینکه این اظهار دیدن هیچ انطباقی با شریک شدن های ما با ترکیه و روسیه برای مسترد داشتن صلح و سکون درون سوریه و مبارزه با تروریسم نداشته و ندارد.
ظریف دنباله انصاف: همکاری های خوب ما و روسیه با انسان سوریه داعش را انقراض داد، دو طرف عقیده دارند ضمن اینکه دو طرف به نقش مفیدی که طرف مقابل عمل کرد آگاه هستند ضمن اینکه آدم سوریه همچنین به خوبی از این واقعیت آگاه هستند که ایران و روسیه چگونه تو پیاده شدن آنها ایستادند و بعد در پیاده شدن ترکیه برای بازگشت آرامش در سوریه مجاهدت کردند.

رییس دستگاه دیپلماسی ایران گفت: (بولتون) فردی که زیادترین جنگ افروزی را در مدت حضرت خویشتن در کاخ سفید داشته است و طولانی تکاپو خود را کرده تا آمریکا را متوجه جنگ های متعدد در نقط مختلف جهان کند فرید مطمئنی نیست.

ظریف گفت: به گفته خود رییس جمهوری آمریکا، بولتون چنانچه می توانست جنگ سوم جهانی را هم به راه می انداخت.

وزیر امور خارجه ایران گفت: بولتون در اندازه ای نیست که به فکر کردن پر فروش شدن کتابش بتواند روابط تهران و مسکو را متروک درنگ ضمن اینکه در تهران و مسکو نیز حرف های او خریداری ندارد.