دنیای دیجیتال

حجت الاسلام محمدهادی نظیری امروز -یکشنبه- در مجمع اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا با پافشاری به خشکی امدن ضرورت مصونیت شهروندان و برگزاری ایام سوگواری محرم، تاکید کرد: برپایی هرگونه خیمه و دسته های سوگ تو خیابان ها ممنوع است.

وی از نیروی انتظامی خواست تا تو صورت مشاهده اینگونه سرانداز ها، از فعالیت آنها جلوگیری کند و افزود: برگزاری گشت محرم در مساجد، تکایا و حسیینه های کوچک ممنوع است و اینگونه مراسم فقط داخل فضاهای مبصر و روباز با پاسداری پروتکل های بهداشتی رخصت برگزاری دارند.

رییس دایره تبلیغات اسلامی همدان نشانی کرد: نصب هر روش تراکت و پارچه نوشته در سطح بطرف خانه و روستا از سوی افراد و هیات های مذهبی با هدف وقوف رسانی سوگ محرم را که باعث شلوغی شهروندان شود، ممنوع است و از فرمانداران، بخشداران، دهیاران و شهرداری ها می خواهیم تا پیاده شدن این مورد نظارت داشته باشند.

حجت الاسلام نظیری با اشاره بوسیله فعالیت قسمت قسمت کردن های سلامت یاران ادامه داد: برای نظارت بر پاس پروتکل های بهداشتی در مساجد، تکایا و حسینیه ها و راهنمایی عزاداران درباره چگونگی رعایت دستورالعمل ها و بور فیزیکی، مصونیت یاران همزمان با ماه محرم در این اماکن و دیگر جا هایی که مراسم مجاز عزاداری برگزار می شود حضور یابند.

وی تاکید کرد: محرم امسال هرگونه پذیرایی تو رسم عزاداری یا با برپایی خیمه و چادر در نقاط مختلف شهر و قریه ممنوع است.

 
 
  • ۹۹/۰۵/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی