دنیای دیجیتال

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۹ نه به نشانی سدان اندازه متوسط، بلکه بوسیله عنوان خودرویی فست بک معرفی شد؛ به همین دلیل، می قابلیت آن را بوسیله نوعی رقیب خودروهایی مانند فولکس واگن آرتیون دانست. گرانبها ترین مقیاس این خودرو با کد GT و پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو ارائه می شود.

اول باید بوسیله طراحی بدنه و فضای داخلی ۵۰۸ جدید بپردازیم. در بخش خارجی، متجاوز از هر چیز نمای جلو خودرو طلبیدن توجه می کند؛ در مقابل پژو از نقشه کشی متجاوز خاص و انحصار به فردی استفاده کرده است. چراغ های جلو واقعا جذاب هستند و کاملا معلوم است پژو توجه زیادی به طراحی آن ها کرده است. طراحی کلی چراغ ها، بوسیله ویژه چراغ روشنایی داخل روز که تا پایین سپر ادامه یافته، بسیار هوشمندانه و جالب است. جلوپنجره ی این مدل نیز از طراحی متاخر محصولات پژو پیروی می کند و خطوط خاصی دارد. حصه جالب دیگر تقدیر قفا است. تو این جزء نوار مرموز رنگی دیده می شود که کمی از زبان طراحی متاخر محصولات این خودروساز فرانسوی است. طراحی چراغ های تعاقب بسیار جذاب و سنگ فندک است و متشابه آن ها در مدل های ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ نیز وجود دارد. 

آنچه در بدو ورود بوسیله کابین پژو ۵۰۸ توجه را جلب می کند، کیفیت درخورتوجه است. پژو بوسیله طور مستقیم سعی کرده فولکس واگن را مرام بگیرد و باید اقرار کرد کابین آن از هر فولکس واگنی بهتر از آب درآمده است. صندلی ها هم نقشه کشی مطلوبی دارند و روی داشبورد، استعمال از لوح طبیعی بوسیله چشم می خورد. به جز چونی چشمگیر مواد به کاررفته تو ساخت کابین، جالب ترین اقدام پژو را باید نحوه ی طراحی داشبورد راننده پایه این خودرو دانست که i-Cockpit نامیده می شود. البته، نقص هایی نیز تو این کابین وجود دارند؛ مثلا می نبوغ به ابعاد بسیار کوچک غربیلک کار اشاره کرد. محل قرارگیری کار همچنین بوسیله گونه ای است که در بیشتر اوقات، بخشی از دید راننده بوسیله کلکسیون ی پشت آمپرها را مسدود می درنگ.



نکته ی منفی دیگر پژو ۵۰۸ را هنگام قراردادن خودرو درون دنده عقب مخبر خواهید شد. پژو از دوربین دیدعقب بیش بی کیفیت با وضوح اندک در این خودرو کاربرد کرده است. بوسیله جز این، سایر مدخل های کابین راضی کننده هستند. زیر کنسول مرکزی هم فضای کوچکی قرار دارد که درون آن شارژر بی سیم تلفن همراه کار گذاشته شده است.

در اروپا، پژو ۵۰۸ را می استعداد با پیشرانه ی دولیتری توربودیزل از سری BlueHDi توصیه قسط و معامله که ۱۷۵ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این مدل بوسیله جعبه دنده ی هشت سرعته ی خودکار حاضر است و می تواند درون ۸.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد. مصرف سوخت مدل دیزلی، تنها ۳.۹ لیتر درون هر ۱۰۰ کیلومتر است و در هر کیلومتر ۱۲۵ گرم دی اکسید کربن آلایندگی دارد. ناگفته نماند مدل بنزینی از پیشرانه ی ۱.۶ لیتری توربو با قدرت ۱۷۹ اسب بخار و گشتاور ۲۴۹ نیوتن متر مصرف می بطی ء و سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر آن ۷.۹ ثانیه است. 

نمونه مطالعه شده به پیشرانه ی چهار سیلندر توربو با حجم ۱.۶ مهیا شده است که می تواند ۲۲۵ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید یواش. این مدل هم به جعبه کنگره ی هشت سرعته ی خودکار فراهم است و درون ۷.۳ ثانیه می تواند به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت دست مشخص کند. 



وزن پژو ۵۰۸ به ۱,۴۲۰ کیلوگرم می رسد؛ به همین دلیل، نسبت قدرت بوسیله وزن شادمان کننده ای دارد. وزن پژو ۵۰۸ داخل مقایسه با ابعاد آن واقعا ریختگی است و خلال رانندگی همچنین این وزن سیک تأثیر مثبت خود روی دینامیک خودرو را بوسیله احسان مدال می دهد. رانندگی پژو ۵۰۸ تو خم ها به گونه ای است که اصلا ابعاد بزرگ آن را احساس نمی کنید و شبیه خودروهای کوچک خیس از خود رفتار می کند. به طور کلی، ایده ی پژو خیلی هوشمندانه است: کاهش اعطا کردن وزن بوسیله جای استفاده از پیشرانه ی قوی. البته باید در نظر داشت این خودرو محرک جلو است و محدودیت های ذاتی این خودروها را با خود به همراه دارد. برای مثال، همچنان پدیده ی انحراف کار ناشی از گشتاور طی سرعت گیری به وضوح احساس می شود. درکل، نباید هوی عملکردی مثل بی ام و سری ۳ و مرسدس بنز C کلاس را از این خودرو داشت. این موضوع را نیز باید تو دیدن گرفت که قیمت پژو از مرسدس بنز و بی ام و خیلی کم قیمت مرطوب است.



پژو ۵۰۸ در رده ی زیاده چرب یا شیرین خود امکانات زنهار فراوانی عرضه می کند. امکاناتی شبیه کروزکنترل هوشمند، رادار بین خطوط، سیستم تشخیص تابلوهای جاده و بسیاری از سیستم های امنیت هوشمند درون پژو ۵۰۸ بوسیله صورت مقیاس موجود هستند.  پژو ۵۰۸ از سیستم تعلیق فعال غصه مصرف می درنگ. با قراردادن حالت رانندگی روی حالت راحت، موتور خودرو نرم نمدار می شود؛ اما این تغییر نسبتا کم است و نباید امید سواری فوق العاده مایه تسلی را داشت. درمجموع، پژو ۵۰۸ فرمان خود را درزمینه ی دینامیک رانندگی بوسیله اسلوب احسن انجام می دهد و فقط در مواجه با جاده های پردست انداز ممکن است قدری آزاردهنده باشد. 

مقاله های مرتبط:پژو 508 استیشن واگن رونمایی شدمدل مفهومی پژو 508 Sport Engineered رونمایی شد

بوسیله مگر دوربین دیدعقب، قسمت آزاردهنده ی دیگر کابین پدال های تعویض دنده ی تعاقب فرمان هستند. اولین نکته ی منفی درباره ی پدال های پشت فرمان این است که خلال تعویض دنده، اصلا تکان نمی خورند؛ بلکه فقط پلاستیک پشتشان متحرک است. نکته ی منفی دوم اندوه چونی ناامیدکننده ی پلاستیک است که اصلا با سایر بخش های باکیفیت کابین همخوانی ندارد. 



یکی از موضوعات جالب پژو ۵۰۸ این است که هنگام رانندگی تهاجمی، وقتی راننده پدال گاز را ول می کند، خودرو همچنان در کنگره سه پایا می ماند؛ گویی ۵۰۸ همچنان خواستار است تا به آن گاز بدهید. این وضعیت تا زمانی باقی می ماند که مکرر پدال گاز را فشار ندهید و سپس، خودرو دنده را سبک می درنگ. این عملکرد جعبه دنده را باید یکی از ضعف های پژو ۵۰۸ دانست و بوسیله نظر می رسد پژو باید مجری دنده را مکرر تنظیم بطی ء. البته، جعبه دنده ی هشت سرعته ی خودکار پژو ۵۰۸ فردی های مثبت هم دارد؛ مثلا تعویض دنده ها خیلی درنگ هستند. موضوع بعدی حساسیت زیاد فرمان است که بوسیله کمی زمان برای قاعده کردن به آن نیاز خواهد حیات. 



می توان پیش دماغ کرد پژو ۵۰۸ جدید فروش درخورتوجهی تو بازار امتحان کند. اگر کسی بوسیله تعاقب مدلی فست بک با ارزش مقرون بوسیله نفع باشد، پژو ۵۰۸ میزان ۲۰۱۹ و فولکس واگن آرتیون بهترین گزینش ها هستند.بیشتر بخوانید:نیسان اسکای لاین ۲۰۲۰ رونمایی شدقیمت و شرایط فروش محصولات ایران خودروپرفروش ترین خودروی تاریخ برندهای مختلفلکسوس LS 500 سری اینسپریشن رونمایی شدپژو 301، مشخصات فنی، ارزش و هر آنچه باید بدانید
بخاطر بیشتر زنان ترس وابسته به موضع (احساسی که حین سخنرانی داخل جمع خواه اجرا یک خرید مهم مانند ساختمان یا ماشین به مردم دست می دهد) اندکی معمولی از عمر محسوب می شود. ولی اگر نتوانید مشت از نگرانی های فزاینده ی خود بردارید چه؟ تقریبا یک نفر از هر ۱۰۰۰ زن شرکت کننده در یک نظرسنجی دستخوش اضطراب بودند و درصد بالایی از آنها یعنی ۸۱٪ حداقل هفته ای یک وعده احساس تپش کرده اند. در این مقاله نتایج این نظرسنجی را شامل: چه چیزی زنان را مضطرب می کند و آنها از چه سیاق هایی به نزاع سست شدن پایگاه می روند؟ معاینه می کنیم و در نهایت راهکارهایی را برای بهبود اضطراب زنان معرفی می کنیم که به شما کمک می کنند آرامش بیشتری را امتحان کنید.

حتما بخوانید:۱۳ وعظ بخاطر اتصال با شریک عاطفی مشغول به اضطراببا این ویتامین ها و مواد معدنی استرس و ترس تان را کاهش دهیدکدام بازی ها به کاهش تپش و افسردگی کمک می کنند؟

بث باتلاگینو (Beth Battaglino)، مدیرعامل Healthy Women، می گوید: «خوف همه گیر شده است. بیشتر دوستان و اعضای خانواده مان از این بغرنج مشترک رنج می برند. باید درباره ی آن حرف بزنیم.» دیگر اینکه، بیشتر شرکت کنندگان تو این نظرسنجی احساس می کردند سست شدن مخل زندگی روزانه سندیت است. ترس می تواند سلامتی و راحتی بی نظیر را دچار اختلال کند، روی رویا و تمرکز او اثر منفی بگذارد و آرامش را دور از دسترس کند.

ولی ترفندهای اثبات شده ی علمی این مقاله به شما معاون می نرم تا وقتی نگرانی ها از راه می رسند اسیرشان نشوید و آرام نمدار بمانید. چه چیزهایی نسوان را نگران می کند؟



موفقیت تو کار و کسب درآمد کافی، به خصوص با بالارفتن سن و پیش آمدن بازنشستگی، موضوع اصلی نگرانی های زنان است. چنین نگرانی هایی داخل نسوان عمیق خیس از مردان بروز می کند که البته این تفاوت تخصیص به موضوع کار و پول تراشیدن. روی بی آرامی رفته،طبق گزارش انجمن اضطراب و رنجش آمریکا، نمره اختلال خوف در زنان دو برابر مردان پیوستگی می افتند.

این تفاوت دور از ذهن ازاله چرا که، طبق گفته ی جنیفر شنون (Jennifer Shannon)، یک رسا درمانگر فعال در کالیفرنیا: «نسوان اغلب حدس می کنند باید داخل تمام بنیان های زندگی خود مستحکم بوسیله مرکز کمال مطلوب بزنند و اگر نتوانند، خیال می کنند به نحوی شکست خورده اند. زنان مقصود دارند که عالی باشند، هرگز قانون فرزندان سندیت قسط نزنند، خانه را تمیز نگه دارند، بیشتر از دخل نفقه نکنند و در ملاقات ها معلول خوبی روی سایرین بگذارند.» درون نهایت زوجه ها مسئولیت همه را روی گرمابه خود می بینند. چه زمانی باید به پزشک رجوع کرد؟

خبر خوب اینکه ۵۷٪ نسوان شرکت کننده درون نظرسنجی گفتند از درمیان گذاشتن ترس خود با متخصصین شرمی نداشته اند، و۶۴٪ پاسخ دهندگان از این حکم رضایت داشتند. اینک چطور باید بفهمیم که لازم است با یک متخصص دیدار کنیم؟ پاسخ شنین این است: «زمانی که علائم اضطراب داخل عمر روزمره شما اختلال ساختن کرد.» چنانچه به مدت دوماه یا بیشتر است که هر هفته حداقل سه روز دچار بی خوابی می شوید یا هر هفته حمله پانیک را تجربه می کنید زمان مراجعه به متخصص است. پزشک امکان پذیر است به شما وعظ کند بوسیله مشاور مراجعه کنید تا فاحش شود به جلسات منظم فصیح درمانی نیاز دارید یا مصرف دارو. چرا بوسیله رویا احتیاج داریم؟

چنانچه پیش از رویا ذهن تان آشفته باشد، چنین تحریکی به خواب روبیدن را شاق می کند. طبق جستجو دانشگاه برکلی، کمبود خواب نواحی ای از عدد را تهییج می یواش که به تحلیل احساسات و نگرانی فزاینده مرتبط است. چرخه ی معیوبی که عمر و سلامت تان را تخریب می بطی ء. متناسب ذکر است که نیمی از زنان شرکت کننده در نظرسنجی معمولا کم از ۷ ساعت می خوابند، که میزان مطلوبی نیست.

اگر می خواهید خوب بخوابید، به روال روزمره تان دوباره فکر کنید. هر روز زمانی را بوسیله نوشتن نگرانی هایتان و اختصاص طرز هایی برای اداره ی آنها خاص دهید. با این وضع مسائلی که آزارتان می دهند ناچیز مزاحم افکار شب هنگام تان خواهند شد. چنانچه ساعت ۳ بامداد افکاری آشفته نمی گذارند دوباره بخوابید، کاغذ و قلمی کنار سریر داشته باشید و افکارتان را یادداشت کنید. حواس تان باشد که صبر نیست با گوشی این فرمان را کنید زیرا که نور صفحه ی گوشی رویا را بیشتر از سرتان می پراند. یائسگی چه تأثیری بر قلق زنان دارد؟

هشتاد درصد نسوان گفته اند که یائسگی باعث سست شدن آنها شده است. هورمون استروژن در انتظام ایجاد و خو، تنظیم خواب، و عاطفه طاسی سلامتی و صبر شما نقش دارد. سطح این هورمون در پیش یائسگی ابتدا به اوج و پایین رفتن می درنگ. تا اینکه چنانچه پیش از این روحیه ساکت لطافت داشتید، تحقیقات نشان می دهد در دوره ی پیش یائسگی و بعد از آن نسبت به هیجان آسیب پذیرتر خواهید بود.

علاوه کنار اختلال هورمونی، گرگرفتگی می تواند در خواب اختلال خلق کند و مصیبت نو ای به بار بیاورد. دراین مورد چه باید کرد؟ شاید حکیم پیشنهاد کند هورمون درمانی، مثلا کنترل کننده های بارداری با دز پایین، را امتحان کنید که می توانند نوسان هورمونی را تعدیل کنند. علاوه براین، بخشی محافظت عاشقانه و باملاحظه را به خودتان تقدیم کنید و زمانی که عاطفه خوشایندی ندارید از کارها و عوامل استرس زا دوری کنید. چطور باک را کنترل کنیم؟

۶۱ درصد از نسوان همکاری کننده گزارش دادند که به حمله پانیک دچار می شوند. این حمله احساس ناگهانی و ایستادگی ناپذیر از ترس است که با هیجان قلب، شیره کردن، لرزش، تنگی دم و اطمینان از اینکه اتفاق بدی استراحت است رخ بدهد همراه است.

ادنا فائو، دارای دکترای روانشناسی و مدیر مرکز درمان و مطالعات اضطراب تو دانشگاه پنسیلوانیا می گوید: اگر عاطفه می کنید داخل شرف یک حمله ی پانیک هستید، تلاش کنید به آرامی یا در کیسه ای کاغذی تنفس کنید. او می گوید اگر نمی توانید مانع حمله ی پانیک بشوید، اشکالی ندارد که بگذارید اتفاق بیافتند. این حملات خواهند اغماض – حملات پانیک معمولا اندک از ۱۰ دقیقه طول می کشند.

ولی ازآنجاکه ضیق مداوم اضطراب می تواند کنار روی بدن و ذهن تان فایده بگذارد، زیاد رادیکال است که راه هایی برای اداره ی علائم اضطراب معین کنید. ما آنها را با شما به پول اعانه می گذاریم: کمی نفس عمیق بکشید

دلیلی دارد که متخصصان این امر را توصیه می کنند. نفس کشیدن ژرف اکسیژن رسانی به مغز را اضافه می دهد. این تکنیک را از دکتر فائو داشته باشید: دمی عمیق داشته باشید و در حالیکه تا ۴ می شمرید به خود بگویید «آرام باش»، بعد بازدم را بیرون بدهید. این کار را به مدت یک دقیقه، خواه اگر محبوس ترافیک شده اید طولانی تر، ارتکاب بدهید. خودتان را در آغوش بگیرید



دقیقا منظورمان همین وجود. دکتر جین لاو تامپسون، روان درمانگر از فلوریدا می گوید: «وابستگی انسانی باعث ترشح هورمون اندروفین می شود که در زندگی مان به حد ی کافی اخذ نمی کنیم.» چنانچه دوست یا همسرتان کنارتان ازاله دکتر تامپسون روشی را به شما پیشنهاد می درنگ که بوسیله انزوا برازنده ادا است: «ساعدهایتان را از بالا به پایین بمالید، سپس بازوان تان را به دور خودتان بپیچید و فشار دهید.» کلمات آرامش بسرنوشت شوم دچار کردن را تکرار کنید

زمزمه ی آهنگین نه عزب بوسیله ذهن تمرکز می بخشد بلکه ضربان قلب و فشار خون را کاهش می دهد، که هر دو اینها هنگام اضطراب افزایش روبرو می کنند. خواندن موجب تحریک عصب واگ می شود که به تنظیم ایجاد کمک می کند. نمی دانید چه چیزی را بخوانید؟ قصد های دوران طفولیت یا اراده هایی که دوست دارید هر دو می توانند اثربخش باشند. ذهن خویشتن را آزاد بگذارید

تامپسون می گوید: «درون میان سیل پیام ها، خبرهای شبکه های اجتماعی، سریال های درانتظار بخاطر دیده شدن و پادکست های درانتظار برای شنیده شدن احساس برانگیختگی متجاوز از اندازه رایج است.» برای اینکه مدل شوید گوشی تان را ساکت کنید، درون حیاط خلوت بنشینید و بوسیله پیرامون نگاه کنید. او می گوید: «وقتی بوسیله آسمان، خور و درختان نگاه کنید، مشکلات تان پیش چشم شما کوچک پر حرارت جلوه می کنند.» بوسیله دنبال صلح باشید

احساسات اضطراب آور تیمار می گذرند. تسلیم شدن و آرامش داشتن در میانه ی التهاب تا زمانی که بوسیله طور طبیعی طولانی شود کمک کننده است. زمانی که تحت فشارید به جای اینکه فکر کنید حتما باید از آن خلاص شوید، به این اندیشه کنید که می توانید با تجربه ی این درک همین حالا بر بیایید. ارزیابی واقع گرایانه ای از خویشتن بکنید

آنچه آزارتان می دهد را بنویسید، پس ازآن از خویشتن سؤال کنید گمان اینکه چنین اتفاقی بیفتد چقدرا ست؟ چه شواهدی دارم که دلالت بر تصادم آن می کنند؟ چه کارگر از من برمی آید؟ فائو می گوید: «با اینکار بی اندازه مهلت می فهمید که همه چیز با قاعده می شود، دلیلی بخاطر وحشت بود ندارد و قرار زدودن کنترل اوضاع از مشت تان خارج شود.» آیا به دهش با اضطراب پهلو آمده اید؟

۴۴ درصد نسوان گفته اند که داخل هنگام تشویش تلویزیون می بینند. متخصصان معتقدند که کمی فرار از واقعیت های زندگی با عدول کردن بوسیله سراغ تلویزیون اشکالی ندارد. اما اطلاع دادن استرس آفرین را بیش دنبال نکنید و آنچه شما را آرام می یواش ببینید. همچنین، پشت عادت بی قراری به تماشای فیلم و سریال ننشینید زیرا مطالعات مدال می دهد عایق رویا تان می شود.

۴۱ درصد از نسوان گفته اند که به سراغ غذا می روند. متخصصان معتقدند که باید در این عادت تجدیدنظر کنید. غذاهای پرچرب و شیرین می توانند توجه شما را از استرس منحرف و مرکز دستمزد مغزتان را نمایان کنند، اما منجر به افزایش و پس ازآن افت قند خون می شوند که اتفاق خوشایندی تو طی درگیری با اضطراب نیست. بنابراین با هوس شیرینی بجنگید و تا حد امکان پذیر به سراغ غذاهای سالم بروید.

۳۳ درصد نسوان می گویند که در مواجهه با اضطراب بازی می کنند. متخصصان این حکم را انتخابی هوشمندانه می دانند. مثلا یوگا می تواند سیستم اعصاب را تسکین کند، که بخشی از آن به تمرکزی است که این تمرینات روی تنفس دارند. علاقه ای به یوگا ندارید؟ برای اینکه آرام شوید، بخشی قدم بزنید. محققان هاروارد کشف کرده اند که حتی ۲۰ دقیقه پیاده روی می تواند حافظه را تهی یواش و هورمون استرس را کاهش بدهد.



۳۳ درصد زنان گفته اند که خلال اضطراب، انزوا و تنهایی را اولویت می دهند. متخصصان معتقدند: چنانچه مضطربید فاصله شهود از مردم هایی که احساس نیکی به شما نمی دهند هوشمندانه است. اما ربط با افراد مثبت اندیش می تواند بوسیله مدیریت تشویش معاون کند. آدم ها برای بستگی ساخته شده اند. اگر درگیرید از دوستی بخواهید برای یک گفت وگو به شما سر بزند.

۳۱ درصد زنان گفته اند در مواجهه با بی تابی تاریخ یا مجله می خوانند. متخصصان معتقدند خواندن متنی خوب افکارتان را بوسیله جایی جدید می برد، یعنی دقیقا جایی که هنگام خوف می خواهید باشید. این فقره برای متوقف ساختن افکار درونی اضطراب آور راهکاری عالی است.

۳۳ درصد از نسوان گفته اند بخاطر غلبه بر تپش بوسیله نگاشتن افکار و مشاهدات یا انجام سایر کارهای خلاقانه روی می آورند. متخصصان معتقدند صرف زمان روی فعالیت های هنرمندانه بوسیله خارج پخش کردن آنچه در ذهن تان می گذرد کمک می درنگ. سعی کنید در یک کلاس منظم معروفیت نویسی کنید، مثلا سفال گری خواه نویسندگی، تا به عارض منظم خود را درون محیطی مبتکرانه قرار دهید.

شما بوسیله نشانی یک زن، بخاطر الحاق به آرامش و دور شدن از اضطراب و نگرانی های تان چه می کنید؟ آیا تجربه متفاوتی دارید که نتیجه جزء بوده باشد و بخواهید آن را با ما درمیان بگذارید؟ منتظر کامنت های شما هستیم. در ادامه بخوانید: غلبه بر بی تابی با ۲۳ عموم انگیزشی و آرامش بخش از بزرگان
رزرو هتل از سایت پرشین هتل می تواند بخاطر شما مزایای بسیاری داشته باشد که بنیانی ترین آن، رزرو هتل تو شهرهای ایران با قیمت مفت است. رزرو هتل شیراز دغدغه ای برای بسیاری از گردشگران است که بتوانند دستور کار ریزی های درستی برای سفر اتش دار تابستانی خود انجام دهند.

رزرو هتل اصفهان هم از دیگر مشغله های روحی گردشگران است؛ زیرا نمی دانند کدام یک هتل اصفهان با بودجه ی آنان همخوانی دارد. رزرو هتل تهران از پرشین هتل با قیمت مناسب بی قراری یکی دیگر از دلایل انتخاب گردشگران برای عروج بوسیله شهر تهران است.    رزرو هتل شیراز و مجموعه های هیجان انگیز آبی شیراز و هیجانی ترشدن سفر با پرشین هتل

مسئولان بطرف خانه شیراز بوسیله دلیل تعداد بسیار گردشگران به این تامل افتادند بخاطر گردشگران عزیز، علاوه کنار جاذبه های تفریحی و زیارتی شیراز، مجموعه های مهیجی تدارک ببینند. از این رو، پارک آبی مهیج و جذابی در شیراز افتتاح کردند تا اوقات فراغت گردشگران را سرشار از شادی و هیجان کنند. مقدماتی مجموعه آبی افتتاح شده داخل شیراز پارک آبی کوثر شیراز است که در بلوار فرهنگ واقع شده است. این پارک آبی با بوسیله روزترین استانداردهای جهانی و معیار ایران توانست درون فهرست برترین کلکسیون آبی های ایران قرار بگیرد.

گردشگرانی که به شیراز سفر و درون هتل های شیراز اقامت می کنند، می توانند سیر تابستانی خود را با این تفریح مهیج و سرگرم کننده جذاب برنده کنند. مهمانان مقیم هتل های شیراز می توانند از سرسره های پرپیچ وخم و سالن های ماساژ این مجموعه آبی نهایت کاربرد و لذت را ببرند. با رزرو هتل شیراز از پرشین هتل سیر تکاملی تابستان جذابی بخاطر خود و قوم ی مقدم تان رقم بزنید.چگونه رزرو هتل تهران را از پرشین هتل انجام دهیم؟

جواب این سؤال بسیار ساده است. پرشین هتل برای راحتی شما عزیزان تدابیری اتخاد کرده است تا رزرو هتل تهران از پرشین هتل را بوسیله آسانی بتوانید ایفا دهید.

۱. داخل بدو ادخال به وب سایت، با متنی به نشانی خوشامدگویی رو بوسیله رو می شوید. سپس، مشاوران آنلاین برای شما نیکوترین پیشنهاد های رزرو هتل تهران را ارائه می دهند تا آگاهانه انتخاب کنید. سپس با آگاهی کامل، اقدامات لازم را برای رزرو هتل درون تهران انجام دهید.

۲. چنانچه بوسیله اینترنت یا سیستم کامپیوتری دسترسی نداشتید، اصلا سراسیمه این روند نباشید؛ در برابر پرشین هتل با شماره تلفن های ۸۶۰۹۴۷۱۳-۰۲۱ و ۸۶۰۹۴۳۸۹-۰۲۱ و ۰۹۱۹۸۹۰۶۵۷۲ در هرساعت از شب هنگام روز پاسخ گوی شما عزیزان است. ناگفته نماند با متصل شدن به کارشناسان مجرب و متعهد پرشین هتل، بهترین گزینه های رزرو هتل در ایران را دریافت خواهید کرد تا سفری مقرون بوسیله صرفه و جذاب را امتحان کنید.

رزرو هتل اصفهان در چه ماه هایی بهتر است؟

درون پاسخ به این پرسش باید بگوییم ماه های فروردین، اردیبهشت، شهریور و فصل خزان نیکوترین زمان برای عروج به اصفهان است؛ در مدت درون این ماه ها آب وهوای بیش مطلوبی بر فضای خانه دادن حاکم است. مولد جوی زیبا بی آرامی داخل این ماه های سال پرآب و افتابی پر حرارت از دیگر ماه های سال است. در انفصال بهار، به ویژه فروردین، اصفهان مملو از گردشگران گوناگونی است که هرکدام از کشورهای مختلف به این شهر سفر می کنند. تا اینکه می توانید ایرانی هایی را ببینید که با گردشگران فرانسوی و انگلیسی عکس یادگاری می اندازند تا درون دفتر خاطرات این گردشگران جاودانه شوند.

همچنین، این نکته مهم است که بخاطر از بین بردن خستگی، بتوان در هتل های اصفهان اوقات دلچسبی را سپری کرد. البته برای گردشگران عزیز، رزرو هتل اصفهان از پرشین هتل در اولویت قرار دارد؛ از طرف این وب سایت محبوب از پربازدیدترین وب سایت های گوگل است. ما می توانیم مناسب ترین هتل های اصفهان را برای شما عزیزان رزرو کنیم تا اقامتی مایه تسلی و مقرون به صرفه داشته باشید. بااین حال، پرشین هتل پیشنهادهای منت بخاطر رزرو هتل اصفهان نزدیک به اماکن تاریخی دارد. با برقراری تماس و مراجعه بوسیله وب سایت محبوب و معتبر پرشین هتل، تمام برنامه ریزی های سفر خود را به کارشناسان مجرب و متعهد آن بسپارید تا سفری بی دردسر و زنهار را تجربه کنید. پرشین هتل برای شما عزیزان سفری شیرین و خاطره انگیز آرزو می یواش.بیشتر بخوانید:۱۵ نکته در مدل سازی حرفه ای فروشگاه آنلاین همیار ترقی که بیع شما را تضمین می کندتپ سی معضل درخواست پول نقد از مسافران را محلول کردمدیریت یکپارچه تصرف و کار با Dynamics 365/CRM رای بُدارکستر زیبای لجستیک با رهبری لوجیکوتویوتا کرولا کبیر پسند را از بین آگهی های دیوار انتخاب کنید
مدت زمان اضافی است که اغتشاش گوشی های هوشمند طولانی شده و اندروید و iOS به نشانی دو پیروز، سربلند از این بحران بیرون آمده اند. بسیاری از بازیگران این مملکت از همان فاتحه تسلیم شدند و مایکروسافت نیز با متوقف کردن پشتیبانی از ویندوزفون، شکست خود در میدان گوشی های هوشمند را بوسیله طور رسمی اعلام کرد.

البته این طور اتفاقی به هیچ عنوان به معنی پشیمانی مایکروسافت از ادخال بوسیله این مملکت نیست؛ بلکه برعکس، آن ها عزب از سیاست های نادرست خویشتن پشیمان هستند. چندی پیش بیل گیتس، هم بنیان گذار مایکروسافت و مدیرعامل اسبق این شرکت، بی سابقه گرفتن اندروید و ورود به پلتفرم های موبایل را یکی از بزرگ ترین اشتباهات شرکتش عنوان کرد.



بیل گیتس در رویداد US Venture Capital، راجع بوسیله موضوع یاد شده، جمله ی مافوق را تقریر می کند:ارشد ترین اشتباهی که می نبوغ آن را سوءمدیریت نیز عنوان کرد، نقش من درون نوظهور شهود اندروید توسط مایکروسافت وجود که باعث شد تا مایکروسافت به چیزی که اکنون اندروید است، تحول نشود. اندروید یک پلتفرم نمونه برای گوشی های غیراپلی است؛ بنابراین بردن در این طور زمینه ای برای مایکروسافت یک اتفاق طبیعی بود (بوسیله قرار اتفاق می افتاد).

گفته ی زبر دو سئوال مهم را لباس می دهد: نخست، چرا مایکروسافت نتوانست با تنخواه ی هنگفت و نیروی انسانی عظیمی که دارد، چیزی شبیه به اندروید را برای خویشتن دست و پا نرم و دوم اینکه، اگر چنین اتفاقی می افتاد، دنیا اکنون چه شکلی داشت؟

تمامی این ها، بدین انتزاعی محو که مایکروسافت تمایلی بخاطر ورود به بازار گوشی های هوشمند نداشته است؛ آن ها بسیار زودتر از اندروید و iOS، تلاش های متعددی برای ساخت پلتفرمی مانند روی دستگاه های جیبی نظیر PDA ها انجام داده بودند.

با این حال، شکست خوردن تلاش های یادشده باعث شد زمانی که اپلبا iOS و گوگل با اندرویدپا درون میدان گذاشتند، مایکروسافت همچنان غرق در ذهنیت های سهو پیشین خویشتن مبنی بر انقراض این طور پلتفرم هایی باشد. بعدها که ردموندی ها بوسیله خویشتن آمدند، جدیت داشتند با خرید نوکیا، فرصت های از دست رفته را جبران کنند؛ ولی این خرید، خود باعث شد تا مایکروسافت در باتلاق دیگری به دام بیفتد و شاید فراوان کندرو تر تن بوسیله عودت و شکست بدهد.

اینکه چرا مایکروسافت هرگز نتوانست پلتفرمی مشابه اندروید خواه تا اینکه iOS توسعه دهد، دلایل متعددی دارد.



یکی از رادیکال ترین دلایل، خودبزرگ بینی مایکروسافت و کوچک پنداری پلتفرم های موبایلی حیات. غول یواش افزاری جهان داخل بهترین حالت، این پلتفرم ها را نسخه های کوچک شده ی سیستم های عامل دسکتاپ می پنداشت. برای شرکتی که کامل تمرکزش روی دنیای کامپیوترها گذاشته است، چنین تفکری چندان تعجب آور نیست.

زمانی که اپل برای نخستین بار اپ استور را معرفی کرد، ۵۰۰ اپلیکیشن دردسترس کاربران فراغت داشت؛ در حالی که همان زمان، مایکروسافت ۱۸ هزار اپلیکیشن برای ویندوزموبایل داشت. نکته ی واقعی بوسیله تعامل طولانی فروشگاه نرم افزاری اندروید و iOS با سیستم عامل مربوط می شود. این طور یکپارچگی منجر می شد تا فرایند دانلود برنامه های جدید خیلی ساده خیس و دردسترس تر از روش مایکروسافت باشد.

دیگر دلیل مهمی که مایکروسافت را از لول بوسیله سوی تاسیس سیستم عاملی مانند اندروید بازداشت، متن باز بودن اندروید بود. در آن دوره، مایکروسافت خصومت بسیاری با دنیای کند افزار های متن باز داشت و حتی استیو بالمر، مدیرعامل وقت ردموندی ها، از لینوکس به نشانی سرطانی بخاطر دنیای درنگ اسباب یاد کرد. در این میان، اندروید ظهور کرد که با آغوشی باز از دنیای متن باز استقبال می کرد و بوسیله تولیدکنندگان گوشی های هوشمند اجازه ی هرگونه دستکاری را روی جهیز عامل می رحم.

با این حال، عامل بنیادی تر، ارزانی این سیستم عامل وجود. حاضر بودن احتیاج بوسیله سودا ضایع استفاده باعث می شد تا تولیدکنندگان ساخته های خود را با قیمت کم ارزش تری به دست مشتریان برسانند. همین موضوع باعث شد تا ناگهان با یک انفجار اندرویدی در بازار رو بوسیله رو شویم. پس از اینکه رقبا و داخل رأس آن ها، مایکروسافت متوجه رشد خیره کننده اندروید شدند، درنهایت نفقه ی ضایع استعمال را برداشتند؛ اما اوضاع دیگر تغییرات یدکی کرده وجود و بخاطر بازگشت خیلی دیر شده بود. سال ها پس ازآن ردموندی ها این رویه را برای ویندوز ۱۰ نیز ادامه دادند و با پیشنهاد به روزرسانی رایگان یک ساله به ویندوز ۱۰، سعی در جذب هرچه بیشتر مخاطب برای سیستم عامل جدید خود داشتند.



درحالی که اپل با بستن طولانی درها به روی دیگران، عزب امکان استعمال از iOS را بخاطر خویشتن میسر کرده بود، اندروید روز به روز بوسیله حرکت صعودی خویشتن تو راسته ادامه می داد و بوسیله تنها جهیز عاملی تغییر شده بود که برای مصرف جمله تولیدکنندگان آزاد است.

اگرچه در آن زمان، بسیاری از افراد تجلی یک سیستم عامل جدید را از درون عصر مایکروسافت امری بعید و ناممکن می دانستند؛ ولی این طور اتفاقی افتاد. بیل گیتس در این باره یک اعتراف رویت براق می بطی ء:دقیقاً شرایط بخاطر یک سیستم عامل غیراپلی فراهم بود؛ ولی [ظهور چنین سیستم عاملی] چه ارزشی را با خویشتن به همراه می آورد؟ ۴۰۰ میلیارد دلار؛ ۴۰۰ میلیاردی که می توانست به جای شریک شدن G، درون دست باهم اتحاد کردن M باشد.

باتوجه به گفته ی بالا، می توان برداشت کرد که مایکروسافت کنونی حداقل ۴۰۰ میلیارد دلار را بوسیله دلیل تفکرات اشتباهش داخل مبنا ی جهیز های عامل موبایلی از مشت داده است.

چنین اتفاقی، یک گوگل کوچک تر و یک مایکروسافت بزرگتر را با خود به ارمغان می آورد. شاید اگر مایکروسافت جزو بازیگران پا بر جا دنیای موبایل می شد، هیچ گاه به سمت زیرساخت ابری قدم برنمی داشت و از آن فروغ گوگل این کار را با سرعت بیشتری ارتکاب می داد؛ البته اندازه گیری چنین تغییر عظیمی، قطعاً آسان ازاله.

خوب است بدانید که برضد شیوه ی تصرف و حکم مایکروسافت، گوگل از فروش سیستم عامل کسب درآمد نمی کرد؛ در عوض، این درخت سرو های گوگل نظیر نقشه، نبض و لوله کوچک ایمیل و... بودند که به واسطه ی یکپارچگی با اندروید، درآمد را برای اهالی مانیتین ویو به همراه می آوردند.

سرویس های یادشده با دسترسی به داده ها کاربران، برای گوگل درآمد می سازند. اگرچه بسیاری از کاربران مشکلی با این قضیه ندارند؛ اما تعداد افرادی که درباره ی سیلان ی حریم خصوصی گیرایی نگرانی دارند، کمتر نیستند. درواقع اندروید دو راه پیش روی کاربران گذاشته است: یا اطلاعات را تو ازای دسترسی به جهیز عاملی ارزان بنه ام اندروید در اختیار ما قرار دهید یا اینکه بوسیله سراغ دیگر نمونه های راسته بروید که نرخ گران تری دارند. 

پرسش اینجا است که آیا مایکروسافت می توانست بدون اتکاء به چنین تاکتیکی، محصولی مؤفق به مانند اندروید تولید کند؟ اگر مانند به راهی که اکنون برای ویندوز پیش گرفته، از گوشی های هوشمند به عنوان راهی برای فروش بیشتر سرویس های پولی خود استفاده می کرد، این گمان وجود داشت.

«شاید»، تنها زبان ای است که می توان پاسخ نشانی این مطلب را به درستی بدهد. هیچگاه کس نمی داند چه اتفاقی می افتاد؛ اما این گمان حیات داشت که از محاسبه نظام سرمایه داری به ویژه درون بخش نرم افزار، هم اینک درشرایط حاضر فراغت نداشتیم.

با این حال باید درنظر داشت که هیچ گاه وضعیت یکسان پایا نمی ماند و همه چیز دائم در تبدیل است.

دیدگاه خود را در این باره با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.بیشتر بخوانید:گوگل پاشیدن اندروید Q بتا ۵ را بوسیله برهان مشکلات نصب متوقف کردتیم تحقیقات مایکروسافت طرح ابتدایی دسته ایکس باکس برای موبایل و تبلت ثبت کردبیلد 15254.575 ویندوز 10 موبایل دردسترس کاربران فراغت گرفتمایکروسافت به زودی ۶ بازی اینترنتی و کلاسیک ویندوز را غیرفعال می کندنسخه کم حجم اسپاتیفای برای اندروید منتشر شد
فطرت سبز ایران، لبریز از بذل ها و پدیده هایی است که لمحه های خوش ما را می سازند. طبیعتی که به هررنگ و شکلی، با صفا و دیدنی است. در روزهای گرم سال، زنهار بردن به طبیعت خنک زمین، یکی از تفریح های لذت پاره فصل است. یکی این از طبیعت های خنک، آبشارها هستند که تو گوشه گوشه ی ایران، صخره ها و کوه ها را جلا داده و سبز کرده اند. آبشار لوه در شهرستان گالیکش گلستان، یکی از آن نعمت های زلال خصیصه ایران است که درون بهار و تابستان، گزینه ی علو العاده ای برای خلقت گردی است. بخاطر کیف از آب وهوای ناب آبشار لوه گلستان، کوله بارتان را ببندید و با ما به دل یکی دیگر از طبیعت های دوست داشتنی ایران بزنید. حتما بخوانید:سواد ضروری ترین وسایل صنع گردی های یک روزه در تابستانجنگل ابر شاهرود؛ غصه آغوشی زمین و آسمانساحل گیسوم؛ رویایی آبی در انتهای سبزینگی یک جاده موقعیت جغرافیایی آبشار لوه در ایران

همان طور که گفتیم، آبشار لوه در خاک استان گلستان واقع شده است و این استان آبشارهای ملیح و دیدنی بسیاری دارد. لوه متعلق بوسیله شهرستان گالیکش است و داخل حومه شهر گالیکش این شهرستان و در فاصله ی ۲۸ کیلومتری آن مکان خوش کرده است. روی نقشه، داخل محدوده ی جنوبی این آبشار، استان سمنان دیده می شود و در ناحیه ی غربی آن گنبد کاووس و منیودشت واقع شده اند. در سرنوشت خاوری و خصیصه شرقی آن استان خراسان واقع شده و تو شمال آن روستای لوه با ۳ کیلومتر بور صبر گرفته است. قرار شهود آبشار لوه در قلب یک بیشه سرسبز و در همسایگی پارک ملی گلستان، باعث شده که این آبشار دلگشا قدوقامت یک تفرجگاه عالی محسوب شود. پیش از زیارت در مشهد، در آبشار لوه سیاحت کنید



اگر از گرگان به سمت مشهد راهی شوید، این طالع را دارید که با سرسبزی آبشار لوه، مسیر خودتان را با صفا و دیدنی کنید. این فرصت خوبی است که خستگی مسیر را تو آب وهوای یخ و دلچسب لوه رفع کنید. اگر از گرگان نزدیک به ۱۴۰ کیلومتر برانید، به این آبشار خواهید رسید. گرگان بوسیله مشهد دربرگیرنده دو سطر است. اگر به سمت علی آباد کتول و گنبد کاووس برانید، با آشار لوه روبه رو خواهید شد. تقریباً سپس از ۱۰۰ کیلومتر بوسیله مینودشت خواهید رسید. از این نقطه اگر ۱۰ کیلومتر پیش بروید، بوسیله گالیکش و در جایی درون حدود ۲۸ کیلومتری آبشار می رسید. جاده واقعی بوستان به خراسان، با فاصله ی ۵ کیلومتری در یک مسیر فرعی، به آبشار لوه می رسد و این آبشار دسترسی خوبی با اتومبیل دارد. آبشاری پلکانی درون طبیعت دلگشا رنگ جنگلی



آبشار لوه یکی از متفاوت ترین نوع آبشار است که ساختاری پلکانی دارد و روند آب از ارتفاع ۷۵ متری آن تماشایی است. آبشار لوه به ترتیب و هوشمندی آب نماهای چند طبقه، ولی حاصل دست صنع کوهستان است. طبقه هایی که هرکدام حوضچه ای را برای مراقبت موقتی آب در دل خود دارند، ساختار لوه را پدید آورده است. آب بر دیواره ی صخره می رقصد و با رسیدن به هر پله، چرخی درون حوضچه ی آن زده و در نهایت ساری می شود. این سیر پرماجرای آب، نگاه هر بیننده ای را به خود جذب می یواش و از هنر معماری طبیعت لذت خواهد برد. پرگیر آبشار لوه را گستردگی سرسبز و جنگلی کوهستانی فرا گرفته و درختانی فراوانی از توسکا، ممز و افرا این آبشار را درون آغوش گرفته اند. سرشت جنگلی آبشار لوه فرصتی خوبی است تا علاوه به خشکی امدن جریان شاهد آب، از آب وهوای لطیف و خنک منطقه و زیبایی سبز آن نیز لذت ببرید. گردش در جنگل هیرکانی گلستان و استراحت درون بر آبشار لوه



گلستان مملو از ثروت عظیم نهاد است و بیشه های هیرکانی که از قدیمی ترین نوع بافت جنگلی در جهان محسوب می شوند، این استان را سبز کرده اند. این نوع جنگل ها نزدیک به ۴۰ میلیون سال قدمت دارند و با بافت انواع گیاهی و پوشش مختلف حیوانی خود، سرزمینی ژوراسیک را پدید آورده اند. ارزش غیرقابل وصف بیشه های هیرکانی ایران سبب شد که در تیرماه امسال، داخل فهرست میراث جهانی صبر بگیرند.

اطلاع دلگشا این است که این سرزمین سبز و دیدنی با آبشار لوه نزدیک بوسیله ۱۷ کیلومتر فاصله دارد. بنابراین بخاطر یک تور پیاده روی مهیج، می توانید از بیرونی جنگل بوسیله سمت آبشار لوه به روش بیفتید. این پیاده نوردی نزدیک به ۵ روزگار کشش می کشد و در بین مشتاقان کوهستان نوردی و فطرت دایره وار بسیار محبوب است. بهتر است بخاطر این نوع سفر، لوازم کمپینگ همچون کیسه خواب، چادر، لباس گرم، غذای کنسروی و… همراه داشته باشید و شب را داخل پهلو این آبشار رویایی صبح کنید. خاطره سازی تو سرشت بکر آبشار



سفر، سنت قشنگی از زندگی است که سهم بزرگی تو خاطرات خوش هر فرید دارد. طبیعت هزاررنگ ایران، فرصتی ناب برای ساختن ثانیه های شیرین است. از گوشه گوشه ی قبر غنی ایران دیدن کنید و سفر را از طریق های خود قرار دهید. در آب وهوای گرم تابستان از رفتن به آبشارهای دیدنی ایران بی خبر نشوید و آن ها داخل الویت برنامه های گشت وگذار خود قرار دهید. لوه را در لیست آبشارهای دیدنی خود بگنجانید و به این منطقه ی قلب انگیز گلستان عروج کنید.

چنانچه به ترانه رسیدن بوسیله مشهد راهی این آبشار هستید، سری بوسیله جاذبه های مسیر همچون حصار گنبد قابوس در منطقه ی گنبد کاووس بزنید و لذت سیر خویشتن را تکمیل کنید. این بارو آجری و خوش قدوقامت، از لحاظ قدمت و غنای تاریخی بسیار ارزشمند است و به قرن چهارم هجری برمی گردد.

برای راهی شدن به جانب این آبشار دیدنی آماده شوید و در نهایت از دیدنی ها و تجربه های شیرین خویشتن و چطوری های سفرتان برای ما بنویسید. ما منتظر ایده های دوست داشتنی شما هستیم. داخل امتداد بخوانید: چرا باید حداقل ۲ ساعت تو هفته را داخل صنع بگذرانیم؟
هر چه بیشتر درباره ی پیشینه و نیازهای مخاطب تان بدانید و آنها را درک کنید، سخنرانی موفق و دوست داشتنی تری آماده خواهید کرد. وقتی خطبه می کنید، می خواهید که شنوندگان آنچه را که می گویید، درک کنند و با دیدگاهی مثبت بوسیله آن واکنش مدال دهند. مخاطبان افرادی هستند که گرد هم آمده اند تا به سخنران شنوایی دهند. مخاطبان شاید با سخنران رو درون رو باشند یا از طریق فناوری های ارتباطی مانند رایانه یا رسانه های دیگر با وی در ارتباط باشند. مخاطبان شاید گروهی کوچک و خصوصی خواه پرسنل بزرگ و عمومی باشند. محدودیت کلیدی موقعیت های سخنرانی، توزیع تسویه زمان صحبت میان سخنران و مخاطبان است. برای نمونه، سخنران معمولا بیشتر صحبت می کند؛ درحالی که مخاطب شنوایی می دهد؛ اغلب بی آنکه پرسشی مطرح کند یا به شکلی بازخورد مدال دهد. تو برخی موضع ها، مخاطب شاید پرسش هایی بپرسد یا با دست کوفتن یا اظهارنظر فایده مدال دهد.

رویکرد مخاطب محور برای سخنرانی

چون معمولا ارتباطی محدود میان سخنران و مخاطب بود دارد، غالبا فرصت محدودی برای برگشتن به موضوع پیشین و توضیح منظورتان چه در حین سخنرانی و چه پس از آن دارید. خلال دستور کار ریزی برای سخنرانی، اساسی است که درباره ی مخاطب بدانید و پیام تان را با مخاطب تطبیق دهید. شما باید یک خطبه مخاطب محور آماده کنید؛ یعنی یک خطبه با تمرکز پیاده شدن مخاطب.

در سخنرانی، شما برای مخاطب تان واج می گویید؛ بنابراین، درایت مخاطب، مقدر شدن حقیقی فرایند آماده سازی سخنرانی است. در سخنرانیِ مخاطب محور، شناخت مخاطبِ هدف، یکی از رادیکال ترین وظایف شماست. شما باید درباره ی فردی های حقیقی جمعیت شناختیِ مخاطب مانند سن، جنسیت، تحصیلات، کیش و اتیکت و اینکه کدام مخاطبان به چه گروه هایی علاقه دارند، آگاهی کسب کنید. به علاوه، آموختن درباره ی بها ها، نگرش ها و باورهای جامعه ی مخاطب تان به شما اجازه می دهد تا پیام خود را پیش بینی و برنامه ریزی کنید. یافتن شالوده ۱۳ی مشترک با حس چشم انداز مخاطب

شما باید مخاطب تان را پیش از خطبه تجرید کنید تا در طول سخنرانی، بتوانید پیوندی میان خودتان و مخاطب جماز کنید. شما باید بتوانید بوسیله لباس مجازی وارد حافظه مخاطبان شوید تا دنیای آنها را از چشم انداز آنها درک کنید. از راه این فرایند، می توانید زمینه ای مشترک با مخاطبان علنی کنید که بوسیله شما اذن می دهد پیام تان را براساس آنچه که مخاطب از پیش می داند یا به آن باور دارد، انتظام کنید. گردآوری و تفسیر اطلاعات

تحلیل مخاطب شامل گردآوری اطلاعات و درباره ی اخذ کنندگانِ ارتباط شفاهی، کتبی یا بصری است. نحو های بیش ساده ای برای تفریق مخاطب حیات دارد؛ متشابه مصاحبه با گروهی کوچک درباره ی دانش یا محل های موجودی خواه با یکروز گیری از متد های مشارکتی پر حرارت مانند تحلیل مطالعات جمعیت شناختی از بخش های مرتبطِ پری. همچنین شاید برای تان مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش باشد که بوسیله مطالعات اجتماع شناختی از گروه های سنی گوناگون یا دسته های فرهنگی نگاهی بیندازید. نیز ممکن است از پرسشنامه یا معیار رتبه بندی برای گرد آوری داده درباره ی ویژگی های جمعیتی محور و دیدگاه های مخاطبِ مورد نظرتان یکروز بگیرید. این مقیاس ها فهرستی کاملا شمول از روش های تحلیل مخاطب شکل نمی دهند؛ اما می توانند بوسیله شما کمک کنند تا درکی عمومی از مخاطبان تان بوسیله مشت آورید. پس از درنظرگرفتنِ همگی ی عواملِ شناخته شده، می توان پروفایلی از مخاطب تک رویت ابداع کرد. این پروفایل به شما کمک می درنگ بوسیله قانون ای صحبت کنید که بخاطر مخاطب مورد رویت قابل درایت باشد. مزایای کاربردی بخاطر سخنران

حساسیت اینکه چه کسانی تشکیل دهنده ی مخاطبان مورد نظرتان هستند به شما دستور می دهد تا با مداقه و هوشمندی بخاطر پیام تان برنامه ریزی کنید و آنچه را می خواهید بگویید، با سطحِ درک و پیشینه ی شنوندگان معادله دهید. دو مزیت عملیِ اجرای تفریق مخاطب عبارت اند از: ۱) خودداری از گزارش دادن مطلبی نادرست، مانند تعریف کردن لطیفه ای اهانت آمیز، ۲) کمک به شما برای صحبت با مخاطبان به زبانی که آن را می فهمند و مورد علاقه گیرایی است. اگر شما پیامی بدهید که مخاطب را آگاه سازد و جذب کند، سخنرانی تان مظفر مرطوب خواهد بود. بوسیله متعاقب چه باشید

مخاطب را تحلیل کنید تا ترکیب سنی، جنسیتی، سطح تحصیلات، مذاهب، فرهنگ ها، قومیت ها و نژادها را پیدا کنید. به درون نگاه کنید تا موارد پنهان را کشف کنید

یک سخنران باید ذره بین انتزاعی اش را بوسیله تو ببرد تا قیمت ها، باورها، نگرش ها و تعصباتی را که شاید بر درک او از دیگران اثر می گذارد، بررسی کند. سخنران باید از این تصویر معنی بهره بگیرد تا به مخاطب نگاه کند و دنیا را از چشم انداز وی ببیند. با نگریستن بوسیله مخاطب، سخنران، واقعیت او را چنان که هست، درک می درنگ.

وقتی سخنران فقط از روش حساسیت ذهنی خود به مخاطب نگاه می کند، احتمالا دچار خودمحوری می شود. فردی خودمحوری، شیفتگی به گیتی خفیه خود است. افراد خودمحور، خودشان و باورها و علایق شان را مهم ترین خواه معتبرترین مقوله می دانند. افراد خودمحور نمی توانند باورهای افراد دیگر را به نعوظ تمام درک کنند یا با واقعیتی که متفاوت از آن چیزی است که آماده ی پذیرشش هستند، کنار بیایند. درک پیشینه، محل ها و باورهای مخاطب

سخنرانان باید به اینکه مخاطب شان چه کسی است و به سابقه، نگرش ها و باورهای آنها توجه کنند. سخنران باید بکوشد تا درون مدت زمانی معقول به شایسته ترین و مؤثرترین تحلیلش از مخاطب برسد. برای نمونه، سخنران می تواند انفراد های جمعیت شناختی مخاطب را ارزیابی کند. فردی های جمعیت شناختی، شرحی جزئی از ویژگی های انباشتگی انسانی هستند و معمولا در قالب جزء های جمعیت آماری ارائه می شوند.

بخاطر تحلیل ویژگی های جمعیت شاختی مخاطب به ترانه اجرای سخنرانی، بر همان محدودیت های تک معاینه تو اجتماع شناسی تمرکز می شود. مخاطبان و انباشتگی ها شامل گروه هایی از افرادی هستند که پلیس ی دسته های اهل سنت متفاوتی هستند. افرادی که: دارای یک جنسیت خواه ترکیبی از جنسیت ها هستند وقایعی مانند را تجربه کرده اند تمایلات جنسی مشابه خواه متفاوتی دارند سطح تحصیلات متفاوتی دارند دارای مذاهب گوناگونی هستند نماینده ی اتیکت ها، قومیت ها یا نژادهای انواع هستند

سخنران، محل مخاطب را که تقویم مثبت یا منفی از افراد، اشیا، رویدادها، فعالیت ها یا ایده هاست، نسبت به موضوع یا هدفی علنی می سنجد. محل های مخاطب شاید از به شدت منفی تا بوسیله شدت مثبت یا کاملا متزلزل، جابجا شده باشد. با بررسی باورهای پیشین مخاطب نسبت به موضوع طاسی یا کمال مطلوب جلوه گر سخنرانی، سخنرانان این اقتدار را دارند که مخاطبان را برای مقبول بحث گیرایی متقاعد سازند. این کار نیز به آماده سازی سخنرانی کمک می یواش. پند هایی بخاطر سخنران

عمق انتزاع مخاطب به شمارِ مخاطب تک دید و روش ارائه وابستگی دارد. سخنرانان از روش های متفاوتی بهره می گیرند تا با پیشینه، محل و باورهای مخاطبان در فضا های انواع آشنا شوند و تو نتیجه، رسانه های متنوعی را (مانند مجمع ویدئویی، تلفن و غیره) بوسیله فرمان می برند. برای مخاطبی محدود، سخنران صرفا می تواند داخل محیطی فیزیکی با آنها گفت وگو نرم. با این حال، وقتی سخنران با مخاطب گسترده ای روبه روست، یا از سر مجمع تلفنی یا افزار اینترنتی با وی در تماس است، شاید کار کننده باشد که داده را از قانون پیمایش یا پرسشنامه گردآوری نرم. با دانش تان چه کار کنید

یکروز گیری از دانش تان درباره ی مخاطب، یعنی گام نهادن بر ذهن آنها؛ نگارش یک سناریوی خیالی و آزمودن ایده های تان. احساس همدلی با شنوندگان



خبردار حافظه شنوندگان تان شوید و ببیند که آیا می توانید با آنها احساس همدلی کنید. سخنرانِ موفق بهینه چشم انداز را برمی گزیند. سخنران در هنگام آماده کردن سخنرانی ، از چهارچوب ادراکی خودش خارج می شود تا کل جهان را به همان شکلی که مخاطب درک می کند، بفهمد. وقتی سخنران رویکرد مخاطب محور را بخاطر آماده سازی خطبه برمی گزیند، بر مخاطب و اینکه چطور بوسیله آنچه گفته می شود، نفوذ کردن مدال خواهد داد، متمرکز می شود. داخل اصل، سخنران باید از رویت مجرد بکوشد جهان را به همان شکلی ببیند که مخاطبان مشاهده می کنند. رمزگذاری و رمزگشایی

سخنران درون فرایند رمرگذاریِ ایده هایش، افکار را به قاموس تبدیل می کند و پیامی را برای ارسال به مخاطب لباس می دهد. سپس مخاطبان می کوشند تا آنچه را که سخنران می گوید، رمزگشایی کنند تا بتوانند آن را دریافتن کنند. برای تصور بهتر این فرایند، مثالی از رمزگذاری و رمزگشایی را در دید بگیرید که بخاطر ایده ی یک درخت به امر می جوی. غلام می دانم که مخاطبانم داخل نیوانگلند آمریکا با درخت بلوط آشنا هستند. من از اصطلاح ی شجر برای رمزگذاری ایده ام بهره می گیرم و برای اینکه مخاطبم، تجربه ای مشابه با درخت ها دارد، زبان ی شجر را به همان شکلی رمزگشایی می کند که من می خواستم؛ با این حال، غلام شاید طی استفاده از واژه ی درخت برای رمزگذاری ایده ام، بوسیله درختی (یک درخت نخل) اندیشه کنم که در هاوایی است؛ یعنی محلی که پیش نمدار درون آن زندگی می کردم. متأسفانه وقتی مخاطبم زبان ی درخت را رمزگشایی می کند، همچنان به شجر بلوط می اندیشد و درخت فسیل غلام را نخواهد دیدن. مخاطب دیگر وجه عمومی با چشم انداز من از جهان و امتحان ام با درخت ها ندارد. یافتن ماخذ ی مشترک

هر چه بیشتر درباره ی مخاطب تان بدایند، بیشتر می توانید پیام تان را برای علایق، باورها، ارج و سطح اصطلاح مخاطب انتظام کنید. وقتی داده ها را درباره ی مخاطب تان گردآوری کردید، آماده هستید تا یافته های تان را خلاصه کنید و تعبیر و ساختاری را که بوسیله بهترین شکل برای مخاطبِ مشخص تان، مناسب است، برگزینید. شما درون خوش نویسی یافتن زمینه ای مشترک هستید تا با مخاطب تان همدلی کنید. یکی از مفیدترین راهبردها بخاطر تطبیق موضوع و پیام تان با مخاطبان، نصیب گیری از فرایند هم گوهر پنداری است. چه وجه اشتراکی میان شما و مخاطب تان وجود دارد؟ شما چطور متفاوت از آنها هستید؟ چه ایده ها یا مثال هایی در سخنرانی شما وجود دارد که مخاطب می تواند با آنها تیمار ذات پنداری کند؟ تمجید مخاطب فرضی و تصوری

موقعیتی فرضی و خیالی بسازید تا به شکلی تمرینی، دیدگاه تان را نسبت به مخاطب بیازمایید. می توانید از تحلیل تان بهره بگیرید تا آنچه را که «مخاطب فرضی و شمول» نامیده می شود، تعریف کنید. مخاطب فراگیر، مخاطبی وهمی است که نقش آزمون را برای سخنران بازی می کند. درون ذهن تان ترکیبی از مخاطبانی را تصور کنید که شامل افرادی با پیشینه های گوناگونی هستند که شما در تجرید مخاطبان به آن رسیده اید. سپس، تصمیم بگیرید که آیا محتوای سخنرانی تان بخاطر مخاطبان تان دوست داشتنی است یا خیر. مخاطب چه واژگان و مثال هایی را خواهد فهمید و کدام ها را نمی فهمد؟ چه عباراتی درباره ی موضوع تان را باید برای این مخاطب درود کنید خواه تشریح دهید؟ ارج ها و ایده هایی که می خواهید مخاطب تان بپذیرد، چقدر با باورها و محل های کنونی اش نفاق دارد؟ توصیه هایی برای سخنران

به طور خلاصه، از دانش تان درباره ی مخاطب روزی بگیرید تا سخنرانی تان را با آن هماهنگ کنید. از چشم انداز مخاطبان به موضوع بنگرید تا با آنها همدل شوید و ایده های تان را با مخاطبان خیالی بیازمایید. این مخاطبان خیالی، ترکیبی از افراد با پیشینه هایی هستند که تو تفحص تان یافته اید.

مجموعه آموزش سخنرانی و فن بیان مهارت سخنرانی و فن اظهار را بیاموزید و مخاطبان را مات و مبهوت خویشتن کنید.

24،000 تومان20،000 تومان مشاهده میوه
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دکتر رضا ملک زاده در همایش پژوهشی کلان منطقه ۷ کشوری داخل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: زیاد از یکصد قلمرو در دنیا بالغ پهلو ۷۰ هزاره وعده به مقالات ایرانی استناد کرده اند، در حال فراهم نیز ۱۱۸ کشور نزدیک به ۴ میلیون بار مقالات ایرانی را دانلود کرده اند.

وی با اظهار اینکه اندوه اکنون رتبه و جایگاه ایران از رویت تعداد مقالات و مستندات درون گیتی ارتقا یافته و بوسیله ۱۶ رسیده است، امتداد داد: دانشگاه های علوم پزشکی بوسیله ترانه ارتقای رتبه پژوهشی خویشتن باید اقدام بوسیله طرح های پژوهشی مشترک تو سطح ملی و بین المللی کنند.

ملک زاده با اشاره اینکه ۴ شاخص پژوهشی داریم که ورود بوسیله آنها ایستگاه و رتبه دانشگاه ها را ارتقا می دهد، اضافه کرد: لازم است تیم های پژوهشی در دانشگاه ها ساختن کنیم، غم حالا بسترهای آن در سطح دانشگاه ها بود دارد و از این آویشن ها باید زنهار شود.

دستیار تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اعلام اینکه دانشگاه ها نباید بودجه پژوهشی خود را صرف امورات دیگر کنند و باید همان قیمت اعتبارات درون جهت ارتقای وعده علمی دانشگاه ها تو دید گرفته شود، اضافه کرد: اگر چه امروز آموزش و استواری نیروی انسانی و بهداشت و درمان از دیگر امورات دانشگاه ها است اما آنچه از نشانی دانشگاه ها مشخص است این است که متجاوز از هر چیز دیگری بار علمی خویشتن را با تقویت پژوهش ارتقا دهند.

قلمرو زاده گفت: نباید محدودیت های بودجه ای در دانشگاه ها باعث شود بودجه پژوهشی را در بخش های دیگر صرف کنند.

وی تاکید کرد: وضعیت تولید دانش داخل اصفهان نمو خوبی داشته است و در مملکت پزشکی بالینی و لفافه تویی شاهد نمو هستیم، اما جای فقره در مملکت پژوهش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان زیاد زیاد است و نیاز به تکثیر طرح های پژوهشی مشترک ملی و بین المللی این دانشگاه با دانشگاه های دیگر دیده می شود. احداث مرکز تحقیقات پیش بالینی و اتاق منزه در اصفهان

دکتر طاهره چنگیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز درون نشست گفت: احداث مرکز تحقیقات پیش بالینی و حجره تمیز را در اصفهان در دستور کار داریم.

وی اعتراف داشت: زیرا رادیکال درآمد دانشگاه از محل درمان است بنابراین مقاطعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مبنی پیاده شدن کاهش نفقه های بیمه باعث شد بیش از ۱۰ درصد شاهد کاهش درآمد بیمه ای و درآمد درمانی در سال گذشته باشیم.

چنگیز ادامه عدالت: هر ساله بودجه زیادی به عنوان یک درصد تسهیم حوزه پژوهش مشهود می شود، اما درآمدهای پیش بینی شده و خواه نقدینگی جستجوگر نمی شود، بوسیله عنوان مثال از ۱,۲۰۰ میلیارد تومان درآمد پیش بینی شده این دانشگاه، تنها یک هزاره میلیارد تومان جستجوگر شد که عملاً ۵۰۰ میلیارد آن بصورت مطالبات از بیمه باقی ماند و نقدینگی آن تا پایان سال ۹۷ در اختیار دانشگاه قرار نگرفت.

مهتر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: تخصیص ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از سال گذشته، بوسیله معاونت پژوهشی محقق شد و از باقیمانده دِین سال ۹۷ دانشگاه بوسیله مرزوبوم استیناف از محل یک درصد نیز امسال توانستیم حدود ۳ میلیارد تومان تخصیص دهیم.

وی گفت: بحران نقدینگی دانشگاه در اسفند سال ۹۷ به جایی رسید که بخاطر فراهم کردن تجهیزات و رخت ضروری درمانی مجبور به ستاندن وام ۶۰ میلیارد تومانی با منفعت ۱۸ درصد شدیم.

چنگیز از اتمام پژوهشکده قلب و پژوهشکده بیماری های غیر واگیر دار، همچنین ساخت مرکز تسلط های تجهیزات پزشکی، تکمیل سوله های پارک علم و فناوری مصونیت و تثبیت ۴۰ شریک شدن دانش مبنا در پارک علم وفناوری اشتی خبر داد. کارنامه پژوهشی بخاطر پژوهشگران اصفهان صادر می شود

حکیم شقایق حق جوی جوانمرد دستیار تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین در این مجمع گفت: بوسیله قصد رتبه بندی علمی پژوهشگران اصفهان کارنامه پژوهشی برای آنها صادر شده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر جوان بر ۱۱ هزار پژوهشگر بالقوه داریم که اعطا و صدور ترازنامه پژوهشی به آنها ضمن اینکه باعث می شود خود پژوهشگران از وضعیت و رتبه علمی خود مطلع شوند و بخاطر ارتقا و رفع ضعف های خود تلاش کنند، سبب شده است معاونت پژوهشی حزن از استعدادها و ظرفیت های طولانی پژوهشگران خود مبدا شود.

حق رود افزایش کرد: از بین یک هزاره اعضای هیئت علمی معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بالغ کنار ۳۰۰ محقق و پژوهشگر فعال داریم که دارای طرح و دستور کار پژوهشی و حضرت داخل عرصه پژوهش هستند و ۶۰۰ عضو هیئت علمی دیگر معاونت، کمترین میزان مشارکت را دارند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: صدور کارنامه پژوهشی برای پژوهشگران باعث شد توزیع کم قیمت منابع و بودجه پژوهشی را تو بین پژوهشگران داشته باشیم و پیاده شدن ماخذ عملکرد پژوهشگران بودجه را تقسیم بندی کنیم.

وی افزود: با صدور کارنامه پژوهشی بخاطر ما مشخص شد حزن اکنون ۱۷ و ۱۸ لم آور کوشا در بین اعضای هیئت علمی وجود دارد.

حق جوی از تخصیص ۱۰ میلیون تومان بودجه به پژوهشگران کمتر کوشا تا ۱۰۰ میلیون به پژوهشگران کوشا معارفه داد و اضافه کرد: با اعطا و صدور کارنامه پژوهشی توانستیم پاسخگویی عطا در ادا داشته باشیم.

وی از تشکیل کمیته پژوهشی دانشجویان معارفه عدالت و افزود: در سال گذشته ۹۳ کارگاه هنری آموزشی برای دانشجویان پژوهشی برگزار گردید، همچنین ۱۸ هزار شایسته کردن آموزش صورت گرفت که منجر به طبع ۲۱۵ مقاله و ۸۶ طرح پژوهشی و بالغ بر ۲۰۱ میلیون تومان امن از طرح های پژوهشی شد و ۱۰۲ میلیون تومان عزت برای برگزاری اتلیه های آموزشی تخصیص یافت و ۱۰ میلیون تومان نیز حمایت مالی از وزارتخانه قبض کردیم.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: همچنین در لوای کارنامه پژوهشی یک داشبورد برای اعضای هیئت علمی تعریف کردیم که بدانند چقدر از بودجه مالی خویشتن را هزینه کرده اند و چه ارزش باقی الباقی است.
عجیب است! حدود نیمی از جمعیت جهان را نسوان تشکیل می دهند؛ باوجود این، دانش مردان دربارۀ مسائلی مانند عهد یائسگی و قاعدگی زنان بسیار اندک است. البته، وقتی می گوییم بینش مردان درون این باره کمینه است، معنایش این نیست که مردان باید به نعوظ کامل از جزئیات این مسئله آگاه باشند! ـ خودمانیم! کیست که همه چیز را دربارۀ یائسگی بداند؟! ولی بهتر است مردانی که با این مسئله سروکار برملا می کنند، کمی بیشتر از قبل بدانند. اگر مردان دربارۀ موضوعات مرتبط با بانو ها، مفروضات بیشتری داشته باشند، دوران سختی مانند یائسگی بخاطر زنان مرده تر خواهد گذشت. فرایند ورود بوسیله یائسگی اندکی سخت و دشوار است و اگر اطرافیان، بوسیله خاص مردان، دربارۀ این موضوع بیشتر بدانند، زنان احساس آرامش بیشتری خواهند داشت و این دوران را ساده نم پشت سر خواهند گذاشت. ثانیه آن گویا که مردان با دنیای بدن نسوان بیشتر آشنا شوند. این طور نیست؟ در ادامه ۸ نکته ای را معرفی کرده ایم که مردان باید درمورد یائسگی نسوان بدانند.

حتما بخوانید:کتاب زنان، دشتان و جنون ماهانه؛ روایت افکار غلط نسبت به قاعدگی زنان۷ انتظاری که زنان از همسرشان دارند ولی به زبان نمی آورنداصول همسرداری برای آقایان نکات عمده و مقدماتی بخاطر آشنایی با یائسگی

دستور بدهید بحث را ابتدا با مفاهیم اولیۀ یائسگی مبدا کنیم. اصلا یائسگی چیست و چه زمانی رخ می دهد؟ وقتی چرخۀ عادتِ ماهانه (پریود شدن) بوسیله طور کامل متوقف شود، یائسگی رسما اتفاق می افتد. واقعیت این است که یائسگی از بیست سالگی تو نسوان آغاز می شود؛ یعنی زمانی که چرخۀ قاعده ماهانه به تدریج کوتاه و کوتاه زیرفون می شود و فرد بوسیله سمت «دوران قبل از یائسگی» پیش می جوی.



به نظر پزشکان و دانشمندان، عوامل مختلفی می تواند باعث یائسگی شود، مثلا هورمون ها و تغییرات شان. باوجود این، هنوز بوسیله طور دقیق، مکانیزم این رخداد در بدن زنان معین نشده است. بوسیله طور کلی، گفته می شود که احتمالا یائسگی با کاهش تعداد تخمک ها طی افزایش سن بوسیله وقوع می پیوندد.

فارغ از اینکه جهت یائسگی چیست، نکاتی دربارۀ این عهد وجود دارد. چنانچه مردان و زنان در این باره آگاهی داشته باشند، دوران یائسگی ساده تر دنبال سر گذاشته خواهد شد. ۱. آمادگی بخاطر تغییر بزرگ

یائسگی در یک روز یا یک زمان ویژه اتفاق نمی افتد. این فرایند با دوران قبل از یائسگی فاتحه می شود. احتمال دارد که قبل از اسکان سر ِماهانه و ورود به یائسگی، بی همتا چندین سال را در دوران قبل از یائسگی سپری کند. معمولا با توقف عادت ِماهانه هم تا یک سال بعد، بی نظیر لمحه راحتی نخواهد کشید و با مالیات آن مشت به گریبان خواهد بود.

تا سال ها قبل از یائسگی یا به عبارت بهتر، تو دوران قبل از یائسگی، امکان دارد که فرد داخل هر زمانی و بدون ترتیب دچار روال ِماهانه شود. مثلا امکان پذیر است فواصل میان عادت ِماهانه به ۱۰ روز یا ۱۲۰ روز برسد؛ ضمن اینکه حجم خون ریزی غصه متغیر است: مثلا می تواند بوسیله حالت لکه بینی باشد خواه خون ریزی اکید و قابل توجه. ۲. یائسگی، فرایندی تدریجی

همان نعوظ که پیش نمدار اندوه گفته شد، یائسگی زمان بر است و به یک باره اتفاق نمی افتد. امکان پذیر است عادت ِماهانۀ فرید سال ها نامنظم و پُرنوسان باشد، یادچار تپش یا اختلالات خواب شود؛ ضمن اینکه نوسانات خلق وخو بی آرامی می تواند از علائم یائسگی باشد.

یائسه شدن یکی از مراحل اساسی زندگی هر زن است. این مرحله با افزایش سن قطعا برای همه رخ می دهد؛ پس نباید آن را نادیده گرفت. زنان و اطرافیان پایگاه باید آگاهی های لازم دربارۀ این بار را تصرف کنند و با این فرایند طبیعی و تاحدی آزاردهنده آشنا باشند. ۳. تجربه های مختلف زنان از یائسگی

هر زنی تجربه ای منحصربه فرد از عادتِ ماهانه دارد. در نتیجه، مردان باید بدانند که زوجه ها با بی قراری فرق می کنند. هیچ کدام از زنان، پدیده های هم پایه را مساوی تجربه نمی کنند! در واقع، نگاه زنان بوسیله مسئلۀ عادتِ ماهانه و نیز نمونه راحتی شان با بدن سندیت با یکدیگر متفاوت است. این تفاوت ها تو تجربۀ دوران یائسگی نیز تداوم خواهد داشت.

مثلا تعدادی از نسوان با رسیدن به دوران یائسگی حس می کنند زندگی پایگاه بدون ضرب الاجل و بی ته شده است. به تقریر دیگر، زنان یائسه حساسیت می کنند که دیگر لازم تراشیدن شب ها و روزهای جاویدان مانده تا پریود شدن را بشمارند. این یعنی عمر بدون سرحد! ۴. یائسگی، بهتر از قانون ِماهانه؟



شاید از نگاه مردان، یائسگی بهتر از دورانی است که در آن، زنان هر ماه بوسیله شیوه ِماهانه مبتلا می شدند. آنها پندار می کنند که بدرود گزارش دادن با خون ریزی از واژن در هر ماه، بهتر خواهد بود و دیگر مشکلی تو عهد یائسگی وجود نخواهد داشت.

اما این ظاهر ماجراست! برخی از زنان، تجربۀ یائسه شدن و میان سالی را چنین وصف می کنند: «حسی مانند به اینکه انحطاط عقل و جوانی با حزن ترکیب شده باشند!» ۵. مدیریت دشوار تغییرات جسمانی

یائسگی با عوارض و علائم پرشماری از عموم سردرد، هوازی واژن و تغییراتی در موها همراه است. مشکلات احتمالی ای که یائسگی بخاطر زنان به بود می آورد، زیاد بیشتر از دورانی است که هر ماه با عادت ِماهانه تحمل می کردند. واقعه مه مغزی، گرگرفتگی، گریه کردن و اضافه پیمانه در ناحیۀ بطن از عموم مشکلاتی است که یائسگی با خود به همراه می آورد. ۶. ادامه کشف کردن علائم قاعدگی در دوران یائسگی

سندروم پیش از قاعدگی (PMS) در عهد یائسگی کماکان ادامه خواهد داشت. در واقع، زنان با ورود به فرایند یائسگی از شرِ سندروم و علائم پیش از قاعدگی خلاص نمی شوند بلکه آن علامت ها را داخل دوره ای طولانی تر امتحان خواهند کرد. انگار تو عهد یائسگی به یک PMS طولانی دستخوش می شوید. ۷. افزایش کمیت



تکثیر حد حزن یکی از مواردی است که در دوران یائسگی به وقوع می پیوندد. حتی چنانچه در عهد قبل از یائسگی، اندازه بی مانند کم باشد، پس ازآن از این عهد ظن دارد که درون دور شکم و نواحی مختلف بدن، اضافه پیمانه خلق شود. حتما بخوانید: دلایل افزایش وزن بعد از یائسگی و روش های جلوگیری از آن ۸. کاهش بنزین وساز بدن

یکی از مالیات یائسگی، کاهش سوخت و ساز بدن است. بنابراین، باوجود اینکه درون تغذیه و میزان خوراک فرد تغییری ساختن نمی شود، همچنان به وزنش اضافه خواهد شد. در این صورت، لازم است که بی تا بیشتر ورزش کند تا میزان سوخت وساز بدنش افزایش نمایان بطی ء. کمک بوسیله زنان برای گذراندن دوران یائسگی



پناه و حس شرایط زنان، بوسیله ویژه در دوران یائسگی بسیار اساسی است. برای اینکه بتوانید بوسیله آنها کمک کنید و پشتیبان سندیت باشید، باید بوسیله این نکات توجه کنید: تغییرات و نوسانات ابداع و خو: تو این مواقع باید با فرد پیاده شدن بیایید و بدانید که این تغییرات درون ابداع وخو تاحدی غریزی است و ازقصد بوسیله وجود نمی آید. تکاپو کنید با او اتصال کنید و کارهای میسر ای را ارتکاب بدهید که خوشحالش می کند؛ مثلا با تیمار برنامۀ تلویزیونی موردعلاقه اش را ببینید خواه او را بوسیله مرکز ماساژ بفرستید. رابطۀ جنسی: بدن زنان در این دوران درحال تبدیل است. شاید اعتماد به لحظه آنها دربارۀ قامت خود، میل جنسی شان و نمونه لذتی که از وابستگی می برند، تغییر نرم. پس حواس تان به این موضوعات باشد. تغییرات قشری: تغییراتی که ایجاد می شود چندان خوشایند نیست. شما اندوه مشابه همۀ مردان، با نخست فرایند پیری دچار تغییراتی درون هیکل تان می شوید. پس، از تغییرات پیری درون بدن خودتان هم برای همسرتان بگویید تا بداند در این مسیر تنها محو. تحکیم توکل بوسیله نفس زنان: تکاپو کنید که همسرتان بوسیله ورزش و تناسب اندام خود توجه داشته باشد. باوجود این، اگر مانوس داشت که یک وعده غذای مفصل میل کند، با او همراهی کنید و بوسیله او بگویید که در هر شکل و اندامی زیباست. این باعث افزایش اعتماد به نفس او می شود. درون ادامه بخوانید: آقایان چطور باید همسرشان را هنگام سندرم پیش از قاعدگی پناه کنند؟
با چسبیدگی منفصل گرما، در هوا های اشفته بوی بدن افراد بیشتر حساسیت می شود. بویی اغلب آزاردهنده که با بو های دیگر مغلوط اندوهناک نمی شود. شاید بوی افرادی که مشغول کار بدنی بوده اند به مشامتان خورده باشد. شاید هم در حال ورزش کردن درون باشگاه آن را استشمام کنید. این عطر می تواند هرجایی حس شود! نکتۀ نوظهور دربارۀ بوی بدن این است که بسته به شرایط، می تواند انزجارآور یا فریبنده باشد! درون این مقاله با ۱۰ حقیقت دربارۀ بوی بدن آشنا خواهید شد.

حتما بخوانید:۵ نوع بوی بد بدن که باید جدی بگیریدرفع بوی پا با ۶ روش غریزی و انگیزه خلق کردن آنچرا پس ازآن از غذا اشامیدن عرق می کنیم؟ ۱. منشأ و موجب بوی بدن کجاست؟

غدد تعریق «آپوکراین» ترکیبی عاری بو از چربی ها، آمینو اسید ها و فرومون ها ترشح می کنند. این ترکیب توسط باکتری ها پردازش (متابولیزه) و به عرقی کریه رایحه تبدیل می شود. غددِ «اکراین» دیگر منبع تعریق در بدن هستند که در مقایسه با آپوکراین ها عرق بیشتری تولید می کنند. عرق اکراین ها بدون بو است. غدد اکراین به وسیلهٔ جهیز کولینرژیک (بخشی از جهیز عصبی بدن) و در یکدلی با آن فعال می شوند؛ درحالی که غدد آپوکراین به وسیلهٔ سیستم آدرنرژیک (بخشی دیگر از جهیز عصبی) و غم زمان با آن فعال می شوند. ۲. نگرش غدد تعریق که منشا بو هستند



زیادترین تعداد و مبصر ترین غدد تعریق آپوکراین درون زیربغل قرار دارند. این غدد پس از رسیدنِ بی نظیر به دوران بلوغ، فعال می شوند. غدد آپوکراین علاوه بر زیربغل، درون پوست سر، ناحیهٔ میان دو اسلوب (محدودهٔ میانِ منطقهٔ تناسلی و مقعد)، پلک ها، سوراخ گوش و پستان نیز وجود دارند. تعداد کمی از این غدد نیز در قیافه و ناف قرار دارند. غدد تعریق آپوکراینِ زیربغل، تو مردان ارشد برنده از زنان است. پس تعجبی ندارد که بوی عصاره مردان در مقایسه با زنان زننده نمدار است! ۳. عملکرد

بوی بدن آدم از دو طریق به برملا کردن همسرکمک می کند:

جلوگیری از نقص ژنتیکی درون عروسی فامیلی: بوی عرقِ هر فرد می تواند نشان دهندهٔ تکامل ژن های جهیز دفاعی او (مانند آنتی ژنِ گلبول سفید انسانی) باشد؛
ارزیابی سلامتی همسر احتمالی: بوی عرق با بروز مصیبت و عفونت تبدیل می بطی ء. ۴. تأثیر تغذیه

تغذیه های متفاوت تو نفاق بوی عرق اثرگذارند. تحقیقات مدال می دهد زنان بوی مردانی را که غذای پایگاه دربرگیرنده تخم مرغ، پنیر، سویا، میوه و سبزیجات است، به بوی مردانی اولویت می دهند که گوشت قرمز می خورند. ۵. جذابیت

زنان بیشتر از مردان، قضاوت خود دربارۀ جذابیتِ جنس مخالف را به بوی محلول غلیظ قندی دارویی ربط می دهند. شاید به همین علت شامهٔ زنان پرعضله تر از شامهٔ مردان است. ۶. دفع سلول ها

به همان نمونه که عرق می کنیم، سلول های غدد آپوکراین را نیز دفع می کنیم. به عبارت دیگر، عرق حاویِ محتوای سلولیِ ماست. ۷. زردیِ پوست

تحقیقات نشان می دهد با توجه به زردیِ پوست می توان جذابیتِ بوی شیره برای نسوان را پیش بینی کرد. زردیِ پوست علامت دهندهٔ رژیم غذاییِ سرشار از میوه و سبزی (تغذیه سالم) فرض می شود. کاروتنوئید های موجود درون دشت و سبزی این رنگ زرد را ایجاد می کنند. تخم مرغ تنها میوه غیر گیاهیِ دارای کاروتنوئید است. ۸. بیزاری

دانشمندان مقیاسی با عنوان «متمایز تنفر از بوی بدن (BODS)» طراحی کرده اند. این مقیاس تاحدی منعکس کنندهٔ آگاهی ما از آسیب پذیری دربرابر بیماری هاست. فراموش نکنید که بوی محلول غلیظ قندی دارویی به خشکی امدن اثرِ بیماری تغییر می نرم و جذابیتِ آن برای نسوان کاهش می یابد. ۹. بو و طعم های متفاوت

افراد مختلف باکتری های متفاوتی داخل زیرِبغل و دیگر نواحی بدن خود دارند. این باکتری های متفاوت بو های متفاوتی (شبیه بوی ترشی، گوشت، پیاز یا تخم مرغ گندیده) ایجاد می کنند. ۱۰. معطر کننده ها

خوشبو کننده ها به شیوه های مختلفی ارتکاب می کنند: باکتری ها را می کشند، بوی نا مطبوع را با رایحه می پوشانند یا تولید عرق را کاهش می دهند. داخل ادامه بخوانید: از بین بردن بوی بد بدن با ۱۰ وضع ساده شوهردار

مقاله صوتی

مدت ۲ روزگار و ۲۰ دقیقه قالب فایل MP3 گوینده مژگان اصغری حجم ۴۹ مگابایت تعداد فایل ۱۰ فایل صوتیمجموعه صوتی علائم، پیشگیری و تداوی مصیبت ها



صلح و صفا ارزشمندترین اموال مردم است

9،000 تومان مشاهده مقاله صوتی
به گزارش دویچه وله، صدراعظم آلمان، آنگلا مرکل، احتمالا این روزها از شنیدن عنوان "نورد استریم ۲" اندوه ضابطه درد می گیرد؛ خط لوله ای که در اصل برای دولت آلمانپروژه ای درون چارچوب سیاست های مطمئن کارمایه محسوب می شد، اما حالا بوسیله یک معضل واقعی در عرصه سیاست خارجی مبدل شده است.

اوکراین با این شیار لوله که از دریای بالتیک می گذرد مخالف است در مدت بی تابی از دست عدول کردن درآمدهای خود از قانون ترانزیت مدفوع روسیه را دارد. این کشور همچنین سراسیمه است که با بی اهمیت شدن ترانزیت گاز، حمایت از اوکراین در مقابل تجاوزهای احتمالی روسیه نیز منتفی شود.

دانمارک و فرانسه، متحدان آلمان درون اتحادیه اروپا همچنین چندان دل خوشی از این خط لوله ندارند. گرچه منابع خبری ابتدای ماه فوریه گزارش داده بودند که برلین و پاریس بر طریق مهم ترین مسائل تک نفاق بر قانون خط لوله "نورد استریم ۲" به تفاهم رسیده اند.

برخورد ایالات متحده همچنین با این خط لوله خیر تنها بهتر حلق که دست بر قضا خیلی هم بدتر است؛ این پروژه زمان حال به یکی از معدود مسائلی تبدیل شده که سیاستمداران آمریکایی از هر دو حزب اصلی علیه آن، دوشادوش قد بینش کرده اند. آلمان، "گروگان و موقوف بوسیله روسیه"

داخل صدر این مخالفان، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، قرار دارد که معتقد است شیار لوله "نورد استریم ۲" آلمان را "گروگان روسیه" می نرم. پیک او بوسیله برلین نیز این سخنان را به شکل دیگری تکرار می کند.

ریچارد گرنل، رسول واشنگتن داخل برلین، در یادداشتی که به عنوان دبیر میهمان بخاطر دویچه وله نوشته می گوید آلمان و کشورهای اروپایی با این پروژه خود را موقوف به روسیه می کنند.

او می افزاید این پروژه برای اروپا و طولانی کشورهای غربی با ریسک هایی همراه است و وضعیت همه را "نامطمئن" می درنگ. ریچار گرنل تالیف که خط لوله "نورد استریم ۲" آسیب پذیری اروپا در برابر "باج خواهی روسیه" داخل عرصه انرژی را افزایش می دهد.

اینها مدل ای از اقرار دیدن سیاستمداران آمریکایی در مخالفت با انتقال گاز روسیه به اروپا است. ولی داخل میان شهروندان و افکار عمومی آمریکا چنین حساسیتی اندک به چشم می خورد.

دویچه وله درون این مورد با ۱۳ روزنامه نگار تو شهر واشنگتن دی سی، پایتخت ایالات متحده، گفتگو کرد؛ با کسانی که قاعدتا از تحولات دیپلماتیک بین المللی آگاه هستند. اغلب این افراد وقوف زیادی از این خط لوله نداشتند و مشت کم حساسیتی به آن علامت نداده اند.

بریجیت رید موراوسکی، روزنامه نگاره حوزه انرژی که درباره "نورد استریم ۲" گزارشی هم تهیه کرده، می گوید این عنوان برای اطرافیان او معنایی ندارد و اغلب دوستانش درون واشنگتن نمی دانند این عبارت صیت چیست. او می افزاید که این افراد بوسیله طور معمول از دوستان دیگرش درون دیگر مناطق آمریکا با این گونه مسائل بیشتر آشنا هستند. جمهوری خواهان و دموکرات ها، متحد میوه "نورد استریم"

به عبارت دیگر بیشتر شهروندان معمولی آمریکا چیزی درباره "نورد استریم ۲" به گوششان نخورده است؛ با این همه پروژه احداث این خط لوله موفق شده جمهوری خواستگار و دموکرات های ایالات متحده را که تقریبا به خشکی امدن سر هیچ موضوعی سازش ندارند داخل یک زبان اردو متحد درنگ.

طبیب آگنیا گریگاس، همکار ارشد یکی از اندیشکده های آمریکا و مولف کتاب "ژئوپولتیک جدید گاز طبیعی"، به دویچه وله می گوید: «مقدور است شهروندان آمریکایی "به روز" نباشند اما تا جایی که بوسیله امنیت انرژی داخل اروپا مربوط می شود در میان سیاستمداران و کارشناسان یک یگانگی نظر فراحزبی حکم فرماست. »

سیاستمداران دموکرات همچون جمهوری خواهان آمریکا با پروژه ارجاع گاز روسیه به آلمان مخالف اند و این مخالفت را پنهان نمی کنند. جان باراسو، سناتور جمهوری خواه ماه گذشته به یک وب سایت تخصصی انرژی گفت: «شیار لوله پوتین یک دام است. »

بوسیله تازگی سناتور دموکرات ایالت نیوهمپشر همراه با سناتور جمهوری یا تگزاس طرح مشترکی تمهید کردند که داخل آن پیش نهاد شده تمام همدستی هایی که تو احداث خط لوله "نورد استریم ۲" شریک دارند سرگشاده تحریم شوند. خطر ارتباط اروپا به مدفوع روسیه

سناتور نیوهمپشر می گوید روسیه از گاز ارزان سوءاستفاده می کند تا تامین انرژی اروپا را بوسیله تخصیص خویشتن در آورد و امان منطقه را به ریسک اندازد. او می افزاید در حالی که "قلعه کرملین مشغول ایجاد اسب ترویا است" آمریکا نمی تواند بی عمل بایستد و نظاره گر باشد.

آگنیا گریگاس خط لوله "نورد استریم ۲" را یک "معامله بد" برای آلمان و اروپا وصف کرده و معتقد است با این پروژه نفوذ روسیه درون آلمان افزایش می یابد و "در و درب اروپا" بوسیله روی جریان فساد مالی گشوده می شود.

او همچنین می گوید این رفتار آلمان متناقض است که از سویی برای برقراری صلح درون اوکراین تقلا می کند و از طرف دیگر با احداث خط لوله دریای بالتیک پول را به جیب مسکو سرازیر می کند. این ممیز خاطرنشان کرده که برلین باید وارد این واقعیت باشد که امروزه در بازار جهانی کارمایه صادرکنندگان گاز زیادی وجود دارند و آلمان برای مطمئن نیازهای خویشتن مجبور بوسیله روی آوردن به روسیه زدودن.

مطابق برنامه، خط لوله "نورد استریم ۲"، سرگین روسیه را از مسیری حدود یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر و از طریق دریای بالتیک به آلمان و از آنجا بوسیله دیگر کشورهای اروپایی منتقل می کند. مجری پا بر جا این طرح غول کارمایه روسیه همکاری "گازپروم" است. زمان آغاز نصیب برداری از این خط لوله سال ۲۰۲۰ و هزینه احداث آن ۱۰ میلیارد یورو برآورد شده است.