دنیای دیجیتال

ASGHARASGHARسامسونگOOONOOON گوشی هایی با نشانی گلکسی M دارد که دستگاه های اقتصادی و میان رده را شامل می شود و در بازارهایی بسان هند متجاوز محبوب است. درون سررشته هایی جدید، اخبار شده بود سامسونگ می خواهد مدل جدید این گوشی ها را به زودی معرفی کند و ته این اتفاق افتاد. جدیدترین گوشیاز این خانواده ی محبوب سامسونگ گلکسی ام ۳۱ اس (Sasmsung Galaxy M31s) شهرت دارد که به صفحه نمایش ۶٫۵ اینچ Infinity-O O با پنل سوپر AMOLED مجهز. است این نخستین وعده است که یکی از گوشی های خانواده ی گلکسی M از صفحه عرضه-O Infinity O سوپر AMOLED برخوردار است؛ به همین دلیل، عظمت.

خاصی دارد گوشی سامسونگ گلکسی M31s از فناوری شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می کند و شارژر ۲۵ وات نیز درون مجری ی گوشی قرار. اندوهناک است کاربر می تواند ازطریق این فناوری باتری ۶،۰۰۰ میلی آمپرساعتی گوشی را در زمان نسبتا سریعی. شارژ کند پنل پشتی گلکسی M31s طراحی گرادیانی دارد که روی آن سایه ی رنگ های مشکی و آبی بوسیله چشم می خورد و در بخش کناری خود بوسیله حسگر اثرانگشت حاضر. 



شده است تو پنل پشتی گلکسی M31s سامسونگ، دوربیناصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX682 با/دیافراگم.f 1 8 و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی علو گسترده با زاویه ی دید ۱۲۳ درجه ای و دو دوربین ۵ مگاپیکسلی مجهز به لنز ماکرو و عمق سنج به چشم.  می خورد گوشی های پرچم دار سامسونگ قابلیت کند افزاری جالبی با معروفیت Single Take دارد که با بهره گیری از فناوری فهمیدن قلابی به مدت ۱۰ نفس با مجموعه ای از حالت های دوربین از سوژه ی مدنظر محتوایی مشابه تایم لپس خواه عکس ثبت می کند و از بین آن ها، محتوای منتخب را برمی گزیند؛ البته کاربر می تواند این تفویض را. دگرگونی دهد سامسونگ در بیانیه ی رسمی اش گفته است قابلیت Single Take داخل گلکسی M31s.

حضور دارد پنل جلویی گوشی سامسونگ حفره ای دایره ای شکل بخاطر میزبانی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دارد که تو گوشی گلکسی M31 همچنین استفاده. شده حیات گلکسی M31s سامسونگ از تراش ی اختصاصی اکسینوس ۹۶۱۱ و ۶ خواه ۸ گیگابایت حافظه ی رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه پس انداز سازی.UFS 2 1 روزی. می برد تراش ی ۱۰ نانومتری اکسینوس ۹۶۱۱ بوسیله هشت هسته ی پردازشی مجهز است که چهار هسته از سنخ Cortex A73 با فرکانس ۲٫۳۱ گیگاهرتز و چهار هسته ی دیگر از نوع Cortex A53 با فرکانس ۱٫۷۴.



گیگاهرتز است باتری ۶،۰۰۰ میلی آمپرساعتی دستگاه ضمن پشتیبانی از شارژ سریع، بوسیله فناوری شارژ معکوس هم مجهز شده تا بتواند دیگر گجت ها را. شارژ کند قابلیت شارژ از پشت در گلکسی M31s ازطریق-کابل USB C-به USB C ارائه می شود که درون مجری. فراغت دارد این قابلیت اساسا گوشی جدید سامسونگ را به پاوربانک تبدیل. می کند گلکسی M31s به عارض پیش تخیل رابط کاربری.OneUI 2 1 برپایه ی سیستم عامل اندروید ۱۰. 

خواهد داشت نگاهی کلی به مشخصات گوشی نشان می دهد گلکسی M31s تا اندازه متجاوز زیادی بوسیله برادران ارشد ترش. شباهت دارد برای نمونه، تراشه ی اکسینوس ۹۶۱۱ در گوشی های گلکسی M30s و M31 بی آرامی دیده می شد و باردیگر در یکی از گوشی های سری گلکسی M حضور فاش. کرده است کلکسیون دوربین گوشی همچنین شبیه M31 است؛ بااین حال، حسگر واقعی دگرگونی کرده و دوربین فوق عریض نیز حسگری با وضوح. بیشتر دارد درون M31s حسگر اثرانگشت به مدخل کناری منتقل شده و این گوشی بوسیله جای بریدگی قطره ای لباس در بالای صفحه نمایش، از حفره استفاده. می کند پنل پشتی این گوشی ترکیبی از تیغ دار کردن و پلاستیک است که سامسونگ اصطلاحا آن را گلاستیک.



می نامد عرضه ی گلکسی M31s از ۶ (اوت ۲۰۲۰ ۱۶) مرداد ۱۳۹۹ آغاز. خواهد شد کانفیگ پایه ی گوشی با ۶ گیگابایت ذهن ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی (۲۰،۴۹۹ روپیه) ۲۷۳ دلار و کانفیگ زورمند تیز با همین مقیاس حافظه ی پس انداز سازی و ۸ گیگابایت حافظه ی رم (۲۲،۴۹۹ روپیه) ۳۰۰ دلار.قیمت دارد:بیشتر بخوانید معاینه هواوی نوا 7 آیوان پلاس گوشی میان رده دیگری معرفی خواهد کردکاترپیلار گوشی هوشمند کت اس 62 پرو را رونمایی کردتصاویر رندرشده جدیدی از گلکسی زد فولد 2 سامسونگ منتشر شدهواوی با پیشی گرفتن از سامسونگ، بزرگ ترین سازنده گوشی هوشمند
  • ۹۹/۰۵/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی