دنیای دیجیتال

هریک از ما داده ها فراوانی روی گوشی هوشمند خواه تبلت خود پس انداز می کنیم که طبیعتا فدایی از آن ها بیش حساس هستند و شاید نخواهیم کسی به غیر از خودمات به آن اطلاعات دسترسی داشته باشد. بخاطر این منظور، گوگل همچنین ماه ژوئن اطلاع دادن کرد ویژگی هایی امنیتی بخاطر مایه های اندرویدی در رویت می گیرد تا ضریب امنیتی معلومات کاربران افزودن یابد. درواقع، ویژگی امنیتی ذکرشده Safe Folders نام دارد و کاربر می تواند با کاربرد از آن، برای پوشه های خود در اندروید، پین کد چهاررقمی گزینش کند. هم اکنون، این قابلیت گویا به اپلیکیشن Files by Google افزودن شده و دردسترس یکسره استراحت دارد.

علاوه کنار امکان استفاده از پین کد چهاررقمی، پوشه هایی که در Safe Folders کوشا شوند، از دسترس اپلیکیشن های دیگر در امان خواهند بود و نه تنها کاربران، بلکه سرویس ها و درنگ افزارهای موجود درون گوشی هوشمند همچنین دسترسی بوسیله اطلاعات رمزگذاری شده را نخواهند داشت.



بااین حال، باید تو نظر داشته باشید فایل های رمزگذاری شده فقط با کاربرد از پین کد چهاررقمی دردسترس قرار می گیرند و درنتیجه، چنانچه رمز پوشه ها را فراموش کنید، دیگر امکان دسترسی بوسیله آن پوشه و اطلاعات موجود در آن را نخواهید داشت.



هنگامی هم که اپلیکیشن Files by Google از گوشی هوشمند خواه تبلت حذف شود، تمامی اطلاعات رمزگذاری شده همچنین از حافظه مایه حذف خواهند شد. درحال حاضر، گوگل ویژگی Safe Folders را برای اپلیکیشن Files by Google نمایش کرده است و کاربران می توانند نسخه ی ۱.۰.۳۲۳ آن را دانلود و پس ازآن روی دستگاه خویشتن نصب کنند. درصورت تمایل، می توانید برنامه ی Files by Google را از این لینک گوگل استور دانلود و انتصاب کنید. این پروگرام کاملا مجانی است و به پرداخت نفقه نیازی ندارد.بیشتر بخوانید:گوگل تولید گوشی پیکسل 4 را ایستا کردلوگو هوشمندانه گوگل کاربران را به کوفتن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی تشویق می کندکروم امکان جست وجوی تب های بازشده را فراهم می کندتعداد شریک کنندگان بوسیله ویدیوکنفرانس ها در مایکروسافت تیمز به ۲۰ هزاره نفر تکثیر یافتگوگل سرویس های داکس و شیتس و اسلایدز را آپدیت می بطی ء
  • ۹۹/۰۵/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی