دنیای دیجیتال

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی مطهری در پاسخ به این پرسش که داخل انتخابات مجتمع با چه مسئله سیاسی همراه خواهید بود، اعتراف کرد: هنوز هیچ چیزی پیدا زدودن و باید جلوتر برویم تا بعدا رک شود. من با همه دوست هستم و مشکلی ندارم.

وی نیز در پاسخ این سئوال که آیا صلاحیت شما در هیات های اجرایی از کار افتادن شده است، گفت: بله تایید شده است. جدال مطهری و کدخدایی درباره رد صلاحیت نمایندگان | عموم ای که جنجالی شد هیأت اجرایی صلاحیت علی شکوری راد، آذر منصوری و جواد امام را بخاطر انتخابات مجلس تایید نکرد
دیجیتون به نشانی اولین و تمام ترین سرویس تماشای آنلاین انیمیشن، سیاق حل نیکوکاری برای کسانی است که می خواهند کلکسیونی از بهترین و جدیدترین انیمیشن و کارتون های دنیا را همیشه همراه خود داشته باشند. دیجیتون این نیاز شما را بوسیله گونه ای برطرف می بطی ء تا کیف ناب تماشای آنلاین جدیدترین انیمیشن های ایرانی و خارجی با دوبله فارسی را با طولانی بود حس کنید. این سرویس کم ارزش برای سنین مختلف بوسیله صورت مجانی و عمومی بوده که در انواع موبایل، تبلت و تلویزیون های هوشمند قابل انجام است.

فدایی از امکانات اپلیکیشن دیجیتون :انیمیشن های دارای دوبله اختصاصی:اپلیکیشن دیجیتون دارای بیش از500.000 گمارش کوشا است. از طریق دیجیتون بوسیله آرشیوی متجاوز از ۴۰۰۰ نشانی محصول و به روزترین و برترین انیمیشن های دنیا همچون شعر افزار بازی4، پرندگان خشمگین 2، کوکو و هزاران انیمیشن دیگر به همراه کارتون های نوستالژیک همچون تام و جری، فوتبالیست ها و... با بهترین کیفیت دسترسی دارید. نیز انیمیشن های روز دنیا در استودیوی اختصاصی دیجیتون با دوبله عام توسط تیمدیجیتون دوبله شده اند و به رخ عام فقط تو دیجیتون داخل اصالت کاربران قرار می گیرند.تماشای آنلاین کارتون درکامپیوتر، تبلت و موبایل: دیجیتون به جاهل از وب سایت، دارای اپلیکیشن اندروید و iOS نیز هست تا با استفاده از آن بتوانید در گوناگون تبلت و موبایل نیز به آسانی به تمامی انیمیشن ها دسترسی داشته باشید. با دریافت اشتراک می­توانید از طریق همه­ ی بسترهای دیجیتون در هر زمان و هر مکانی از محصولات کاربرد کنید.گروه بندی شدن انیمیشن و کارتون ها برای انواع دلخواه ها:کارتون­ ها و انیمیشن­ های سریالی و سینمایی در برنامه های منظم روزانه و هفتگی درون سایت و اپلیکیشن به روزرسانی می شوند. دسته ­بندی کارتون­ های دیجیتون متجاوز متنوع و محتوی انواع سلیقه های قشر خردسال، نوجوان، جوان و بزرگسال است. تو دیجیتون علاوه بر دسترسی به انیمیشن های ایرانی و خارجی با کیفیت رفعت و جدیدترین انیمیشن های روز دنیا با دوبله فارسی، می توانید از محصولات تولیدی تیم دیجیتون نیز که به قیافه منظم در دیجیتون منتشر می شود لذت ببرید.  اسطوره های صوتی و سریال های آموزشی، محتواهای شاد، آموزنده و سرگرم کننده و نیز ویدئوهای آموزشی دیجیتون همراه با سرگرمی، بازی، شعر و موسیقی در اختیار کاربران قرار محزون است.سیستم تنظیم هوشمند چونی و تماشای آسان و عاری قطعی: تمامی انیمیشن و کارتون ها داخل دیجیتون از تکنولوژی هوشمند تطابق با سرعت اینترنت بهره می برند و شما با خیال اسودگی می توانید بدون قطعی به تماشای انیمیشن ها بنشینید و لذت ببرید بوسیله راه ای که سرعت و چونی نمایش را مطابق با سرعت اینترنت دستگاه شما پخش می کند تا در طی مشاهده با شدید و کندی مواجه نشوید.اینترنت رایگان: یک خبر خوب بخاطر هواداران انیمیشن این است که اگر از کاربران اپراتورهای (تدبیر آوا، آسیاتک، پیش گامان، پارس آنلاین، داتک، بیانگر نت و شاتل) هستید می توانید با حجم اینترنت مجانی از دیجیتون استفاده کنید و چنانچه از کاربران اپراتورهای (ایرانسل، همراه اول، رایتل و مخابرات) هستید با اینترنت نیمه ارزش می توانید داخل دیجیتون کارتون ببینید.سیستم کنترل والدین: از دیگر نبوغ های دیجیتون امکان تنظیم تماشای ویدئو توسط والدین است. چنانچه فرزندخردسالی دارید، می توانید زمانبندی و محتوای مناسب سن کودک خود را انتخاب کنید.

 اشتراک دیجیتون

دیجیتون مجموعه ای از انیمیشن های رایگان را در اختیار شما استراحت می دهد؛ اما برای تماشای انیمیشن های غیر مجانی می توانید اشتراک یک ماهه، سه ماهه، کبد ماهه و یک ساله به رخ صیقل بانکی خواه اشتراک از طریق وب سایت و اپلیکیشن دیجیتون، کافه بازار و چارخونه تهیه کنید.

رویدادهای خاص علاقه مندان و طرفداران انیمیشن

دیجیتون همچنین برای تأمین اوقات فراغت کم ارزش بخاطر علاقه مندان انیمیشن و کارتون، کلکسیون رویدادهای خاص ای را بوسیله قیافه بی وقفه برگزار می کند. اکران و دوبله زنده به روزترین انیمیشن های دنیا با حضور گویندگان و اجرای مانور از دستور کار های این رویدادها است که برای علاقه مندان انیمیشن برگزار می شود.

فرع مندان جهت حضوردر رویدادهای دیجیتون می توانند انگیزه کسب معلومات بیشتر با عده پشتیبانی دیجیتون با شماره 42570224 -021 بستگی بگیرند خواه اینستاگرام دیجیتون به نشانی Instagram.com/digitoon.ir را دنبال کنند.



 دانلود اپلیکیشن دیجیتون

 بیشتر بخوانید:در یلدای کوییزی، «منم بازی»خدمات ابری پیشرو و بنیانی ترین مزایای استفاده از مالک ابریشرکت بازرگانی سفیربهره گیری از ابزارهای کیلیدی در بازار مسکنچطور سیم کارت 0912 اقساطی بخریم؟
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورایتی، سرنوشت جدید فیلم «عزب در ساختمان» را قرار است «دن مازر» با فیلمنامه ای از خودش و «استریتر سیدل» کارگردانی بطی ء و تاکنون «آرکی یتس»، «الی کمپر» و «راب دلانی» بوسیله نشانی بازیگران این پروژه سینمایی گزینش شده اند.

گفته می شود «آرکی یتس» قرار نیست درون این فیلم در نقش شخصیت نامی بوسیله نام «کوین» درون قسمت اصلی بازی بطی ء بلکه شخصیتی جدید تو وضعیت مشابه با فیلم مقدمه دارد. داخل فیلم اصلی «تنها در خانه» علیه سال ۱۹۹۰ میلادی، «مکالی کالکین» تو نقش طفولیت به صیت کوین بازی می بطی ء که به طور اتفاقی و با سفر قوم اش بوسیله پاریس برای گذراندن تعطیلات درون مسکن عزب می ماند و باید از خانه داخل طبق دو سارق با بازی «واحد فشار هوا پشی» و «دنیل استرن» مراقبت کند.  

قسمت اول «عزب در خانه» بوسیله موفقیت جلال در گیشه دست یافت و فروش جهانی بالغ بر ۴۷۶ میلیون دلار را نما زد که ۲۸۵ میلیون دلار آن درون سینماهای آمریکا خراج شد و در سال ۱۹۹۲ همچنین قسمت دوم این فیلم با عنوان «تنها در ساختمان ۲: گمشده در نیویورک» ساخته شد که این فیلم نیز عملکرد درخشانی در گیشه داشت.  قسمت جدید فیلم «تنها در ساختمانی» را «هچ پارکر» و «دان ویلسون» تدارک کنندگی خواهند کرد و اولیه پروژه سینمای کمپانی فاکس قرن بیستم آن را تهیه کنندگی می یواش تا از عادت سرویس دیزنی پلاس (رقیب جدید نتفلیکس و آمازون) عرضه شود.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا،  حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت با اشاره به اینکه درون آغاز طالع دوازدهم ۲ تعهد اساسی بوسیله آدم دادم که بر روی آنها بسیار از سایر موارد سعی و پایداری کرده ایم، گفت: درون راستای شکل پذیری بار اشتغال، تحکیم تولید و انبازی های دانش شالوده در اجازه فقره جدی قرار گرفته است و برای جذب سرمایه گذاری درون این ماخذ اقدامات بزرگی انجام شده است و تا امروز به وهله خویشتن در این زمینه وفادار بوده ایم.

رئیس جمهور خاطر مدال کرد: در زمینه مبارزه با فقر مطلق همچنین بندی در تبصره ۱۴ بودجه گنجانده ایم که هر سال اعتبار آن نسبت به سال قبل تکثیر یافته است و داخل این راستا مهتر کمیته امداد امام(ره) در جامعه بزرگی صراحتاً به غلام اخبار کرد که شما فقر مطلق را پشت سر گذاشته اید و امروز در کشور نیازمندی مطلق وجود ندارد، البته اگر تو هر منطقه ای تماشاگر نیازمندی مطلق بودیم باید با جدیت نسبت به از بین بردن آن و تأمین شادکامی آدم تقلا کنیم.

روحانی گفت: داخل این ایام موفق شدیم با مصالحه قیمت بنزین دستیار جدیدی برای اقشار کم درآمد و متوسط به پایین داشته باشیم، البته داخل این خصوص قصد داشتیم که کارت اعتباری بدهیم تا انسان اجناس ایرانی خریداری کنند، اما از آنجا که اجرای آن با اشکال هایی همراه بود، بوسیله تأخیر انداختیم و فعلاً کمک نقدی تو حساب آدم واریز می شود.

مهتر جمهور با تأکید بر اینکه کمک های معیشتی اقبال بوسیله مردم در راستای مصالحه قیمت بنزین همچنان ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: مردم نسبت بوسیله تبلیغات هدفدار که در این زمینه انجام می شود، مبنی بر اینکه شانس برای یک الی دو ماه کمک های نقدی را ادامه داده و پس ازآن آن را قطع خواهد کرد، توجه نداشته باشند و این بی عیب زدودن و مطمئن باشند که از طرف دولت این پوشش حمایتی همچنان اجرا خواهد گرفت.

ملا اضافه کرد: استفاده بنزین درون هفته های اخیر به نعوظ متوسط ۲۰ میلیون لیتر کاهش یافته است و شناسایی خوشی برای انسان و بوسیله معنای خودکفایی است و علامت می دهد که می توانیم صادرات بنزین را اضافه دهیم.

مهتر جمهور خاطر نشان کرد: تمام مبلغی که از سمت  اصلاح ارج سوخت به دست می آید که حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان است به خود انسان برگردانده می شود و این موجب خوشحالی است.

روحانی رسانه ملی و مجله ها و فضای حقیقی و مجازی را به پژواک واقعیت ها موعظه کرد و گفت: البته زندگی مردم با دشواری مواجه است و این به برهان فشارهای زبر العاده ای است که دشمنان اعمال می کنند و داخل این ایام بدترین فشارها و بایکوت را بر پیرو ایران تحمیل کردند.

رئیس جمهور پندار نشان کرد: بدون وسواس کاهش درآمدهای دولتی، ایجاد مشکلات در سطر روابط بانکی و صادرات نفت و کالاها، عمر آدم را غم زیر تأثیر قرار می دهد، لذا مردم باید بدانند تا زمانی که تحریم های ظالمانه وجود دارد، این مشکلات هم هست و باید برای غلبه بر آن، تقلا کنیم.

ملا با تأکید بر اینکه نصیب و قسمت حتی یک لحظه از بر هم زدن نقشه دشمن و بایکوت ها غافل نبوده است، اظهار داشت: باید یا تحریم ها را دور بزنیم و یا دشمنان را وادار کنیم تا توبه کنند و دولت مصمم است، هم با تقویت تولید داخلی و غم از طرق مختلف از عموم مباحثه این ساخت وپاخت را در هم بشکند و در این راستا دولت داخل چارچوب خطوط قرمز نظام لول کرده و از آن گذر نخواهیم کرد.

مهتر جمهور با تأکید پیاده شدن اینکه انسان به شایعات نباید توجه داشته باشند، گفت: اگر اعلام کنیم که بوسیله دنبال استقامت شبکه ملی داده ها هستیم، دشمنان چنین تبلیغ می کنند که شانس ترانه دارد اینترنت اجنبی را حد نرم در حالی که اصلاً این طور نیست، بلکه قصد داریم داخل پیاده شدن اینترنت خارجی، شبکه ملی اطلاعات  قوی و توانمند داشته باشیم تا انسان بتوانند از هر دو کاربرد کنند.

فقیه با تأکید به خشکی امدن اینکه یکی از دستاوردهای دولت یازدهم و دوازدهم ترقی شبکه مفروضات بوده است، گفت: در این دولت پهنای باند افزایش پیدا کرده و ترقی اینترنت، سراب های جدید و گوشی های هوشمند با گذشته قابل مقایسه نیست. امروز بسیاری از مشاغل و خدمات رفاهی مردم از طریق فضای مجازی انجام می شود.

رئیس جمهور با تأکید کنار اینکه نباید هیچ چیزی از انسان مخفی بماند و باید هر کار کننده که ارتکاب می شود، برای آدم توضیح داده شود، اظهار داشت: چنانچه شاق تحریم داریم باید خیلی صریح ابعاد آن برای مردم تطویل داده شود و دروغ نگوییم که همه چیز گل و بلبل است و باید واقعیت ها را هر آنچه است و هر چه مستقر است، به مردم بگوییم.

روحانی خیال علامت کرد: اگر تصمیمی پژمان شده و هر سه گانه انباره آن را پذیرفته اند، صراحتاً بگوییم که همه نسبت بوسیله این تصمیم یکی بودیم، البته مقدور است، کسی مطرح نرم که با سر بهتری نیز امکان اجرای این غرض وجود داشت و این هیچ اشکالی ندارد.

مهتر جمهور تصریح کرد: دولت بوسیله وهله هایی که به مردم درون شالوده های مختلف از یکسره آزادی مردم، فضای مجازی، علم و فناوری، شریک های خرد بنیان، خودکفایی در ماخذ کشاورزی و انرژی، توسعه رفاه مردم و افزایش خطوط ریلی داده است تو معادل توان انجام کرده است و چنانچه تحریم نبود و وضعیت سال های ۹۵ و ۹۶ وجود داشت، بی تردید، سرعت اقدامات دولت نیز بیشتر بود.

روحانی اضافه کرد: اینکه هر هفته باز کردن های فراوانی فقط در بن آب و برق در سراسر کشور انجام می شود و حدود ۳۳ هزاره میلیارد تومان طرح برای گشادن خواهیم داشت و در سال آینده نیز مجموعه آنچه از سرمایه خارجی و تویی وجود دارد، حدود ۴۰۰ هزاره میلیارد تومان تنخواه گذاری در کشور عمل خواهیم قسط و این همه علامت دهنده تلاش و فعالیت دولت در سطر صعود و آبادانی کشور است.

رئیس جمهور با اشعار اینکه مردم تصور نکنند که نوبت تو مبنا عمر آنها بی تفاوت است، پیش روی داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت، در پهلو وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات بایستی همگی توان خود را بکار گرفته و نگذارند مردم در رنج قرار بگیرند.

شیخ استفاده از فناوری های بدیع در خوش نویسی مبارزه با فساد را تک تأکید قرار قسط و گفت: امروز با روش های علمی و فناورانه می استعداد به احسان با شورش مبارزه کرد و لازم است درون این راستا روال های قدیمی خود را توافق و تبدیل دهیم.

رئیس جمهور تکثیر کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است روزمره نرخ ۱۰۰ کالای مورد حاجت را به انسان اعلام کند تا انسان در صفحات موبایل خود از آن ابتدا شوند و نظارت نیز با این قانون به صبر می تواند بها ها را کنترل کند، مصمم هستیم همه استعداد خویشتن را برای نوکری بیشتر به انسان بکار بگیرند.

روحانی با تأکید پهلو اینکه تبانی های آمریکا نسب بوسیله ایران، عراق، سوریه، لبنان، افغانستان، پاکستان، یمن و سایر کشورهای منطقه با حضور ملت ها، شکست خواهد خورد، اقرار داشت: عاری شک ملت عراق، سوریه، لبنان و ایران می توانند تو مقابل ساخت وپاخت های آنان مقاومت کنند و امت ایران همچنین در این بن همواره طلایه بوده و پیشتاز خواهد حیات.

رئیس جمهور تصریح کرد: روش غلبه پهلو مشکلات، قانون، اخلاق مداری، نشاط عمومی، پیوند و انسجام ملی است.

شیخ درون بخش دیگری از سخنان خود با رمز به اینکه ماه آذر متصل بخاطر ملت ایران پیام های اساسی فرهنگی و تعهد بوسیله قانون مداری را به همراه داشته است، گفت: حزن عادت اساسی در آذرماه و در ابتدایی همه پرسی قانون اساسی در سال ۵۸ به پسند رسیده است و هم منشور حقوق شهروندی تو آذر ماه اعلام شده و بی آرامی اینکه روزهای فرهنگی اضافی در ماه آذر داریم که از جمله می نبوغ به تأسیس شورای برجسته تنش فرهنگی، روز دانشجو و روز پیوند حوزه و دانشگاه اشاره کرد.

رئیس جمهور افزایش کرد: همچنین در سال های اخیر موافق قانون، لایحه بودجه در آذر ماه ارایه می شود و درون این ماه نصیب و قسمت لایحه بودجه را به کانون شورای اسلامی وقف می کند.

فقیه با تأکید بر اینکه شیوه و فرهنگ پایه های واقعی برای نظام و پیشرفت کشور هستند، گفت: باید همگی امور ما داخل چارچوب روال و همه رفتارهای ما تو چارچوب ادب متعالی، اسلامی و ایرانی باشد و چنانچه اخلاق فرمانده شد، همگی امور تو مسیر صحیح و معتمد قرار می گیرد.

رئیس جمهور با رمز به صعود کشورمان تو سال های پس ازآن از انقلاب بویژه طی سال های اخیر در اساس زیست فناوری و تحولاتی که درون این شالوده ایجاد شده است، گفت: پیشرفت قابل ملاحظه در پاره های مختلف زیست فناوری برای ملت ایران، دانشگاه ها، پردیس ها و مراکز تحقیقاتی، جای افتخار دارد و امروز در این ماخذ در منطقه جزو اولین کشورها هستیم و تو کل آسیا در رده ۳، ۴ کشور اول داخل زمینه بیوتکنولوژی قرار داریم.

شیخ تامل نشان کرد: پیشرفت کشورمان تو زمینه زیست فناوری، حدود یک میلیارد دلار بی نیازی و خودکفایی بوسیله همراه داشته است و توانسته از واردات دارو و سایر تجهیزات جلوگیری بطی ء و دیروز در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مسئولین مربوطه و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور مرحله دادند که ارزش این فعالیت ها در سال آینده ۱.۵ میلیارد دلار خواهد بود.

مهتر جمهور گفت: اینکه تا اختتام سال آینده ۵ واکسن انسانی باریک خواهد شد و  بی حاجت از واردات در این بنیاد خواهیم شد، مسأله بسیار مهمی است و علاقمند هستیم که رسانه ملی، مجله ها و فضای مجازی، واقعیت ها و پیشرفت های علمی را برای جهانیان و مردم کشورمان بیان کنند. چرا که مردم نیاز  به نشاط دارند و یکی از رویه های ابداع نشاط برای مردم، مشاهده پیشرفت جوانان و دانشگاهیان است.

روحانی گفت: وقتی داخل اساس برگ پزشکی و دارویی از رده ۱۸ بوسیله رده ۱۶ رسیدیم و از لحاظ علمی در رده سزاوار سرزنش ملاحظه ای صبر داریم و درون برخی از علوم جزء ۱۰ رده نخست هستیم، این بوسیله معنای آن است که قلمرو درون دست خط ترفیع و بینش و فناوری قرار گرفته است و در سال های اخیر تحولات بیش بزرگی درون این بن ایجاد شده است.

مهتر جمهور با بیان اینکه اشتغال به سمت فناوری های نو و های تک، سوق مشخص کرده است، گفت: در سال های اخیر ۳۰۰ هزار اشتغال در فناوری های نو ایجاد شده است و معتقدم اشتغال در این مملکت باید جایگزین شغل سنتی شود، چرا که گیتی امروز نیازمند پیشرفت داخل علوم جدید بویژه فناوری نو، آی تی، زیست فناوری و فضایی است.

عالم تصریح کرد: توسعه فناوری های جدید وضع ساختن اشتغال و فرصت لازم برای فعالیت فارغ التحصیلان دانشگاهی است و کارخانه نوآوری که متجاوز امیدبخش است، باید تو همه استان ها تأسیس شود تا تماشاچی تغییر بسیار بزرگی تو این بنیاد باشیم.

رئیس جمهور گفت: باید داخل فناوری ها بوسیله متعاقب صلح و صفا انسان باشیم. درون این مبنا وزارت بهداشت و علاج مسئولیت سلامتی و جسمی را بر عهده داری دارد و برای سلامت اداری نیز دولت اخیراً ۳ لایحه مبارزه با فساد، شفافیت و تعارض منافع را به مجتمع شورای اسلامی وقف کرده است و از افتخارات اقبال این است که داخل دست خط مصونیت جامعه قدم برمی دارد.

روحانی تأکید کرد: مبارزه با فساد و توسعه سلامت تو جامعه را باید از زیربنا آغاز کنیم و لوایحی که دولت ارایه داده همه زیربنایی است.

مهتر جمهور خاطر نشان کرد: لوایح ۴ گانه ای هم که قبلاً به محفل ارایه کردیم که برخی از آنها تصویب شده و فداکار هنوز در پیچ و خم های اداری است، نیز غصه بخاطر مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم بوده و جایگاه ایران را درون دنیا بخاطر همه برملا می درنگ که این ملک مخالف تروریسم و قربانی تروریسم است و ملک ضد فساد هستیم.

عالم گفت: از مجتمع شورای اسلامی و نوبت که داخل این اساس جدیت فراوانی کرده اند، سپاسگزاری می کنم و امیدوارم برخی دستگاه های دیگر هم در این شالوده تدبیر کنند تا از آن عبور کنیم که دشمنان نتوانند اتهام بزنند و دستاویز ای به مشت آنان ندهیم.

رئیس جمهور با تقریر اینکه درون دولت یازدهم و دوازدهم روز ۱۶ آذر به روز بیان مطالبات و نقادی دانشجویان تبدیل شده است و این اقدامی پسندیده و ارزشمند محسوب می شود، اظهار داشت: نقادی بسیار ارزشمند است، ولی باید بدانیم که همه مسئول هستیم و عزب نوبت کمیسیون و نیروهای مسلح، مسئول نیستند، بلکه همگی جامعه بایستی احساس مسئولیت کنند داخل این زمینه مرزوبوم ها و دانشگاه ها اندوه کود سنگینی بر حمام دارند و باید با بیان فاحش و عاری لکنت نقادی کنند.

شیخ با اقرار اینکه تو ۷ سال گذشته، ۷ بار بوسیله مناسبت ۱۶ آذر در دانشگاه های متنوع در جمع دانشجویان حضور یافته است، گفت: برایم بسیار بشاش کننده است که دختر و فرزند جوان، نظرات خود را عاری هیچ دغدغه ای اظهار می یواش و این حد از آزادی بیان و انتقاد در کشورهای دیگر بویژه داخل کشورهای منطقه سراغ نداریم.

مهتر جمهور با تأکید به خشکی امدن اینکه صداقت، وضوح و دلسوزی دانشجو از اهمیت بیش یدکی برخوردار است، گفت: تنها چیزی که از دانشجو می خواهیم این است که به لشکر حزب و یا جناحی تغییر نشوند، دانشجو باید استقلال خود را حفظ کند و تشنج دانشجویی و نهاد دانشجویی بایستی ول باشند و از پنجره علم، نه از پنجره حزب و سیاست، پرسشگری و نقدهای خود را مطرح نرم و مسئول بایستی به دانشجو عرض و متکی کند و نسبت به دانشگاه و دانشجو پاسخگو باشد.
فورد در تلاش برای مبارزه با تغییرات اقلیمی مشیت دارد تا با بازیافت پسماند قهوه های مک دونالد، از آن ها در قطعات خودرو یکروز ببرد. مسئولان فورد می گویند که این خودروساز پسماند قهوه را از غول فست فود خریداری کرده و آن را از نگرش تدفین خاکروبه به آزمایشگاه خود هدایت می کنند؛ جایی که زباله به بیوپلاستیک تغییر خواهد شد. علاوه پیاده شدن کاهش ضایعات مواد غذایی، این دستور کار در تولید قطعات خودرو استیل تر، استفاده از سوخت کمتر و انتشار دی اکسیدکربن کمینه کمک کننده خواهد بود. 



صنعت خودروسازی دون تنگ کردن زیادی قرار دارد تا معیار گستردن گازهای گلخانه ایرا کاهش داده و تولید خودروهای الکتریکی را اضافه دهد. متجاوز از یک چهارم کل آلایندگی های کربن به جزء حمل ونقل تعلق دارد. فورد یکی از چهار خودروساز جهانی به شمار می جوی که برخلاف دیدن شانس ترامپ، با ولایت کالیفرنیا بخاطر تکثیر صرفه جویی داخل مصرف بنزین و کاهش تولید گازهای گلخانه ای در محصولات تا سال ۲۰۲۶ به مصالحه روان است. استفاده از پوست بی آب دانه های قهوه برای پیدایش قطعات خودرو، تلاشی نسبتا پشیز به نظر می رسد؛ ولی فورد امیدوار است که به محیط زیست دستیار بطی ء. 

خودروهای آینده برند فورد، حداقل در قطعات برخی استاندارد ها با قهوه ی مک دونالد همراه خواهند بود. غول فست فود آمریکایی پسماند حاصل از فرایند ساخت قهوه ی خویشتن را بوسیله این خودروساز عرضه می کند و فورد نیز در هنگام تولید برخی قطعات خودرو از این مواد به نشانی ماده ی تشکیل دهنده کاربرد خواهد کرد.



فورد فرایند آینده را این طور وصف می نرم:هر ساله در آمریکای شمالی، میلیون ها کیلوگرم پوسته قهوه بوسیله نعوظ طبیعی هنگام فرایند گرمی دید از بین می رود و بوسیله وهله گیاهی یا زغال کوهمیز تبدیل می شود. فورد و مک دونالد می توانند با همکاری یکدیگر مصرف جدیدی بخاطر جزء سزاوار سرزنش توجهی از این مواد فراهم کنند. این شرکت ها دریافتند که غلاف قهوه می تواند برای تقویت فداکار از قطعات خودرو بوسیله ماده ای بادوام تبدیل شود. با گرم کردن پوسته قهوه تا منصب گرمی بالا تو محیطی با اکسیژن کم، مرکب کردن آن با پلاستیک و سایر مواد افزودنی، می توان این ماده را به شکل های مختلفی درآورد.



غلاف قهوه، لایه رویی سرنوشت خارجی قهوه است که هنگام گرم شدن و حرارت رویت جدا می شود. به طور کلی می استعداد پوسته قهوه را محصولی زائد و ضایعاتی دانست. با این حال، تیم نوآوری و تحقیقات فورد گرفتن که مخلوط کردن این مواد با پلاستیک و مواد افزودنی، ماده ای خارق العاده برای تاسیس قطعات خودرو ایجاد می درنگ. 

یکی از مسئولان فورد دراین زمینه می گوید که ممزوج قهوه و پلاستیک باعث می شود قطعات ۲۰ درصد سبک برنده شده و دارای خواص حرارتی بهتری نسبت به مواد عادی باشند که این مشارکت بی آرامی اکنون از آن ها کاربرد می کند. فرایند قالب ریزی نیز به ۲۵ درصد کارمایه کمتر نیاز دارد.

مقاله های مرتبط:رمان برند: مک دونالد، فیروز ترین میخانه زنجیره ای جهانبیوگرافی ری کراک، مدیر و سید اسطوره ای مک دونالد

فورد ابتدا از مواد باریک شده از قهوه در چارچوب چراغ های جلو استفاده می درنگ. در آینده ی نزدیک همچنین برای قطعات زیر کاپوت از این مواد استفاده خواهد شد. خودروساز آمریکایی مشخص نکرده است که ابتدا داخل کدام خودرو می توان از این قطعات مصرف کرد.

متخصصان فورد در محیطی با اکسیژن کم، غلاف قهوه را تا منصب حرارت پشته گرم کرده و پس ازآن آن را با پلاستیک مخلوط می کنند. ظاهراً کارگران فورد طی فرایند ذوب، بوی قهوه را استنشاق کرده و لباس هایشان این بو را می گیرد که از بوی تند و زننده ی پلاستیک بهتر است.



دانلودبیشتر بخوانید:وانت فورد شلبی F-150 سوپر اسنیک مقیاس ۲۰۲۰ معرفی شداولین رانندگی با فورد موستانگ شلبی GT500فهرست نهایی بهترین خودرو سال ۲۰۲۰ اروپا فاحش شدفورد داخل طبق فراری؛ رقابت جذاب دو خودروساز مشهور آمریکا و ایتالیا چگونه شکل گرفت؟کن بلاک درون چین؛ رانندگی دیدنی با فورد F-150
پس از آخرین تحولات بسیار زیاد ارز و واردات، انواع بازار های متنوع درون ایران تحت الشعاع قرار گرفت و شاهد تعویض مهره های اصلی صنعت های بزرگ بودیم. درواقع بسیاری از شرکت های مطرح ازجمله شرکت های سخت افزاری از میدان ایران دست کشیده و برند های دیگری در ایران رشد پیدا کردند. دسترسی به جدید ترین محصولات و خدمات برای کاربران تویی از عظمت بسیار بالایی برخوردار است و همین مقیاس مطالبه در بسیاری از کسب وکارها تأثیر گذاشته تا رویکرد متفاوتی را نسبت به گذشته درون پیش بگیرند. 

ازجمله فروشگاه های اینترنتی سرشناس در بازار ایران، به فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی می توان اشاره کرد. برای اینکه بتوانیم بیشتر با حال و هوای این فروشگاه اینترنتی آشنا شویم، گفتگویی با مقداد زنگی، مدیرعامل مقداد آی تی داشتیم. داخل ادامه همراه زومیت باشید:

تماشا در آپارات

بیشتر بخوانید:نتایج اورکلاک پردازنده ها، از رسیدن بوسیله ویژگی بنیادین سیلیکون اطلاع می دهداستفاده از کلیدهای امنیتی یوبیکو برای ادخال به رایانه های ویندوزی مقدور شدهرآنچه درباره هدست هولولنز 2 مایکروسافت باید بدانیدشتاب شاداب افزاری چیست و چه اهمیتی دارد؟رزبری پای 4 با پشتیبانی از 4K و ۴ گیگابایت رم معرفی شد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسین نحوی نژاد با اظهار اینکه بهزیستی نخستین متولی امور معلولین است، اعتراف کرد: رسانه ها در ارتقا متمایز های مدنی استان نقش آفرین هستند.

وی با بیان اینکه داخل حال حاضر ۱۱۰۰ معلول ضایعه نخاعی از بهزیستی استان گیلان خدمات شهود می کنند گفت: تمامی معلولان ضایعه نخاعی گیلان علاوه به خشکی امدن مستمری حق پرستاری غم از سوی بهزیستی دریافت می کنند. گیلان ۳۰۰هزار سالمند دارد

مدیرکل بهزیستی گیلان با اعتراف اینکه ۳۰۰ هزاره سالمند گیلانی داریم، افزود: با اضافه شیوع سالمندی جمعیت معلولین غم افزایش خواهد یافت.

نحوی نژاد با اشاره بوسیله اطلاع ۴۶ هزاره خانوار دارای پی در استان که احتیاج بوسیله خدمات توانبخشی دارند، گفت: ۳۵ درصد از این جمعیت را خانم ها و ۶۵ درصد را آقایان تشکیل می دهند. ۲ درصد انباشتگی گیلان را معلولان تشکیل می دهند

وی خاطرنشان کرد: ۱۱ درصد پری معلولان گیلان را معلولان بینایی، ۱۴ درصد معلولان شنوایی، ۲۵ را معلولان ذهنی، ۳۰ درصد را معلولان جسمانی حرکتی، ۱۰ درصد را معلولان روانی و مابقی را معلولیت های توام و ناشناخته تشکیل می دهند.

مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان اینکه ۲۷ هزاره خانوار تحت پوشش بهزیستی استان مستمری بگیر هستند، افزود: براساس آمارها دو درصد جمعیت استان را معلولان تشکیل می دهند.

وی به معلولیت نابینایی و شنوایی اشاره و پیش روی کرد: راه اندازی بهزیستی انگیزه پیشگیری از این نوع معلولیت ها، سالانه ۷۰ هزاره طفل بین سه تا شش سال را مورد غربالگری سررشته و ۲۴ هزار خردسال متولد شده را مورد غربالگری شنوایی صبر می دهد.
معمولا اغلب افراد خرد حسابان یا حساب دیفرانسیل و انتگرال را بغرنج خواه ناخوشایند می دانند اما همیشه این طور ازاله. با افزایش کردن حس بذله گو طبعی و سرگرمی بوسیله حسابان می توان آموزش آن را متحول کرد. هدف مبنا اورلین، معلم ریاضی از نگاشتن کتابی بوسیله شهرت تبدیل تنها ثابت است: خرد حسابان در نقشه ی جهانی، تحول گونه های تدریس حسابان است؛ این کتاب، مجموعه ی رنگارنگی از ۲۸ افسانه ی ریاضی است که مفاهیم حسابان را به هنر، شعر و تمام نکاتی که مردم داخل زندگی روزانه با آن ها سروکار دارند، وصل کرده است.

اولین تاریخ اورلین با نشانی ریاضی همراه با نقاشی های بد سال گذشته منتشر شد. اورلین در این کتاب، مباحثی مثل ضریب همبستگی و چهارتایی آنسکوم (مجموعه ای شامل چهار کلکسیون داده که دارای آمار توصیفی ساده و تقریبا مساوی ولی توزیع های متفاوت هستند) را در دنیای هری پاتر گنجانده است خواه بر ماخذ داستان نزاع ستارگان، نشان می دهد ساخت ستاره ی مرگ به شکل کره، هوشمندانه ترین حرکت دارت ویدر محو (یکی از شخصیت های اصلی اغتشاش ستارگان).

تاریخ اورلین، بخاطر تازه کار ها و دوست داران ریاضی بسیار سرگرم کننده خواهد بود زیرا اورلین تو کشف کردن راه های نو بخاطر ارتباط ریاضی به مسائل جهان واقعی یا مانند مسئله ی هنرمند ی مرگ درون توصیف دنیاهای تخیلی بهتر از هر شخص دیگری ارتکاب می کند؛ و حالا مسئولیت انتقال سودمندی و تزیین حسابان از طریق شعر های بلند، لطیفه های خنده دار و حتی مدل سازی بد را برعهده گرفته است.





حسابان از دو بخش بنیانی تشکیل شده است: مشتق که روشی بخاطر حد گیری تغییرات لحظه ای است و انتگرال که جمع تعداد نامتناهی از بخش های کوچک را تشکیل می دهد. اورلین می گوید:مشتق به معنی جداسازی لمحه ای مشخص، درون زمان و انتگرال بوسیله مجرد جمع جریانی نامتناهی از لحظات و توسعه ی تصویری کلی است.

می قابلیت مشتق و انتگرال را به دو انتهای یک چکش شبیه سازی کرد: یک سمت برای کوباندن میخ به فرمان می رود و سمت دیگر خمش را بیرون می کشد. اولین بخش فرآیند تجرید و انشعاب است؛ حصه دوم فرآیند صدمه و جمع است. به عبارتی مشتق و انتگرال، عملیات به پشت یکدیگر هستند. بر شالوده نظریه ی مهم حسابان، امکان تبدیل مسئله ای به مسئله ی دیگر وجود دارد. برای مثال به خشکی امدن بنیان معادله ی موقعیت سقوط سیب، می استعداد بوسیله سرعت سیب درون هر خال ی بی پرده از مسیر هبوط رسید.مقاله های مرتبط:پاسخ جزئی به پرسشی ارشد دوروبر اعداد اولهیلدا گرینجر؛ زن نابغه ای که قربانی مبصر ترین نابرابری در ریاضیات شد

اگر حسابان تا این حد ساده و یمین است، پس چرا عامل ترس بسیاری از افراد است؟ شاید پاسخ بوسیله این سؤال درون پیش تخیل های معنی افراد نهفته باشد. تجربه ی نگاشتن کتابِ« تغییر، عزب مدلل است» به اورلین کمک کرد تا روشی بخاطر تغییر در جزم اندیشی طولانی مدت ریاضی خلق کند و درباره ی روش سنتی تجدیدنظر درنگ. با وجود نکات و ضمیمه های متعدد، این تاریخچه صرفا کتابی متنی محو. اورلین می گوید: «این کتاب راهکار محاسباتی نمایش نمی دهد. بلکه بیشتر داستان هایی را درباره ی مفاهیم و کاربردها اظهار می کند.»



برای مثال در ادبیات شرلوک هلمز، روش کاربرد از خطوط تانژانت برای لحاظ ی مسیر چرخه کنار اساس ردهای به جای مانده در گل عرضه شده است. اساس اورلین درباره ی تاریخچه دوم خویشتن می گوید:قبل از آنکه ایده ی داستان گویی به ذهنم برسد تو مورد حسابان تپش زده بودم. مقدماتی پیش نویس های این تاریخچه به سال ۲۰۱۲ بازمی گردد. داخل آن زمان روی کتابی به سجع بندی حسابان کار می کردم که بوسیله سبک شعر دکتر زوس (ادبیات نویس آمریکایی کودکان) نوشته بودم. این کتاب، مکمل خوبی وجود اما روش آن برای افزایش محبوبیت حسابان مناسب نبود زیرا کاملا تابع مباحث درسی حیات و ایده ی جذابی برای مخاطب نداشت.

از آن زمان بود که اورلین به فکر روشی دیگر برای فراگیری حسابان افتاد: کتابی به شهرت حسابان شاعر که مفاهیم حسابان را بوسیله انسان ها ربط می داد. برای مثال می توان از شعر آدرین ریچبه عنوان استعاره ای برای اندازه از نقاشی هایادگار دگابرای عرضه مشتق سرعت اولیه و پیشدستی کردن استفاده کرد؛ اما این اسلوب هم بیش ازاندازه نمادین و استعاری بود. بوسیله طورکلی سه خواه چهار فصل از این کتاب کاری بودند و بقیه صرفا بوسیله روابط عجیب با ریاضی اشاره داشتند.

تو نتیجه اورلین غرض به شعر سرایی درباره ی حسابان گرفت؛ رمان هایی که بین معلم ها نقل مکان شده اند خواه نکاتی که به صورت بداهه توسط اساتید در طول خطبه تقریر می شوند. به این زیبایی حتی می توان آثاری از فرهنگ فولکلور را در میان نکات حسابان پیدا کرد.

اورلین از روش تحصیل بی آب و سنتی حسابان گریزان حیات. بوسیله عقیده او از حسابان می استعداد به عنوان دروازه ای بخاطر یادگیریاستفاده کرد. دانشجویانی که نیاز به فراگیری طولانی حسابان ندارند می توانند از این سر به فرصت های موردنظر آموزشی دست پیدا کنند. بخاطر فرود امدن به این هدف باید کنار ابعاد محاسباتی حل مسئله در حسابان تمرکز کرد. یادگیری حسابان دارای ترادف مشخصی است. فاش است که قبل از یادگیری انتگرال باید مشتق را آموخت در مقابل ذهنی دیگر انتگرال، ضدمشتق است و فرآیند دشوارتری است. به این زیبایی انفراد های سازمانی مشخصی روی توالی سازی اعمال شده است.



از اوایل تا اواسط قرن بیستم، حسابان به خشکی امدن اساس ترقی ی دقیق و اصول درس می شد. بوسیله این صورت که تو ابتدا اصول اولیه پرورش می شدند سپس تمام قضایا و قوانین به شیوه ای رضایت مدخل برای ریاضی دان ها از کار افتادن می شدند. اثبات اصولی برای عرضه درستی قضایا مفید است اما این روش چندان برای معرفت آموزان شفاف محو. به همین برهان قطع بوسیله نشانی پس اساس ی حسابان داخل نظر پژمرده می شود بجهت کل حسابان از دیدن فلسفی به حد وابسته است؛ ولی لازم نیست آموزش لزوما با حد شروع شود و بوسیله محور واقعی یادگیری تبدیل شود.برای یادگیری حسابان لزوما نباید از حد شروع کرد

معمولا اغلب افراد، مشتق را آسان ترین مقدر شدن حسابان می دانند؛ فرآیند یکسانی که تکرار می شود و تنها چند استثنای محدود دارد که به قرار می توان به خاطر سپرد؛ اما انتگرال بسیار سخت برنده است و نیازمند حساسیت رفعت عمیق و تا اندازه ای، ظن و ظن است. به این ترتیب تدریس انتگرال نیازمند شیوه ی خاصی است. اورلین درون پاسخ به نحو تحصیل انتگرال می گوید:بخاطر من این دوگانگی یکی از دوست داشتنی ترین موضوع های بحث حسابان است: ما نظریه ی کامل و توسعه یافته ای از مشتق ها را داریم که کاملا مکانیکی است. به آسانی می توان دستورالعمل مشتق گیری را بوسیله کامپیوتر داد. در مورد انتگرال می توان آن را درون یک موجب ارتکاب انصاف اما محاسبه تو موجب برعکس متجاوز بغرنج است. برای مثال شاید در مشتق نیاز بوسیله یادگیری هشت نوع روند باشد اما وقتی بحث انتگرال بوسیله میان می آید، بی نهایت روانی به بود می آید؛ بنابراین برای یادگیری آن نیاز بوسیله صبر زیادی است.

اندی برنوف یکی از اساتید کالج هاروی مود، پس از فارغ التحصیلی درون حدود ۱۹۸۰، رویدادی بوسیله نام MIT Integral Beeرا راه اندازی کرد. به عقیده ی برنوف، انتگرال مشابه انواع تلفظ انگلیسی است که دارای صدها نسب ی متنوع است به طوری که دو حرف همسان می توانند تلفظ متفاوتی داشته باشند. به نعوظ مشابه، انتگرال هایی که تقریبا یکسان به دیدن می رسند امکان پذیر است گونه حل های متفاوتی داشته باشند.

برابر مشاهدات برنوف، بوسیله همان برهان که کیفیت تلفظ کلمات تو طول سی الی چهل سال گذشته کاهش یافته است، مهارت های انتگرال گیری هم با سقوط بدتر از گذشته شده اند و این یعنی برخی احاطه ها دیگر ضرورتی ندارند، زیرا کامپیوترها به منت از پس برخی مسائل ریاضی برمی آیند و دیگر نیازی به احاطه انسانی نیست. کامپیوترها در برطرف کردن این بغرنج عملکرد عطا دارند. به عقیده ی اورلین، حس ویژگی های نظریه ی انتگرال، جلال اضافی دارد اما یادگیری راه های انتگرال گیری متعدد لزوما در پیرامون ی جدید ریاضی ضرورتی ندارد.





اخیرا در ایالات متحده، برخلاف جبر و حسابان، زمزمه هایی درباره ی تغییرات در تدریس آمار دبیرستان ها وجود دارد. به اعتقاد ی اورلین باید از این اتفاق تحصیل گرفت و بوسیله شکوه زیبایی و قدرت حسابان پی سرما. معمولا هر درسی، هدفی را عقب می کند. نوع تفکری که بخاطر حسابان بوسیله کار می رود با تفکر آمار متفاوت است اورلین می گوید:

«قطعا من بوسیله دنبال ایده ی منسوخ شدن حسابان نیستم؛ اما به مدت چند سال در بریتانیا یادگیری کردم جایی که پرگیر های جبر و هندسه و حسابان مجزایی بود ندارد. بلکه کامل این ها تو اطراف ی یکپارچه ی ریاضی نمایش می شوند. اغلب کشورها به این روال فرمان می کنند. به این ترتیب می توان، بخش اضافی از ریاضی را تو پرورش های کاربردی مثل فیزیک گنجاند. حداقل در بریتانیا، جهیز دانشگاهی به این روش حکم می کند؛ زیرا معمولا بخاطر بزمین نشستن به تخصص در علوم مختلف، نیاز بوسیله گذراندن دوره های ریاضی است و برای گذراندن این دوره ها لزوما نباید به دانشکده ی ریاضیات مراجعه کرد.»حسابان می تواند بسیاری از پدیده های واقعی را بوسیله شمایل بکشد

ایالات متحده، طبقه بندی عجیبی را برای ریاضی در نظر گرفته است. معمولا روش مجزایی بخاطر پرورش ریاضی داخل ایالات متحده وجود دارد. آموزش و پرورش ایالات متحده، حسابان را هم در چنین مسیری صبر داده است.

اورلین برای افرادی غم که اندکی از ریاضی می ترسند، راه حل دارد. به اعتقاد او حسابان، بدترین و اسرارآمیزترین مسائل را بی آرامی قابل تخیل می سازد: مسائلی مثل حرکت، تغییر، روند زمان. طولانی این مسائل را می استعداد در حسابان با قوانین محاسباتی مدلل و غیرقابل دگرگونی به تمثال کشید. حسابان، دنیای غیرقابل توصیف زمان را بوسیله روال های نمادین و محاسباتی تغییر می کند که امکان محلول مکانیکی آن ها وجود دارد.

بنابراین حسابان، نوعی جادو است که به مدت صد ها، ذهن متفکران را بوسیله خود مشغول کرده است. ریاضیات، الهام بخش افرادی مانند تولستوی، جورج لویس بورخس ودیوید فوستر والاس بوده است و در شکل گیری چشم انداز تاریخی، اخلاقی و غلبه ذهن انسان تأثیرگذار است. حسابان، مدل ای معمول از تبدیل غیرممکن بوسیله روتین  و ایده هایی است  که نه عزب به خرد بلکه به اقتصاد، فلسفه و حتی آموزش کمک کرده اند.

مرام کتاب اورلین، دفاع محض از حسابان  بوسیله عنوان بهشتی برای انجام هرچه بهتر کارها محو بلکه هدف، اکتشاف جنبه ی انسانی حسابان است که سال هاست برای کامل اشخاص از دانشمندان تا شعرا تا فیلسوف ها مجرد داشته است. چنانچه حسابان، اندکی جدانشدنی از آموزش ریاضی باشد، باید حصه انسانی آن را خارج کشید؛ نسخه ای که بتواند با همه صحبت کند.

 بیشتر بخوانید:هیلدا گرینجر؛ عیال نابغه ای که قربانی ارشد ترین نابرابری داخل ریاضیات شداشتباهات متداول شرکت ها در یادگیری و توسعهپاسخ جزئی به پرسشی مبصر گرداگرد اعداد اولآیا ممکن است معرفت ریاضی جدید ما کاملا غلط باشد؟آموزش رایگان پایتون، راهکار مایکروسافت برای هدایت تبار مربوط باینده برنامه نویسان
براساس گزارش دیجی تایمز، کوپرتینونشین ها بوسیله شرکای زنجیره ی تأمین خویشتن اعلام کرده اند در سال ۲۰۲۰، متجاوز از ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی آیفون ۱۲ در بازارهای جهانی فروخته خواهد شد. پیش دماغ می شود اپل تو سال ۲۰۱۹ حدود ۸۰ میلیون دستگاه گوشی آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو بفروشد؛ ازاین رو، خرید ۱۰۰ میلیون وسیله داخل سال ۲۰۲۰، آمار فروش درخورتوجهی درمقایسه با حجم فروش ۲۰۱۹ خواهد بود. 

مقاله های مرتبط:تا خاتمه سال ۲۰۱۹ بیش از ۶۰ میلیون ایرپاد اپل عرضه می شوداپل در دادخواهی علیه Fortress به اینتل ملحق شد

ظاهرا تعلق ی کاربران به ابتیاع دستگاهی با قابلیت پشتیبانی از شبکه ی 5G می تواند یکی از عوامل افزایش استاندارد فروش سال ۲۰۲۰ درمقایسه با سال ۲۰۱۹ باشد. هرچند بوسیله نظر می رسد آیفون ۱۲ ازنظر سخت افزاری نیز درمقایسه با گوشی های هوشمند دو سال قبل اپل، پیشرفت درخورملاحظه ای کرده است. اطلاعات آماری دیجی تایمز براساس پیش دماغ ها اپل مطرح شده است. برای آنکه همدستی های زنجیره ی تأمین بتوانند دورنمایی از وضعیت و حجم تولید تو سال آتی نمایش دهند، کوپرتینونشین ها این پیش بینی آماری را دراختیار آن ها صبر داده اند.

باوجوداین، رشد ۲۵ درصدی فروش آیفون های متاخر برای نیمه ی دوم سال تا حد زیادی پیش بینی اعتبار طلبانه ای به نظر می رسد. در چند سال گذشته، خرید گوشی های هوشمند آیفون با رشد ۵- تا ۵ درصد رو به رو بوده است. احتمالا آیفون ۱۲ با پشتیبانی از شبکه ی 5G و یکروز مندی از خراش های مودم کوالکام و دوربین سه اتیه زمان پرواز در پنل پشتی دستگاه برای عملکردهای مربوط به واقعیت افزوده و تغییراتی در طراحی مایه بوسیله راسته عرضه خواهد شد.

تحلیلگران بازار معتقدند با دردسترس قرارگرفتن شبکه ی 5G و ترقی ی زیرساخت های مربوط به آن، کاربران تمایل بیشتری به معامله دستگاه هایی با قابلیت وحدت به شبکه ی اینترنت خاندان پنجم خواهند داشت؛ درنتیجه، به فکر کردن ارتقای گوشی هوشمند خود و ابتیاع دستگاهی جدید می افتند. درون گوشی های هوشمند اندرویدی، پیش برنده چندین تولیدکننده دستگاه هایی با قابلیت یگانگی به شبکه ی 5G معرفی کرده اند. معمولا دستگاه های 5G اندرویدی درمقایسه با نسخه های معمولی قیمت گران لطافت دارند و نبود امکان پوشش دهی شبکه ی 5G تو تمامی بازارها، باعث شده است تقاضای فعلی مشتریان برای خرید این طور گوشی های هوشمندی متجاوز نباشد. گزارش های تحلیلگران بازار حاکی از آن است که تا پایان ۲۰۱۹، عزب ۱۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند 5G بوسیله بازار عرضه می شود. بدیهی است این آمار درون سال ۲۰۲۰ به صورت تصاعدی افزایش خواهد یافت.

صحبت های مختلفی درباره ی آیفون 5G مطرح می شود؛ مثلا تولید آیفون با قابلیت پشتیبانی از شبکه ی 5G باعث می شود مقدار گوشی های هوشمند اپل بوسیله شدت افزایش پیدا درنگ که با استراتژی های شرکت درون سال ۲۰۱۹ مبنی پهلو مدلل نگه داشتن ارج ها و تا اینکه کاهش ۵۰ دلاری ارج پایه ی آیفون ۱۱ تفاوت دارد. بااین همه، داخل حال حاضر بی حد زود است بخواهیم درباره ی قیمت آیفون های ۲۰۲۰ اظهارنظر کنیم. بیشتر بخوانید:بوسیله لطف همکاری مدیاتک و اینتل، لپ تاپ های 5G قلب و اچ اثر به بازار عرضه می شوندآیفون تاسیس هند داخل راسته سایر کشورها همچنین فروخته خواهد شدگلکسی S11 5G با خراش اکسینوس 990 و ۱۲ گیگابایت رم معرفی کردن می شودتا پایان سال ۲۰۱۹ بیش از ۶۰ میلیون ایرپاد اپل عرضه می شوداپل در دادخواهی علیه Fortress بوسیله اینتل ملحق شد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، مرتضی سلیمی با رمز بوسیله خدمات امداد و نجات در حوادث جوی (سیلاب و آب گرفتگی و برف و کولاک از ۲۴ آبان ماه تا ۲ آذرماه) گفت: ۲۱ استان آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، همدان، هرمزگان و یزد کنش پذیر از سیل و آب گرفتگی و برف و کولاک بوده اند.

وی درباره فعالیت ۱۳۴۴ نیروی عملیاتی هلال احمر داخل قالب ۲۶۹ تیم افزود: به ۱۱ هزار نفر از هموطنان درون ۶۸ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین و همچنین ۶۱ پایه کوهستانی امدادرسانی شده و ۱۰۲ نفر با معاون نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به مناطق حمایت نقل مکان شدند. روزنامه چهارگوشه ایران

رئیس دایره امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به توقف اضطراری ۴۲۵ نفر توسط نیروهای امدادی هلال احمر گفت: ۱۴۹ واحد مسکونی از آب خالی کردن و به علاوه تقلا نیروهای امدادی هلال احمر منجر به رهاسازی ۴۳۱ مایه خودرو از برف و کولاک شد.

وی درباره اقلام امدادی توزیع شده در حوادث رود تا ساعت ۵ بامداد شنبه گفت: ۱۸۳۸ چوب پتو، ۷۴۴ ودیعه غذایی، ۳۶۲۰ صندوق کنسرو، یک هزار استوار نان، ۴۲۹ بطری آب معدنی، ۲۱۰ کیلوگرم خرما، ۲۹۵ کیلوگرم برنج، ۱۰۶ کیلوگرم حبوبات، ۹۲ روغن کیلوگرم و ۱۶۱ کیلوگرم قند و شکر میان متاثران توزیع شده است.

به گفته سلیمی، امدادرسانی تو استان های چهارمحال و بختیاری، فارس، گیلان، گلستان، مازندران و هرمزگان همچنان دنباله دارد.