دنیای دیجیتال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورایتی، سرنوشت جدید فیلم «عزب در ساختمان» را قرار است «دن مازر» با فیلمنامه ای از خودش و «استریتر سیدل» کارگردانی بطی ء و تاکنون «آرکی یتس»، «الی کمپر» و «راب دلانی» بوسیله نشانی بازیگران این پروژه سینمایی گزینش شده اند.

گفته می شود «آرکی یتس» قرار نیست درون این فیلم در نقش شخصیت نامی بوسیله نام «کوین» درون قسمت اصلی بازی بطی ء بلکه شخصیتی جدید تو وضعیت مشابه با فیلم مقدمه دارد. داخل فیلم اصلی «تنها در خانه» علیه سال ۱۹۹۰ میلادی، «مکالی کالکین» تو نقش طفولیت به صیت کوین بازی می بطی ء که به طور اتفاقی و با سفر قوم اش بوسیله پاریس برای گذراندن تعطیلات درون مسکن عزب می ماند و باید از خانه داخل طبق دو سارق با بازی «واحد فشار هوا پشی» و «دنیل استرن» مراقبت کند.  

قسمت اول «عزب در خانه» بوسیله موفقیت جلال در گیشه دست یافت و فروش جهانی بالغ بر ۴۷۶ میلیون دلار را نما زد که ۲۸۵ میلیون دلار آن درون سینماهای آمریکا خراج شد و در سال ۱۹۹۲ همچنین قسمت دوم این فیلم با عنوان «تنها در ساختمان ۲: گمشده در نیویورک» ساخته شد که این فیلم نیز عملکرد درخشانی در گیشه داشت.  قسمت جدید فیلم «تنها در ساختمانی» را «هچ پارکر» و «دان ویلسون» تدارک کنندگی خواهند کرد و اولیه پروژه سینمای کمپانی فاکس قرن بیستم آن را تهیه کنندگی می یواش تا از عادت سرویس دیزنی پلاس (رقیب جدید نتفلیکس و آمازون) عرضه شود.
  • ۹۸/۰۹/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی