دنیای دیجیتال

دیجیتون به نشانی اولین و تمام ترین سرویس تماشای آنلاین انیمیشن، سیاق حل نیکوکاری برای کسانی است که می خواهند کلکسیونی از بهترین و جدیدترین انیمیشن و کارتون های دنیا را همیشه همراه خود داشته باشند. دیجیتون این نیاز شما را بوسیله گونه ای برطرف می بطی ء تا کیف ناب تماشای آنلاین جدیدترین انیمیشن های ایرانی و خارجی با دوبله فارسی را با طولانی بود حس کنید. این سرویس کم ارزش برای سنین مختلف بوسیله صورت مجانی و عمومی بوده که در انواع موبایل، تبلت و تلویزیون های هوشمند قابل انجام است.

فدایی از امکانات اپلیکیشن دیجیتون :انیمیشن های دارای دوبله اختصاصی:اپلیکیشن دیجیتون دارای بیش از500.000 گمارش کوشا است. از طریق دیجیتون بوسیله آرشیوی متجاوز از ۴۰۰۰ نشانی محصول و به روزترین و برترین انیمیشن های دنیا همچون شعر افزار بازی4، پرندگان خشمگین 2، کوکو و هزاران انیمیشن دیگر به همراه کارتون های نوستالژیک همچون تام و جری، فوتبالیست ها و... با بهترین کیفیت دسترسی دارید. نیز انیمیشن های روز دنیا در استودیوی اختصاصی دیجیتون با دوبله عام توسط تیمدیجیتون دوبله شده اند و به رخ عام فقط تو دیجیتون داخل اصالت کاربران قرار می گیرند.تماشای آنلاین کارتون درکامپیوتر، تبلت و موبایل: دیجیتون به جاهل از وب سایت، دارای اپلیکیشن اندروید و iOS نیز هست تا با استفاده از آن بتوانید در گوناگون تبلت و موبایل نیز به آسانی به تمامی انیمیشن ها دسترسی داشته باشید. با دریافت اشتراک می­توانید از طریق همه­ ی بسترهای دیجیتون در هر زمان و هر مکانی از محصولات کاربرد کنید.گروه بندی شدن انیمیشن و کارتون ها برای انواع دلخواه ها:کارتون­ ها و انیمیشن­ های سریالی و سینمایی در برنامه های منظم روزانه و هفتگی درون سایت و اپلیکیشن به روزرسانی می شوند. دسته ­بندی کارتون­ های دیجیتون متجاوز متنوع و محتوی انواع سلیقه های قشر خردسال، نوجوان، جوان و بزرگسال است. تو دیجیتون علاوه بر دسترسی به انیمیشن های ایرانی و خارجی با کیفیت رفعت و جدیدترین انیمیشن های روز دنیا با دوبله فارسی، می توانید از محصولات تولیدی تیم دیجیتون نیز که به قیافه منظم در دیجیتون منتشر می شود لذت ببرید.  اسطوره های صوتی و سریال های آموزشی، محتواهای شاد، آموزنده و سرگرم کننده و نیز ویدئوهای آموزشی دیجیتون همراه با سرگرمی، بازی، شعر و موسیقی در اختیار کاربران قرار محزون است.سیستم تنظیم هوشمند چونی و تماشای آسان و عاری قطعی: تمامی انیمیشن و کارتون ها داخل دیجیتون از تکنولوژی هوشمند تطابق با سرعت اینترنت بهره می برند و شما با خیال اسودگی می توانید بدون قطعی به تماشای انیمیشن ها بنشینید و لذت ببرید بوسیله راه ای که سرعت و چونی نمایش را مطابق با سرعت اینترنت دستگاه شما پخش می کند تا در طی مشاهده با شدید و کندی مواجه نشوید.اینترنت رایگان: یک خبر خوب بخاطر هواداران انیمیشن این است که اگر از کاربران اپراتورهای (تدبیر آوا، آسیاتک، پیش گامان، پارس آنلاین، داتک، بیانگر نت و شاتل) هستید می توانید با حجم اینترنت مجانی از دیجیتون استفاده کنید و چنانچه از کاربران اپراتورهای (ایرانسل، همراه اول، رایتل و مخابرات) هستید با اینترنت نیمه ارزش می توانید داخل دیجیتون کارتون ببینید.سیستم کنترل والدین: از دیگر نبوغ های دیجیتون امکان تنظیم تماشای ویدئو توسط والدین است. چنانچه فرزندخردسالی دارید، می توانید زمانبندی و محتوای مناسب سن کودک خود را انتخاب کنید.

 اشتراک دیجیتون

دیجیتون مجموعه ای از انیمیشن های رایگان را در اختیار شما استراحت می دهد؛ اما برای تماشای انیمیشن های غیر مجانی می توانید اشتراک یک ماهه، سه ماهه، کبد ماهه و یک ساله به رخ صیقل بانکی خواه اشتراک از طریق وب سایت و اپلیکیشن دیجیتون، کافه بازار و چارخونه تهیه کنید.

رویدادهای خاص علاقه مندان و طرفداران انیمیشن

دیجیتون همچنین برای تأمین اوقات فراغت کم ارزش بخاطر علاقه مندان انیمیشن و کارتون، کلکسیون رویدادهای خاص ای را بوسیله قیافه بی وقفه برگزار می کند. اکران و دوبله زنده به روزترین انیمیشن های دنیا با حضور گویندگان و اجرای مانور از دستور کار های این رویدادها است که برای علاقه مندان انیمیشن برگزار می شود.

فرع مندان جهت حضوردر رویدادهای دیجیتون می توانند انگیزه کسب معلومات بیشتر با عده پشتیبانی دیجیتون با شماره 42570224 -021 بستگی بگیرند خواه اینستاگرام دیجیتون به نشانی Instagram.com/digitoon.ir را دنبال کنند.



 دانلود اپلیکیشن دیجیتون

 بیشتر بخوانید:در یلدای کوییزی، «منم بازی»خدمات ابری پیشرو و بنیانی ترین مزایای استفاده از مالک ابریشرکت بازرگانی سفیربهره گیری از ابزارهای کیلیدی در بازار مسکنچطور سیم کارت 0912 اقساطی بخریم؟
  • ۹۸/۰۹/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی