دنیای دیجیتال

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، دکتر رخسار لاری با اشاره بوسیله قدرت ترویج بالای ویروس کووید-۱۹، به مردم توصیه کرد که در رخساره داشتن وفاق نزدیک با بیمار مبتلا بوسیله کرونا، خود را بوسیله مدت ۱۴ روز قرنطینه کنند، فضای مشترک را در منزل با سایر اعضای خانواده به حداقل ممکن برسانند و نیز مراقب بروز علائمی هرچند خفیف از جمله سرفه، تنگی نفس، تب، درد عضلانی، سردرد یا از دست اعطا کردن دریافتن چشایی و بویایی باشند.

وی افزود: همچنین ضروری است این افراد منزل و یا محل قرنطینه خود را تحت هیچگاه شرایطی ترک نکنند و درون صورت نیاز بوسیله برون رفت از منزل، جهت مراجعه بوسیله مراکز درمانی ماسک بزنند و به هیچ وجه از اسباب حمل و نقل عمومی استفاده نکنند.

لاری با اظهار اینکه در وضعیت پاندمی سهل انگاری در عمل به توصیه های بهداشتی شدید ترین تهدید برای سلامت جامعه است، گفت: خواهش است با تقویت و نهادینه سازی حفظ کردن مسئولیت پذیری مدنی داخل مردم، شاهد گذر از روزهای سخت و مملو التهاب همگی گیری بلای ناگهانی در قلمرو باشیم.
  • ۹۹/۰۸/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی