دنیای دیجیتال

به روزرسانی: ویدیوی صندوق گشایی یوتیوبرهای مطرح فناوری تو انتهای متن اضافه شد.

دوان ریواولین ویدئوی مربوط به صندوق گشایی آیفون ۱۲ پرو را در توییتر منتشر کرد. در این ویدئو، می توانید فلز ضدزنگ و محافظ صفحه ارائه جدیدی را مشاهده کنید که بخاطر این گوشی در نظر خمود شده است. اپل سال ها از محافظ ورق ارائه پلاستیکی مصرف می کرد که اکنون به محافظ کاغذی تبدیل شده است.

درادامه می توانید ویدئو جعبه گشایی آیفون ۱۲ پرو را ببینید.



تماشا در یوتیوب

داخل ویدئو اتیه حزن آیفون ۱۲ معیار آبی رنگ و جسم ی فلزی آن و جعبه ی کوچک گوشی را مشاهده خواهید کرد. حتما می دانید که ایرپادز و شارژر به همراه این گوشی ها عرضه نمی شود.مقاله ی مرتبط:قیمت آیفون ۱۲ درون ایران حدودا چقدر خواهد بود؟حذف شارژر و ایرباد از صندوق های آیفون؛ دغدغه ی فضا زیستی اپل یا تصمیمی اقتصادی

اولین محموله از آیفون ۱۲ دراختیار افرادی قرار می گیرد که این گوشی را پیش خرید کرده اند؛ ولی هیچگاه کدام از این گوشی ها زودتر از روز جمعه دراختیار کاربران قرار نمی گیرد. ویدئوهای منتشرشده برای افرادی است که در فروشگاه های عرضه کننده گوشی های اپل فرمان می کنند و توانسته اند به محموله های اولیه دسترسی داشته باشند. مراد می جوی که اوایل هفته آینده این گوشی دراختیار رسانه های مختلف راحتی بگیرد.

به روزرسانی: ظاهرا اپل گوشی خود را زودتر از موعد دراختیار یوتیوبرهای مشهور نیز راحتی داده است. در امتداد می توانید چند نمونه از ویدیوهای آنباکسینگ یوتیوبرهای مطرح مرزوبوم فناوری را مشاهده کنید.مارکوس براونلی (MKBHD)

تماشا درون یوتیوبآنباکس تراپی (Unbox Therapy)



تماشا در یوتیوبMr Whoes the Boss



تماشا در یوتیوبآی جاستین (iJustine)



تماشا تو یوتیوببیشتر بخوانید:شارژر مگ سیف اپل با پیکسل 5 و گلکسی زد فولد 2 کار می کندژاپن تحقیقات مخالف انحصار را محصول آمازون، گوگل، فیسبوک و اپل آغاز می کندپتنت جدید سامسونگ گوشی هایی با نقشه کشی تحدید به فرید و نمایشگر جداشونده از شاسی را نشان می دهدتمام اطلاعاتی که باید از حسگر لایدار بدانید؛ فناوری که می تواند آینده خودروسازی را تحول دهدقیمت آیفون ۱۲ در ایران حدودا چقدر خواهد بود؟
  • ۹۹/۰۷/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی