دنیای دیجیتال

اگر با خود خیال می کردید که مشارکت های مبصر ممکن است به کسب داده های بیشتر درباره ی کاربران علاقه نداشته باشند، بهتر است بدانید Twilio هفته ی گذشته استارتاپی با عنوان Segment را با قیمت ۳/۲ میلیارد دلار معامله. این استارتاپ به جمع آوری داده های مشتریان مبتلا است. گوگل به نیکی از میل همکاری ها بخاطر جمع آوری داده ی کاربران اطلاع دارد و در تقلا است با بوسیله روزرسانی متاخر ابزار گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) به شرکت ها امکان دهد داده های کاربرانشان را بهتر بفهمند، بوسیله خصوص داده هایی که به سرو های گوگل ارتباط دارند.

ویدیا سرینیواسان، قائم مقام واحد سنجش، تجزیه و انتزاع و ابتیاع پلتفرم ها در گوگل، داخل بیانیه ای جدید نوشت ابزار گوگل آنالیتیکس تغییراتی بوسیله خود دیده است تا بهتر با شرایط امروزی ناشی از دنیاگیری ویروس کرونا متجانس شود. سرینیواسان می گوید قابلیت های جدید آنالیتیکس به بازاریابان امکان می دهند هدف تعیین شده شان را محقق سازند، صرف رویت از اینکه ماهیت مرام چه باشد. یکی از راه ها بخاطر دستیابی به اهداف، اماله الگوریتم های درس ماشین بوسیله افزار آنالیتیکس است تا این افزار بتواند داده های مهم برای بازاریابان را به صورت خودکار برجسته کند.

سرینیواسان تو کمی از بیانیه ی گوگل نوشت: «گوگل آنالیتیکس در هسته ی خویشتن بوسیله الگوریتم یادگیری ماشین مجهز است تا به صورت خودکار داده های جامع کاربردی را روی صفحه ظاهر نرم تا بتوانید کاملا مشتریان خویشتن را در سراسر دستگاه ها و پلتفرم ها بفهمید». ایده ی واقعی دنبال این به روزرسانی، آن است که بازاریابان به داده های بیشتری دسترسی داشته باشند؛ داده هایی که اهمیت بسیار یدکی برای آن ها قائل هستند.

بدین ترتیب، گوگل آنالیتیکس با روزی گیری از یادگیری سامان می تواند داده هایی بسان «کدام گروه از مشتریان به گمان پرعضله مرطوب مقدور است محصول خاصی را بخرند و کدام قسمت قسمت کردن ممکن است شوق نشان ندهند» را روی ورقه علنی کند. چنین داده هایی بخاطر تیم های بازاریابی اهمیت زیادی دارد. بازاریابان درصورت دسترسی به این داده های ارزشمند، می توانند محصولات مدنظر خود را بهتر از قبل به مشتریان ارائه و درنهایت، درآمدشان را افزایش دهند. 



اگر سیستم درس ماشین گوگل آنالیتیکس بتواند دقیقا قرین توضیحات گوگل کار کند، به بازاریابان امکان داده می شود عملکرد خود را با هر خریدار خواه گروهی از مشتریان در پلتفرم های مختلف بسنجند. در دوران دنیاگیری ویروس کرونا، احتیاج کاربران با سرعت زیادی در حال تغییر است و ارائه ی این داده های ارزشمند به بازاریابان معاون می کند ساده نمدار خودشان را با وضعیت تطبیق دهند.

درون دید داشته باشید سیستم جدید در گروه ی محصولات گوگل قرار می گیرد؛ به همین دلیل، حاوی بهینه سازی های خاص ای است تا بهترین عملکرد خود را با گوگل ادز (Google Ads)، یوتیوب، جیمیل و گوگل سرچ ارائه دهد. البته سیستم فراگیری سامان جدید با درخت سرو هایی نیز فرمان می نرم که گوگل توسعه نداده است. سرینیواسان در کمی از بیانیه ی گوگل می گوید رویکرد جدید این شرکت باعث می شود شماری از درخواست هایی ایفا شود که مدت ها است تبلیغ دهندگان ثبت کرده اند.مقاله های مرتبط:گوگل تغییرات جدید اتومبیل جست وجو را معرفی کردن کردگوگل میزبان استعداد نبض وجو برای آهنگ ازطریق زمزمه یا آواز قرائت کردن شد

ازآنجاکه گوگل آنالیتیکس جدید تعامل های مبتنی بر اپلیکیشن و وب را با یکدیگر حد می گیرد، می تواند داده هایی دقیق تر عرضه دهد. بدین ترتیب، کاربر می تواند میزان تعامل با محصولاتش را در سراسر پلتفرم ها همانند یوتیوب و کانال های مالی گوگل و جاهای دیگری مشابه موتور جست و جو ببیند و بهتر از قبل مقیاس کارآمدبودن تلاش هایش در حوزه ی بازاریابی را دریافتن نرم.

گوگل نگاهی بوسیله قوانین سرسختانه ی حریم خصوصی نظیر GDPR (مقررات عمومی نگاهداری از داده ی انجمن ی اروپا) CCPA (قاعده حفظ حریم خصوصی استعمال کننده ی کالیفرنیا) نیز می اندازد و می خواهد سرویس آنالیتیکس را با آن ها تطبیق دهد.

تمامی نبوغ های جدید به گونه ای مدل سازی شده اند تا مزیت هایی ویژه دردسترس بازاریابان قرار دهند. به لطف نبوغ های جدید، بازاریابان بهتر از قبل حاجت مشتریان را می فهمند تا ضمن افزایش سود خود، محصولات بهتری به مشتریان ارائه دهند. بیشتر بخوانید:گوگل Trusted Contacts را تعطیل کردزوم اپ؛ اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی لرنیتاپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز مجانی شده اند (۲۷ مهر)مایکروسافت، زوم و سیسکو سه گانه غول دنیای کنفرانس ویدئوییپروژه ی مینرال به کمک صنعت زراعت می آید
  • ۹۹/۰۷/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی