دنیای دیجیتال

اگر اندکی از متن آهنگِ خاصی مدام در ذهنتان اعاده می شود؛ اما نمی توانید به فکر کردن بیاورید که این متن به چه آهنگی مربوط است، اسپاتیفای قابلیتی کاربردی مخصوص شما دارد. پهلو اساس اطلاع دادن رسمی، اسپاتیفای در جدیدترین نسخه ی اپلیکیشن موبایلی خود روی سیستم عامل های اندروید و iOS به کاربران امکان می دهد بر اساس متن، آهنگ ها را جست و لوله کوچک کنند.

ظاهرا قابلیت متاخر اسپاتیفای بسیار سرراست و ساده است؛ بدین منظور بخشی از متن آهنگ را درون نوار نبض و جوی اسپاتیفای تایپ کنید تا اپلیکیشن نتایج مرتبط را نمایش دهد. آهنگ هایی که بیشتر از دیگر آهنگ ها با متنِ جست و جوشده هم خوانی داشته باشند، برچسب Lyrics match شهود می کنند.  تصویری که لین وانگ، از طراحان اسپاتیفای، در توییتر منتشر کرده است، استعداد متاخر را نشان می دهد:



جست و مجرای لنف برای آهنگ ها براساس متن، می تواند در نقش قابلیتی بیش کاربردی برای کسانی ظاهر شود که از اسپاتیفای استفاده می کنند. برخی افراد مقدور است نتوانند شهرت دقیق آهنگ ها را به تفکر بیاورند؛ اما حصه حقیقی متن آهنگ در ذهنشان همیشگی بماند. اگر جزو این افراد هستید، از این پس می توانید با خیز و جوی همان متن به سادگی موسیقی را در اسپاتیفای پیدا کنید.

اسپاتیفای ابتدایی پلتفرم استریم موسیقی نیست که چنین قابلیتی ارائه می دهد. اصلی ترین رقیب اسپاتیفای، یعنی اپل موزیک، از سال ۲۰۱۸ کاربرانش را قادر مخلوق بر اساس متن بخاطر آهنگ ها نبض و لوله کوچک کنند. 

این، عزب قابلیت جدید با محوریت متن آهنگ نیست که داخل چند وقت اخیر بوسیله اسپاتیفای افزودن شده است. پیش تر درون جون ۲۰۲۰ (خرداد و آماج ۱۳۹۹)، قابلیت اضافه کردن متن به آهنگ ها بوسیله صورت آنی به اسپاتیفای اضافه شد. گفتنی است Musixmatch این نبوغ را ارائه عدالت که برای ۲۶ کشور دنیا دردسترس قرار گرفت. در دیدن داشته باشید که این توان را اپل موزیک از سال گذشته و بی آرامی زمان با پراکندن iOS 13 به کاربرانش ارائه می دهد.بیشتر بخوانید:گلایه فدایی کاربران iOS 14 از مشکل خالی شدن سریع باتریگوگل تیمی امنیتی بخاطر خبر باگ اپلیکیشن های حساس گوگل پلی تشکیل می دهداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۱۴ مهر)گوگل با «نیوز شوکیس» باکیفیت ترین اخبار را بوسیله اطلاع کاربران می رسانداپلیکیشن رسمی یوتیوب برای ویندوز 10 درون مایکروسافت استور ارائه می شود
  • ۹۹/۰۷/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی