دنیای دیجیتال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شریک شدن روزی برداری مترو تهران در پاسخ به سوالی درباره گزارش باشگاه سانحه در خصوص خروج قطار از ریل خط دو مترو تهران، گفت: این مساله بخاطر ما متجاوز مهم است و بررسی های کارشناسی درباره آن اجرا گرفته است. مترو سیلان معمولی خود را در پیش خمود است؛ داخل این زمینه از سازنده خارجی سوالاتی پرسیده شده و شرکت های واجد صلاحیت همچنین تست های مربوطه را انجام می دهند و مساله فنی آن بررسی و محلول و خلع می شود. 

او با بیان اینکه قطعات شکسته تست و بررسی می شود تا مشخص شود اتحاد مربوط به پروسه ساخت است و یا فرسودگی و خستگی، افزود: همه این موارد مطالعه و اصلاحات روی قطارها ایفا شده است تا دیگر این پیوستگی نیفتد. البته یک پروسه چندمرحله ای هنگام شده است که دیگر این اتفاق رخ ندهد. 

نوبخت گفت: سانحه ای که در شیار دو مترو قیافه داد بوسیله سقوط قطعات ارتباطی ندارد. یک اتفاق فنی بود و اقدامات پیشگیرانه جدی برای آن ادا دادیم. 

مدیرعامل مشارکت روزی برداری مترو تهران با پیش روی اینکه مشکل در تامین قطعات چند بخش مختلف را شامل می شود، گفت: قطعات برق ها، کلیدها، جهیز های ترمز، رانش، قطعات تجهیزات کنترلی، پست های تنگ کردن پرعضله برق و تجهیزات وافر و مختلفی داریم که هرکدام بوسیله برندهای متنوع کشورهای مختلف باز می گردد و می توانند به رخ مجزا با مشکلاتی در هبوط قطعات روبرو باشند. 

او با اقرار اینکه مطمئن قطعات مترو بوسیله سختی در حال انجام است، گفت: اتفاقی که عارض عدالت مربوط به کمبود قطعات نیست، اصلاحات تک نظر انجام شده است و با سازنده اجنبی مکاتبات درباره موجب یابی عارضه انجام شده است و با کارشناسان داخلی نیز وارسی های لازم عارض خمود است. 

نوبخت در پاسخ به این پرسیدن که چه ضمانت اجرایی برای عدم تکرار این واقعه بود دارد؟ گفت: تمام جدیت خویشتن را می کنیم محموله ونقل را ایمن حفظ کردن کنیم. 

او با تاکید بر اینکه این موضوعات بخاطر ما بیش مهم است و ردیابی های لازم را عمل می دهیم، افزود: موضوع وارسی کامل می شود، اما اینک زیادترین مشکل ما کاستی قطعات و همچنین نبود پول است. 

مدیرعامل شرکت یکروز برداری متروی تهران با اشاره به اینکه مترو از نظر مالی بسیار دامن ضیق است، ادامه داد: کرونا منابع درآمدی ما را کاهش داد، از طرفی هم نتوانستیم از کمک های مالی که برای کرونا تخصیص داده شده است، روزی مند شویم. اخیرا اطلاع دادن شد به شرکت های محموله و نقل برون شهری از سمت نصیب و قسمت کمکی انجام شده است، ما نیز یک شرکت محموله و نقل برون شهری هستیم که از تهران تا هشتگرد مسافر جابجا می کنیم و می خواهیم به ما نیز از این کمک ها اعطا شود.

نوبخت افزود: بوسیله ما نیز بوسیله عنوان همدستی بهره برداری مترو، از منابع دستیار های کرونا هیچگاه یارانه ای پرداخت نشده است و امیدواریم درون این باره بیشتر به ما کمک کنند.

او امتداد قسط: کرونا باعث شده است زمانه راندمان جمعی مترو اندک شود که این باعث می شود همگی خرج های ما در جهیز بلندی رود، از طرفی کارکرد پیمانکاری، نظافت، شست و شو و ضدعفونی نیز هزینه های ما را متجاوز پشته برده است و از نوبت و سازمان دستور کار و بودجه می خواهیم به ما کمک کنند.
  • ۹۹/۰۶/۱۴

نظرات (۱)

واقعا هم همینطوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی