دنیای دیجیتال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، داخل اطلاعیه روز دوشنبه ستاد آزادسازی سهام رحم آمده است: در جای پا اتمام مهلت انتخاب روش مستقیم سهامداری از سوی مشمولان سهام عدل و براساس مفروضات دریافتی از سازمان خصوصی سازی، مانده دارایی بازپسین شرکت های سرمایه گذاری استانی به نسبت باقی الباقی مشمولین به روش غیرمستقیم در هر استان بوسیله کد بورسی هر یک از این شرکت ها تخصیص یافته و این شرکت ها می توانند کلیه حقوق سهامداری را نسبت بوسیله الباقی سهام خود در شرکت های سرمایه پذیر اعمال کنند.

نیز میزان تنخواه و تعداد سهام انبازی های سرمایه گذاری استانی و تعداد سهام هر یک از مشمولان سهام عدل در هر استان که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، تعیین شده و این مشمولان در عارض داشتن شماره شبای بانکی معتبر و تلفن همراه به نام خویشتن می توانند به سایت sahamedalat.irمراجعه و تعداد سهام خود را مشاهده کنند.

با توجه به این که هنوز گشایش نماد این شریک ها درون بورس خواه فرابورس انجام نشده و ارج سهام آنها کشف نشده است، لذا مشارکت امانت گذاری مرکزی فقط نسبت به اعلام نمونه دارایی (تعداد سهام هر سرگشاده در همکاری سرمایه گذاری استان خویشتن) رفتار کرده است.

بعد از کشف بها هر سهم شرکت سرمایه گذاری استانی داخل بورس، قیمت و بها روز هر تسهیم و جمع ارج دارایی هر سهامدار، قابل دوراندیشی و مشاهده داخل همان سایت خواهد بود.
  • ۹۹/۰۴/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی