دنیای دیجیتال

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، محمد حاجی ریحان روز دوشنبه ۲۶ خرداد افزود: کنار اساس فعالیت موجود اگر منطقه ای در یک دوروبر ۱۴روزه بوسیله نعوظ میانگین روزانه به ازای یک صد هزار نفر تا سه مورد جدید ابتلا به بیماری کوید ۱۹ داشته باشد، تو شرایط زرد راحتی دارد و چنانچه متجاوز از سه مورد گزارش شود تو شرایط قرمز قرار خواهدگرفت.

وی افزود: چهارهزار و ۲۵۰ مورد آزمایش کرونا از ابتدای فروردین ماه ۹۹ تاکنون تو دانشگاه علوم پزشکی کاشان انجام شده؛ یک هزاره و ۳۱۱ تک مثبت گزارش شد که از این تعداد یک هزار و ۲۹ مورد مربوط به کاشان و ۲۷۲ مورد مربوط به آران و بیدگل بوده است.

دستیار درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیان کرد: همه این آزمایش ها به صورت رایگان بخاطر مردم انجام شد و هم اکنون نیز این آزمایش ها در بیمارستان ۱۶ ساعته سپهری کاشان رایگان ارتکاب می گیرد.

وی اضافه کرد: این مرکز درمانی افزون بر حکم غربالگری بیماران مشکوک بوسیله کرونا، معاینه های مربوط به این بیماری و آزمایش اثر سی آر را اجرا و بوسیله خانواده های آنها اطلاع می دهد.

حاجی ریحان با قدردانی از کنف خیران اشعار کرد: افراد نیکوکار این منطقه افزون به خشکی امدن ۷۰۰ میلیارد ریال در بحران بیماری کرونا به صورت مستقیم و غیرمستقیم به دانشگاه علومپزشکی کاشان کمک کردند.

به گفته وی، این کمک ها شامل تجهیزات سرمایه ای، محافظتی ضدغفونی کننده ها و کنف از قوم های بیماران کرونایی بوده است و سیل دستیار های افراد فیض بخش همچنان در فدایی بسرنوشت شوم دچار کردن ها ادامه دارد.

موجب فوت برخی بیماران کرونایی در کاشان

متخصص عفونی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز درون این نشست، سبب اجل فدایی بیماران کرونایی داخل منطقه را شدت بیماری و تو رجوع کردن آنها به مرکزهای درمانی عنوان کرد.

منصوره مومنی هروی گفت: عده ای از تپش ابتلا به بلای ناگهانی کرونا داخل خانه ماندند، در حالی که مبتلا بودند خواه به پزشک عمومی رفتند و هنگامی به درمانگاه مراجعه کردند که کار از امر گذشته و ریه ها سفید شده بود و مرکز درمانی همچنین نمی توانست کاری بخاطر آنها انجام دهد.

وی همچنین بیماری دیابت را زنگ خطری بخاطر مردم منطقه کاشان دانست و افزود: شاید یکی از دلایل افزایش شمار مبتلایان به بیماری کرونا، وجود زیاد بیماران دیابتی درون این منطقه بوده است.

این متخصص تاکید کرد: اگر دیابت با هر بیماری دیگری همراه شود، پاسخ بوسیله درمان مصیبت دیگر را مختل می بطی ء.

وی یادآور شد: بیماری دیابت اپیدمی خاموش کردن است که کسی به آن توجه نمی بطی ء اما به مراتب خطرناک تر از کرونا است و باید آن را دریابیم؛ مرگ درون پی دیابت تو کاشان بسیار از کرونا است ولی کسی متوجه نمی شود.

بیمارستان مثال بهشتی، آماده ارایه خدمات درمانی عادی

رئیس مرکز آموزشی، درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان همچنین تو ادامه گفت: این بیمارستان سال ها مأمن بیماران بدحال منطقه بوده است و ماه های اسفند، فروردین و اردیبهشت به عنوان مرکز اصلی قبول بیماران کرونایی منطقه، همگی پزشکان، پرستاران و کارکنان آن در حال نوکری به بیماران بودند.

سیدمحمد مکی اضافه کرد: بیمارستان مثال بهشتی کاشان سالانه ۴۰۰ هزار نفر ناخوش پذیرش می درنگ که از این تعداد ۶۰ هزار نفر همچنین بستری می شوند و خدمات متنوع از یکسره جراحی های تخصصی و فوق تخصصی را به بیماران ارائه می دهد.

وی گفت: یکی از بخش عفونی بیمارستان درون حال مهیا به بستری بیماران کرونایی اختصاص داده شده است و همه مسائل مربوط به کنترل های عفونتی، گندزدایی و ضدعفونی مرتب انجام می شود و حتی بیماران عفونی غیرکرونایی نیز درون بسرنوشت شوم دچار کردن های دیگر درمانگاه بستری می شوند.

کمک درمان مرکز آموزشی، درمانی شهید حکیم بهشتی کاشان درون استان اصفهان نیز ادامه عدل: این مجموعه از بحران کرونا سرافراز بیرون آمد و درون حال حاضر ارایه خدمات عادی شده و آماده مقبول همه بیماران است.

داود خیرخواه تصریح کرد: برخی با شیطنت اخبار کرده اند، درمانگاه مثال بهشتی کرونایی و خطرناک است که این ذهنیت بد، باید پاک شود.

به گفته وی، درمانگاه شهید بهشتی کاشان هیچ مشکلی برای تصویب بیماران ندارد و آدم با خیال راحت می توانند بیماران خود را در این درمانگاه بستری کنند.

مرکز آموزشی، درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان در قالب ۹ بیمارستان و پنج بیمارستان شبانه نصیب فعالیت دارد.

پیش تر در راستای حفظ سلامت سایر بیماران غیرتنفسی، این مرکز برای رسیدگی به بیماران دارای علایم تنفسی مشکوک ابتلا به ویروس کرونا اختصاص یافته بود.

بنابر آخرین آمارهای رسمی، ۱۸۴ هزار و ۹۵۵ نفر در کشور به ویروس کرونا مشغول شدند که از این میان ۱۴۶ هزار و ۷۴۸ نفر بهبود یافتند و هشت هزار و ۷۳۰ نفر نیز تا کنون فوت کردند.

پری نزدیک بوسیله ۵۰۰ هزاره نفری شهرستان های کاشان و آران و بیدگل والا پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان فراغت دارند.
  • ۹۹/۰۳/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی