دنیای دیجیتال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ابراهیم امامی، فرمانروا نیر در استان اردبیل، سه شنبه ۲۰ خرداد درون آیین تجلیل از فعالان صنایع دستی نیر افزود: حفظ و احیای این تولیدات باید تو رجحان قرار گرفته و در این زمینه اقدامات اساسی و لازم پ‍یگیری شود.  

وی اظهارداشت: برای تولید هر یک از آثار و تولیدات صنایع دستی، مراحل مختلفی طی شده و بخشی یا تمامی مراحل تولید محصول بوسیله وسیله دست انجام می شود و این بیانگر ارج بالای این صنایع است.  

رئیس راه اندازی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نیر تیمار در این مراسم گفت: داخل این شهرستان بویژه روستاها صنعتگران بسیاری در لفافه های مختلف صنایع دستی مشغول فعالیت هستند که تولیدات ارزشمند و فاخری را تولید و مخبر بازار می کنند.  

بهنام وکیلی افزود: محلول مشکلات و دغدغه های پیش روی صنعتگران و فعالان حوزه صنایع دستی در راستای رونق تولید و شغل درون این بخش در ترجیح بوده و در این زمینه ردیابی های اساسی انجام می شود.  

وی ارائه آموزش، صدور پروانه های تولید انفرادی و حضور تو نمایشگاه های صنایع دستی را از جمله دستور کار های این حوزه برشمرد و تقریر کرد: سالانه در این حوزه اقدامات مختلفی ارتکاب می شود.  

در این آیین داخل گرامیداشت ۲۰ خرداد روز جهانی صنایع دستی از هنرمندان، صنعتگران و فعالان حوزه صنایع دستی شهرستان نیر پاس شد.   فروش صفر درصدی صنایع دستی یزد سیاق دراز صنایع دستی ایران تا شکوفایی
  • ۹۹/۰۳/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی