دنیای دیجیتال

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از آسوشیتدپرس نوشت: اپیدمی ویرووس کرونا باعث شد موزه لوور پاریس تعطیل شود.  و کارکنان و مسئولان این موزه که از آثار هنری نگهداری می کردند، از ترس آلوده شدن به این ویروس، کفش را تعطیل کردند و از پذیرش بازدیدکنندگان سر باز زدند.

یکی از کارمندان ملکی لوور می گوید: «ما متجاوز نگران هستیم؛ چرا که از همه جای دنیا بازدیدکننده داریم. مخاطره متجاوز بسیار زیاد است. اگرچه هنوز هیچگاه گونه علائمی از این ویروس تو میان ۲۳۰۰ کارمند در این موزه حیات نداشته است. این مسئله را فقط زمان مشخص خواهد کرد.»

درهای این ارسی اسمی بوسیله روی تمامی بازدیدکنندگان درحالی بسته شد که کارکنان «لوور» برای برگزاری مجمع ای درباره ویروس کرونا داخل این موزه حاضر شدند.

فدایی از بازدیدکنندگان ساعاتی پس بسته شدن درها همچنان در ردیف ها به مراد ایستادند، اما مقامات موزه لورر اعلام کردند درهای این کفش تا پایان روز بسته خواهد ماند.

داخل سال ۲۰۱۹ در مجموع ۹.۶  میلیون نفر از موزه «لوور» بازدید کردند که سه گانه چهارم آن ها از بیرون از فرانسه برای دیدار از «لوور» آمده بودند. درحالت عادی، محبوب ترین کفش دنیا یومیه میزبان ده ها هزار نفر از علاقه مندان است.

فرانسه تاکنون ۱۳۰ تک ابتلا به ویروس کرونا و دو مورد اجل داخل معلول ابتلا به آن را گزارش کرده است.

روز یکشنبه دولت فرانسه از اقدامات مختلفی بخاطر جلوگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا از عموم ممنوعیت تمامی اجتماعات بالای پنج هزاره نفر تو فضا های سربسته خبر داد.
  • ۹۸/۱۲/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی