دنیای دیجیتال

معمولا موقع خرید هدیه به این فکر می کنیم که آیا این تحفه برای طرف مقابل کاربردی و متناسب مصرف است خواه خیر؟ هدیه می تواند شامل متعدد چیزها باشد، از یک شاخه گل تا سوییچ یک فراری آخرین مدل.

تا زمان حال پیش آمده وقتی بخاطر کسی هدیه می گیرید، همان لحظه خودتان حزن از فروشنده یک هدیه ی مجانی دریافت کنید؟

اگر جوابتان منفی است، پس احتمالا تو مورد تخفیف های ابتکاری اسنپ مارکت، سوپرمارکت آنلاین اسنپ چیزی نشنیده اید. این تقلیل ها همان هدیه ای است که هر خریدی که شما یا دوستانتان اجرا بدهید با تقلیل و در کمترین زمان، از نزدیکترین نمایندگی ی هایپراستار تهران جلوی در منزلتان تحویل داده می شود.



حالا امکان پذیر است بپرسید چه نعوظ می شود کد تخفیف را دریافت کرد؟ و اصطلاحا هدیه گرفت؟

چنانچه قبلا از اسنپ مارکت خرید کرده باشید، می توانید با فرستادن شماره ارتباط خودتان برای ما یک کد تخفیف به اسم «کد تقلیل اسنپ مارکت» ستاندن کنید. سپس این کد رو از عادت پیامک یا برنامه های پیام رسان برای دوستانتان ارسال کنید. بوسیله همین سادگی آن ها بی آرامی می توانند خریدهایشان را با تخفیف ایفا بدهند. اگر هم می خواهید ابتکاری عضو خانواده اسنپ مارکت شوید، می توانید برای بیع فاتحه تان از کد تخفیف معرفی که دوست تان برای شما ارسال کرده استفاده کنید. از این به بعد شما هم می توانید کد کاستن معرفی را از اسنپ مارکت بگیرید و برای دوستان تان ارسال کنید.

هر جنین که این کار را اجرا بدهید، علاوه کنار کاستن ۲۰ هزار تومانی بخاطر دوستانتان، خود شما هم یک کد تخفیف ۲۰ هزار تومانی به عنوان کادو دریافت می کنید. به همین شکل، چنانچه بتوانید نفرات بیشتری، مثلا پنج نفر یا بیشتر را معرفی کنید، علاوه بر کاستن های قبلی، ۱۰۰ هزار تومان عزت به شما فرع می گیرد، حتی می توانید تا سقف ۵۵۰ هزاره تومان هدیه هم جلو بروید.

ضروری است مطلع باشید اپلیکیشن اسنپ مارکت  را اندوه به استراحت می توانید دانلود کنید و هر کجا که هستیدبه صبر ابتیاع را انجام دهید.

راستی چنانچه تابه حال تجربه ی خرید از اسنپ مارکت را نداشتید، با کاربرد از کد تخفیف zoomit می توانید، یک تخفیف ۲۰ هزار تومانی از ما هدیه بگیرید.بیشتر بخوانید:همراه بایواستار با سرعت رو به آیندهتعویض سرفیس دست دوم با سرفیس جدید مایکروسافت در دنباله پارسهخرید پرفکت مانی از دیجی دلارمانیتور مسترتک نمونه XG345AQ به همراه دو میزان جدید دیگر به میدان ارائه شدتوربویدک؛ میدان لوازم یدکی خودرو در یک قدمی شما!
  • ۹۸/۱۰/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی