دنیای دیجیتال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای اس پی ان، از متراکم ستارگان تیمی که پنج عزل اخیر را قهرمان نشست باختر شد و سه انفصال هم بوسیله مقام قهرمانی NBA رسید، فقط استف کری و دریماند گرین مانده بودند؛ کوین دورانت پایان مفارقت پیش گلدن استیت وریرز را به نشانه بروکلین نتس ترک کرد، کلی تامپسن مصدوم و خانه نشین شد و زمان حال بخت به کری رسیده تا دست کم چند ماه دست سرمربی استیو کر را در غشا جوز بگذارد.

ورزش سلحشوران گلدن استیت با خورشیدهای فینیکس به دقایق نخستین شقه دوم فصیح بود که کری داخل یک حرکت جانب زنبیل فینیکس سانز با دست روی زمین افتاد. آرون بینز، بازیکن غول جسم استرالیایی هم با از مشت دادن اعتدال تمام حد بدن خود را روی فوق ستاره وریرز انداخت تا یک اتفاق بسیار ردی لباس بگیرد؛ رخدادی که برای دوستداران بسکتبال بوسیله خاص هواداران گلدن استیت یک ضغطه تمام عیار آن هم داخل آغاز گسستگی تازه ان بی ای است.

کری تا آن زمان عزب ۹ امتیاز محزون وجود و ناچار شد زمین بازی را ترک کند. آزمایش های پس از بازی غم نشان داد عظم مشت چپ او شکسته و باتجربه ترین بازیکن گلدن استیت و یکی از بهترین سه زوجه های تاریخچه با ۳۱ سال سن پس از ایفا جراحی باید چند ماه پرگیر نقاهت را بگذراند. استیو کر که این مفارقت یک آویشن بالغ در جوانمردی دارد، شاید حتی نتواند بوسیله رسیدن به مرحله پلی آف فکر کند و اولویت می دهد توان خود را بخاطر فصل آینده و آماده شدن کری و تامپسن بگذارد.

گلدن استیت این بازی را ۱۲۱ بوسیله ۱۱۰ به فینیکس سانز باخت تا با سه گانه باخت و یک سرما درون رده ۱۱ کنفرانس مغرب بایستد. در دیگر ورزش های بامداد پنجشنبه یوتا جز ۱۱۰ به ۹۶ لس آنجلس کلیپرز را برد، ساکرامنتو کینگز ۱۱۸ به ۱۱۱ به شارلوت هورنتس باخت تا یکی از دو تیم بدون برد این فصل باشد، پورتلند تریل بلیزرز ۱۰۲ به ۹۹ اوکلاهماسیتی تاندر را پشت سر گذاشت، کلیولند کاوالیرز ۱۱۷ به ۱۱۱ شیکاگو بولز را از پیش برداشت و اورلاندو مجیک ۹۵ به ۸۳ نیویورک نیکس را برد.

بازی بوستن سلتیکس با میلواکی باکس با نتیجه ۱۱۶ به ۱۰۵ به صرفه بوستنی ها پایان یافت و تورنتو رپترز، پیروز فصل گذشته با حاصل ۱۲۵ بوسیله ۱۱۳ دیترویت پیستونز را سرما. فیلادلفیا سونتی سیکسرز تیمار که به خشکی امدن سن آنتونیو اسپرز یکی از دو تیم بدون شکست این فصل است، ۱۱۷ به ۹۵ مینه سوتا تیمبرولوز را انقراض داد. نکته مهم این ورزش درگیری شدید و کتک کاری کارل-آنتونی تاونز از مینه سوتا با جوئل امبید، ستاره غول تن فیلادلفیا حیات که به اخراج هر دو انجامید.

پرگل ترین بازی این فصل غم در واشنگتن بین دو تیم واشنگتن ویزاردز و هیوستن راکتس ادا شد. داخل این بازی اضطراب انگیز و زیبا، ۳۱۸ امتیاز در سبدها رویید که سهم هیوستن یکی بیش از واشنگتن بود. آنچه در پایان بازی روی تابلوی امتیازها نقش بست، ۱۵۹ مقابل نام راکتس و ۱۵۸ پیاده شدن اشتهار ویزاردز بود. جیمز هاردن مقلب به آقای ریش ۵۹ تشخیص گرفت و بردلی بیل با ۴۶ امتیاز پاسخ او را قسط.

راسل وستبروک که این مفارقت از اکلاهماسیتی به هیوستن آمده، داخل آویشن بدیع حزن دست از عادت قدیمی خویشتن برنداشته و همچنان تریپل دابل ثبت می نرم. ۱۷ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۲ مراعات گل درون این ورزش به صیت وستبروک تالیف شد که یکی از نکات شگفت انگیز آن داشتن ۴۳ پرتاب سه امتیازی چیره بود؛ ۲۳ پرتاب بخاطر هیوستن و ۲۰ پرتاب بخاطر واشنگتن. از این نظر هم یک رکورد جالب در ان بی ای ثبت شد.
  • ۹۸/۰۸/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی