دنیای دیجیتال

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، آیت الله عباس کعبی تنه جامعه مدرسین مملکت علمیه قم با اشاره به طرح یقین ای مبنی بر مخالفت مراجع و علما با قرنطینه شدن قم همزمان با پیدایش ویروس کرونا درون این دهکده گفت: مراجع و بزرگان حوزه از همان لحظات شروع پیدایش کرونا، اعلام کردند که بزرگداشت دستورالعمل های بهداشتی بایا و هرچه مسئولین و ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام نرم واجب الاتباع است.

وی با بیان اینکه مخالفت مراجع و علما با قرنطینه شدن قم، سررشته دشمن است و به هیچگاه اسکناس صحت ندارد، تصریح کرد: علما از همان ابتدای پیدایش کرونا، تصریح کردند که بزرگداشت دستورالعمل های پزشکی بر همه واجب است.

بدنه جماعت خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در همان روزهای نخست عالمگیر کرونا، متنی منتشر کردم و در آن اعلام کردم که چنانچه لازم باشد، تجمعات تعطیل می شود و از محاسبه مذهبی، هیچ منعی برای این کار حیات ندارد و تصمیم با ستاد ملّی مبارزه با کروناست.
  • ۹۸/۱۲/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی