دنیای دیجیتال

قطعا شما هم فیلمی که چند سال قبل مشاهده کرده اید، هنوزهم به یاد دارید؛ اما مطالبی که از روی کتاب مطالعه می کنید، داخل مدت زمان کوتاهی از ذهنتان بیرون می شود. اینجا است که نقش پرورش شهودی پررنگ پر حرارت می شود.



در سال ۱۳۹۰، مؤسسه ی دست افزار آخر با هدف ارائه ی جدیدترین استیل آموزش کنکور و حذف روش های کلاسیک با مدیریت عبدالرضا منتظری، مدرس باسابقه و نامی کنکور، تأسیس شد. در مؤسسه ی حرف آخر، فراگیری به سبکی کاملا متفاوت دراختیار بینش آموزان صبر می گیرید و مبنای اساسی آن استعمال از حافظه ی بلندمدت تصویری و استفاده از الگوسازی در آموزش است. برای تحصیل دروس مختلف از برترین استادان کنکور استفاده شده است و حرف عاقبت سبکی کاملا متفاوت با سایر منابع دراختیار کنکوری ها قرار می دهد.خرید با تنزل و تحفه از فروشگاه حرف اختتام

مؤسسه ی دست افزار خاتمه بخاطر لفافه های ریاضی و تجربی فیلم های آموزشی باکیفیت و مفهوم محور پرونده کرده است. استادان دست افزار ته زمان بسیاری را صرف کردن پیدایش انیمیشن های جذاب با استفاده از نرم ابزار های تخصصی کرده اند که نتیجه ی این تلاش ها یادگیری آسان مطالب بخاطر داوطلبان کنکوری است. حرف آخر، تنها مؤسسه ی آموزشی کنکور است که تمام دروس را با انیمیشن های منحصربه فرد آموزش می دهد. این یادداشت در اخبار شبکه دو و شبکه وقوف همچنین پیش از این منتشر شده بود. آموزش پویانمایی مختص به چند درس خاص نیست؛ بلکه در تمامی دروس موجود درون فروشگاه حرف اختتام این نوع از آموزش کاملا به چشم می خورد. فروشگاه حرف انتها به قصد خرید آنلاین محصولات کنکوری راه اندازی شده و تنها با چند کلیک می توانید خریدی مطمئن را امتحان کنید.چرا علم آموزان طایفه جدید حرف اختتام را انتخاب می کنند؟

منظور از جدیدترین تکنولوژی آموزشی بوسیله کارگیری نیمکره ی راست مغز با استعمال از شهودی سازی است. انفراد که از روش های عادی در آموزش استعمال کند، مطالب وارد نیمکره ی چپ مغز خواهد شد که مدت زمان ماندگاری مطالب در این تقدیر زیاد کوتاه است؛ اما هنگامی که تدریس بوسیله صورت شهودی عمل شود، مطالب مستقیما وارد نیمکره ی راست عدد با ماندگاری چندبرابر خواهد شد. بوسیله عنوان مثال، در شیمی دست افزار ته داخل جزء ساختار اتم با استفاده از انیمیشن وارد اتم خواهید شد و تمامی مفاهیم مرتبط را یاد خواهید گرفت؛ یعنی امکان فراموشی مطالب با شیمی دست افزار فرجام بسیار اندک است.

بهینه شیوه ی آموزش حیاتی ترین درس کنکور؛ زیست شناسی

زیست شناسی درسی است که اگر تو کنکور به خوبی به آن پاسخ داده شود، می تواند سرنوشت داوطلب را تغییر دهد. با استفاده از روش های معمولی، داوطلب باید مدت زمان فراوانی را صرف یادگیری زیست شناسی کند و برای رسیدن بوسیله درصد بالا همچنین باید دوره های مرور و یادگیری فراوانی درون برنامه قرار داشته باشد؛ اما در حرف آخر برای درس زیست شناسی از چهار لایه استعمال می شود و یک مرحله مطالعه ی زیست دست افزار آخر، معادل است با چندین بار مطالعه ی زیست از روی تاریخچه های قطور و این یعنی صرفه جویی درون زمان.

در آموزش زیست دست افزار آخر از صدها انیمیشن استفاده شده است که سختی یادگیری هر مفهوم را به حداقل کاهش می دهد و به سادگی نامزد می تواند مفاهیم را به جای حفظ کردن لمس کند. در روش های کلاسیک آموزشی، استعمال از فرمول متداول بوده است؛ اما در تدریس های حرف آخر، فرمول ها به حداقل رسیده است و داوطلب به حفظ کردن فرمول های مفرط نیازی ندارد؛ چراکه تمام مطالب در قالب سرمشق بوسیله او آموزش داده می شود.

در درود الگو باید گفت الگو مشابه سلطان ­کلید است. همان سیاق که تمامی قفل ها با مصرف از شاه­ کلید باز خواهد شد، با استفاده از سرمشق همچنین می نبوغ تمامی سؤالات هر مبحث را پاسخ رحم. تفاوت اصلی فرمول با سرمشق این است که با استعمال از فرمول می قابلیت ظرفیت محدودی از سؤالات را حل کرد؛ اما با کاربرد ی الگوهایی که تو دست افزار آخر آموزش داده می شود، می قابلیت تمامی سؤالات مربوط به آن مبحث را بدون استثنا پاسخ رحم.

از الگوهایی که در حرف آخر استفاده می شود، می توان به سرمشق V-T اشاره کرد. همه ی داوطلبان کنکوری با فصل لول شناسی و فرمول های فراوان آن آشنایی دارند؛ اما درون حرف آخر این منفصل بدون هیچگاه فرمولی آموزش داده می شود و تمامی سؤالات ۱۰ سال اخیر کنکور نیز فقط با یک الگو و بدون فرمول تحلیل و بررسی می شود. استثنا از مناظره آموزش در حرف سرانجام ، بحث مشاوره نیز مطرح است؛ به طوری که داوطلبانی که با حرف اختتام پیش می روند، با کاربرد از برنامه ۱۰۰۰ ساعته دست افزار سرانجام در چهار بایگانی تمامی دروس را خواهند بست.

برای ارتباط با مشاوران دفتر مرکزی حرف خاتمه می توانید با شماره های پایین تر تماس بگیرید:

۰۲۱-۶۶۵۷۶۱۸۲

۰۲۱-۶۶۵۷۶۳۷۱

۰۲۱-۶۶۵۶۶۶۲۳بیشتر بخوانید:مشکلات دانش آموزان بخاطر خرید تاریخچه تستی و اسلوب حل آن از نگاه سایت چی بخونمرونمایی مانیتور منحنی ۳۴ اینچی برند مسترتک در ایرانکاربرد کند اسباب CRM پیام گستر در مدیریت ربط با خریدار چیست؟مشکلات کاربران هنگام ابتیاع ارز دیجیتال و وضع حل آن از نگاه کوین نیککسب درآمد درون منزل با کمک وسیله جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری
  • ۹۸/۰۸/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی