دنیای دیجیتال

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، در این بازی تیم ذوب آهن درون همان ثانیه های اول بازی روی تعلل مدافعان ماشین سازی صاحب موقعیت خوبی شد و امیر ارسلان مطهری با ضربه ای متین گل نخست را به علیه رساند.

در نیم دوم ورزش ماشین سازی تو کمینه از ۱۰ دقیقه طوفانی بوسیله طرز انداخت و موفق شد سرنوشت ورزش را به وضع ای دیگر نما بزند. مقدمه درون دقیقه ۸۵ روی یک ضربه ایستگاهی توپ روی درب ذوب آهن ارسال شد و تهی سازی معیوب معراج اسماعیلی دروازه بان میهمان باعث شد تا ادواردو دوسانتوس مهاجم برزیلی سامان سازی درب هماورد را باز نرم.

پس ازآن از این تراب آل کثیر می توانست گل دوم را برای یاران خطیبی بوسیله میوه برساند اما ضربه او توسط سنگر بان ذوب آهن خالی کردن شد. ماشین سازی درون ادامه حملات دامنه دارش در دقیقه ۹۲ صاحب یک ضربه ایستگاهی دیگر شد که محکم اسلامی خواه توپ را روی درب فرستاد و احمد زنده روح با یک ضربه سر گل دوم را بوسیله ثمر رساند.

سامان سازی با این پیروزی در لیگ برتر دوازده امتیازی شد و سومین ورزش بدون باختش را پشت طریق گذاشت. این تیم در بازی هفته نهم نیز موفق شده بود در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را متوقف بطی ء. عید گل شاگردان استراماچونی | تراکتور به سپاهان هم باختن
  • ۹۸/۰۸/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی