دنیای دیجیتال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا سازمان مستمری اشتراکی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: «کلیه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که تجهیزات آماده بوسیله خدمت به کتاب ۱۹ آبان ماه سال ۹۸ گرفتن کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی نماینده ۱۰ ، برگ شناساندن نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و طبق مفروضات مندرج در آن اقدام کنند.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «مشمولان بی حرکت تهران ارشد غصه می بایست ساعت ۶ بامداد روز یک شنبه (۱۹ آبان ماه) و مشمولان ساکن سایر استان ها نیز ساعت ۷ بامداد کتاب ذکرشده، در نگرش و مراکزی که در برگ معرفی روزنامه مشمولان بوسیله مراکز آموزش نیروهای مسلح اطلاع دادن شده حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.»

بنا پهلو این گزارش، عدم حضور به موقع داخل زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب می شود و برابر ماده ۵۸ عادت خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های مدنی را برای آنان در پهلو خواهد داشت.

به گزارش گیرایی خبری پلیس، متقاضیان درون عارض نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق گیرایی اطلاع رسانی موسسه بوسیله نشانی http: //www. vazifeh. police. ir، سامانه تلفن گویا بوسیله عده ۰۹۶۴۸۰ یا کانال دایره در پیام رسان سروش بوسیله نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار شروع شوند.
  • ۹۸/۰۸/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی